Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj odebrałem swoje GT 535d M Sport.

 

Zamiast comfort , normal ,sport i sport+ jak to było w moim poprzednim f07 mam teraz comfort+ ,comfort ,sport i sport+ i pierwsze co się odczuwa to to ,że auto jest o niebo bardziej komfortowe na comfort niż poprzednie było na normal czy nawet comfort ale jak już włączy się comfort+ to auto płynie jak Mercedes W140.Różnica ogromna .Dodam że mam koła 20 cali z oponami Run on Flat.Wydaje mi się że auto jest też bardziej wyciszone.Drzwi z opcją soft close to bardzo bardzo trafiony pomysł szczególnie w przypadku f07.Nowa kierownica M Sport również lepiej leży i jest po prostu ładniejsza.Na manetki zmiany biegów przy kierownicy również warto poświęcić grosza.Harman Kardon gra lepiej niż audio w moim poprzednim f07 choć i tam miałem zupgradowane.Koniec końców nie spodziewałem się znaczących różnic a tu masz...

Opublikowano

hej,

 

na moje kiedys pytanie:

Czym sie rozni Comfort+ ( F07 LCI) od Comfort ( F07) nikt nie byl w stanie mi powiedziac :mad2:

 

Wychodzi na to, ze w LCI Comfort zastapil Normal :duh:

 

Gratuluje Upgrade'u :cool2:

Mnie tez sie LCI podoba, zwlaszzca, ze usuneli ta chamska listwe ozdobna na klapie z tylu :norty:

Opublikowano (edytowane)

Przy adapive drive jest comfort+/comfort/ sport/ sport+

Przy samym dynamic drive jest normal/sport/sport+ czy jakoś tak...

Jest tabelka z opisem tych programów w takim fajnym wydawnictwie - http://bmwcoders.com/forum/5-er-9/bmw-gt-f07-311/

Nie wynika to z liftu , tylko z opcji wyposażenia - zawieszenia. Mam przed liftowy egzemplarz i mam comfort +.

Edytowane przez jasiuq1
Opublikowano

Dziwne ,mój poprzedni GT z roku 2011 miał na pewno Adaptive Drive i tak samo na pewno nie miał Comfort+ .Czyżbym przez 3 lata użytkowania nie odkrył Comfort+ ? W papierach poprzedniego modelu mam AD ,aż sprawdziłem.

Z tego co rozumiałem do tej pory to AD w F07 miał Comfort Normal Sport i Sport+ a bez AD tylko Normal Sport i Sport+ (mój kolega ma taki).Temat staje sie zagadkowy.

 

Zgadzam się PaMa ,srebrna listwa z tyłu na F07 jest troche przesadzona ,ale mi aż tak nie przeszkadzała.Wydaje mi sie że tył LCI nie wygląda już tak masywnie i w sumie nie wiem czy to dobrze... Mi zależało na M Sport bo jak kupowałem moje poprzednie SE to do M Sport-u było jeszcze ponad prawie rok czekania.Fajna była moja poprzednia F07 ale szczerze mówiąc wśród wszystkich modeli BMW podobają mi się tylko M Sporty.Rzecz gustu...

Opublikowano

Dokladnie u mnie tak samo.

Mam AD w F07 2011 i dostepne tryby zawieszneia to: Comfort/normal/Sport/Sport+ :nienie:

Opublikowano
Powinno chyba być albo comfort, albo normal w zależności od obecności AD - bez AD nie ma comfort. Comfort + pozostaje zagadką - może wersja softu jest istotna. Jeżeli ktoś ma comfort/ normal/sport/sport+ , a inny comfort +/comfort/sport/sport+ to może kwestia nazewnictwa tylko bo są przecież cztery opcje.
Opublikowano

Uwazam, ze to tylko kosmetyka miedzy LCI a poprzednim. Normal zostal ochrzczony jakoi Comfort :cool2:

 

Poza tym, powiniscie sie koledzy powoli cieszyc, seria G juz jest w fazie projektowania :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Mnie tez sie LCI podoba, zwlaszzca, ze usuneli ta chamska listwe ozdobna na klapie z tylu :norty:

 

No proszę, a mnie się wyjątkowo nie podoba, jak zrujnowali tył. Zabrali ozdobną listwę, zmniejszyli tylne światła (są teraz jakieś takie wyłupiaste jak w 3GT). Miałem kupić nowy model, ale myślę o Mercedesie CLS.

 

 

 

 

 

Sent from my Nokia Lumia 925 using Tapatalk

Opublikowano

Mnie tez sie LCI podoba, zwlaszzca, ze usuneli ta chamska listwe ozdobna na klapie z tylu :norty:

 

No proszę, a mnie się wyjątkowo nie podoba, jak zrujnowali tył. Zabrali ozdobną listwę, zmniejszyli tylne światła (są teraz jakieś takie wyłupiaste jak w 3GT). Miałem kupić nowy model, ale myślę o Mercedesie CLS.

 

Domyslam sie, ze mowisz o Shooting Brake, prawda? Czy jednak masz na mysli Limo?? :cool2:

Opublikowano
Listwe nie zabrali tylko przesuneli nizej, i jak wiadac po opiniach dla wiekszosci bylo to dobre rozwiazanie, tyl nie jest juz taki "ciezki"....
Opublikowano

Jak wg mnie, to zabrali a dolozyli wykanczajaca na krawedzi klapy :mrgreen:

Poprzednia nadawala owalnego ksztaltu i zamykala silhouette tworzaca wokol samochodu.

 

Teraz ta role przejela krawedz klapy pod znaczkiem komponujac sie z linia swiatel :P

 

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/420/8504/60047522/bild-vergleich-bmw-5er-gt-f07-lci-facelift-2013-04-1202957613267018234.jpeg

 

PS. A co myslicie nt. braku aktywnego spojlera jak w GT 3??

Opublikowano

Świetna analiza PaMa ,

 

Mnie oba przody SE nie przekonują a tył to i może w F07 ładniejszy niż w F07 LCI.M Sport natomiast zwłaszcza w LCI z racji subtelnie ostrzejszych krawędzi wyglada tak jak bym chciał i z przodu i z tyłu a zwłaszcza pod katem od przodu.

 

Aktywnym (czy nie aktywnym) spojlerom mówie stanowcze "NIE"! :-)

 

Wracając do opcji zawieszenia ,to z tego co ja wiem to w F07 bez AD jest Normal/Sport/Sport+ a z AD Comfort/Normal/Sport/Sport+ a w LCI z AD EcoPro/Comfort+/Comfort/Sport/Sport+ .Jak jest w LCI bez AD nie wiem.

Opublikowano
Domyslam sie, ze mowisz o Shooting Brake, prawda? Czy jednak masz na mysli Limo?? :cool2:

Tak myślę o Shooting Brake. Nawet się przejechałem, ale nie mogę się zdecydować, bo to wnętrze Mercedes ma trochę słodko-kwaśne. Te okrągłe, chromowane studnie przed oczami, analogowy budzik na konsoli (really?) no i hamulec postojowy, jak w ciągniku Zetor. Na dodatek są trochę zacofani z wyposażeniem, brak head-up display, pełnych świateł ledowych i ekran nawigacji malutki… We wrześniu ma być co prawda lift CLSa, zobaczymy, co zrobią. Ma być nowa nawigacja, ale ze spy shots wynika, że będzie wyglądać, jak przylepiony placek :D

Ale na razie jestem w wielkiej rozterce. nowe 5GT? CLS? A może pójść w 7 series? Tylko, że w 2016 ma być nowy model… pewnie na kolejne 10 lat.

Opublikowano

rozumiem twoje rozterki.

 

Pytanie, czy i ile miejsca potrzebujesz?? Masz rodzine? Single?? Jesli single to bralbym Daimlera:)))) 7er, jesli jezdzisz duzo i zalezy Ci na komforcie.. dla rodziny pozostaje 5GT :cool2:

 

PS. Ja osobiscie zastanawiam sie nad '6' Coupe.. ale roczne za 80k EUR jako auto na chwilowy wypad samemu gdzies poza miasto, wciaz mi za wiele :mad2:

Opublikowano

Sory PaMa ,

ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

wookiee.chewbacca

CLS może być.7er już za długo na rynku.A może X5?

Opublikowano

nie gniewam sie..:))

 

Kiedys to samo mowilem o F07 :mrgreen:

 

A serio, F12 bardzi mi sie podoba. Zwlaszcza, jak mialem okazje pobujac sie kilka dni M6 :norty: :norty: I wiesz co..?? Do srodka pasuja 4osoby + fotelik dzieciecy :mrgreen:

Niestety, musialem kawalek nagiac przepisy :nienie:

Poza tym, szkdoa ze mimo, ze M6 to 270kmh i kaganiec :duh:

Opublikowano
,ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

I tu działają znowu gusta:)

 

Gla mnie 6 GC to numer 1 :cool2:

Przy niej wszystkie inne auta to wynalazki wg mnie oczywiście

Idelanie skrojony wóz :cool2:

Opublikowano

I chyba tak jest PaMa.Kiedyś mi też nie podobało sie F07 ,bardziej żona wybrała auto,ja miałem swoje Maserati.Zapewne nie dojrzałem jeszcze do wyglądu 6ki.Cały czas próbuje się do niej przekonać i czym bardziej próbuje tym bardziej mi nie wychodzi.Dla mnie jest wielka ale nie masywana a ja zawsze lubiłem mega masywne auta (ale nie w amerykańskim stylu) ,coś na kształt Mercedesa W140 czy Audi Q7.BMW nie ma nic takiego w obecnej palecie oprócz właśnie 5GT (no i może troche 7ki),gdzie wg mnie F07 robi wrażenie bardziej masywnego niż F07 LCI.BMW w swojej stylistyce zaczęło spłaszczać przednie maski i nie za bardzo mi się to podoba.

 

A M6.Na pewno jest mega kosmiczny.Wierze że mogą nim podróżować 4 dorosłe osoby ,mój Maser też ma bardzo dużo miejsca z tylu.To nie 2+2 a po prostu 4 osobowe auto.Szkoda że blokują M6 ,bo poszedłby ponad 300km/h bez problemu.Mój Maser dobija do 290km/h (mam najsłabszą wersję) i daleko mi do najszybszego na Autobahnie.

Opublikowano

Odnośnie m6 to tylko kwestia wykupienia Mdriver package i oprócz kursu jazdy zdejmuje sie blokadę i auto moze jechać spokojnie ponad 300

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano
No właśnie.Do Lambo czy Ferrari nie trzeba mieć żadnego M driver package-u i niczego odblokowywać że by polecieć ponad 300km/h.To właśnie miałem na myśli.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sory PaMa ,

ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

wookiee.chewbacca

CLS może być.7er już za długo na rynku.A może X5?

X5 F15 to swoją drogą, bo żona ma F25 i F15 wydaje się być naturlnym upgradem. Ostatecznie zdecydowałem się na razie nie wymieniać mojego F07, bo w LCI zrujnowali tył, który mnie tak oczarował (te nowe wyłupiaste światła są okropne). W 2016 ma być nowiutkia seria 7, tam prawdopodobnie będzie cała tona nowości i bajerów na kolejne 10 lat.

Opublikowano
Sory PaMa ,

ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

wookiee.chewbacca

CLS może być.7er już za długo na rynku.A może X5?

X5 F15 to swoją drogą, bo żona ma F25 i F15 wydaje się być naturlnym upgradem. Ostatecznie zdecydowałem się na razie nie wymieniać mojego F07, bo w LCI zrujnowali tył, który mnie tak oczarował (te nowe wyłupiaste światła są okropne). W 2016 ma być nowiutkia seria 7, tam prawdopodobnie będzie cała tona nowości i bajerów na kolejne 10 lat.

 

Mi rowniez tyl w F07 podoba sie bardziej niz w F07 LCI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.