Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponieważ cena ogranicza mnie w zakupie opon rozwarzam bierzniowane albo kleber bądź Barum daytona też wyglądają ciekwie.

Prosze o uwagi na ten temat nie ma to jak doświadczenia kolegów :)

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Wiesz boje sie włąsnie masa auta nieraz 2000kg to sporo ... na michelin itp nie stać mnie ... wiec pozostaje mi wybrać pomiędzy tą trujką..
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Moje doswiadczenie mowi abys nie zakladal opon bierznikowanych

 

Potwierdzam, tylko nie bierznikowane :duh: :duh: :duh: :nienie: raz mialem (przez chwile) NIGDY WIECEJ :naughty:

Opublikowano
BIERZNIKOWANE :shock: przy tych mocach i osiągach?? to nie maluch nie bedziesz na trasie bujał sie do 90km/h ja bym nie ryzykował.kup coś tanszego jakies mniej firmowe ale nie bierznikowane.
Opublikowano
Dzieki za odpowedź więc moje obawy co do bierzniowanych sie potwierdziły :( i rezygnuje z nich Faktycznie masa i moc to nie to co w golfie...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Byłem zrobic wywiad nurauto to sciema ... płacisz za opone daytona d210 285 zł i wymiana gratis ;) ale okazało sie że wyważenie 14 zł :) wieć jak ktoś by szukał niech przemysli bo kupując w necie i jadąc na wulkanizacje wychodzi taniej ... a oni scieme walą :)

 

Zastanawia mnie tylko indeks prędkosci czy musi być V? czy może być do 210 ? bo w sumie więcej niż180 kmh nie jechałem ...

tak samo myslałem nad opcją tył używane za 180 zł 2 szt a przód daytona bądź kleber to jeszcze analizuje :)

 

O ten wskaźik pytam bo moge kupić kleber z symbolem H albo daytona index V

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
205/65/15 Firsestone są też ciekawe ale tu na zestawie wychodzi 200zł drożej... więc raczej słabo je widze Barum już skreśliłem :) ale doszły firestone... tylko czy aby napewno róznica jest taka duża TZ200 Skusił bym sie na inwestycje tych 200 zł ale czy to jest warte tej ceny... miałem daytona Były bdb. jak za tą cene żadna dębica i inne takie... Używane hmmm jak jużto na tył... Tylko zastanawia mnei trakacja na tył inne opony na przod inne? Ten index H chyba wystarczy do E34 nawet jak sie bujnie 215 km to na chwile wiec nie powinna sie sypnąć .. a kupować na zapas .. hmmm w trojmiescie max 200 kmh polece nie więcej.A oszczednosć na 4 szt 90 zł
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Już mam wybrałem :)

 

http://www.opony-opony.pl/?page=shop/flypage&product_id=38205

 

tylko jeżeli można prosić o rade to ten index H 210 km niby powinno być V 240 km ale tak jak pisałem wyżej przecież z tą prędkoscią jeszcze nie jechałem może kiedyś pojade ale przez 2 minuty.. czy to wytrzyma...

 

Na stronie z oponami znalazłem tabele gdzie jest napisane ,zę orginalne opony to szerokość 195/65/15!!! to po cholere 205/65/15

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

oglądałem testy opon H-210kmh

i fajnie je rozrywało po przekroczeniu indexu prędkości.

 

jedne marki wytrzymały 2 minuty przy 225 potem trach

inne wytrzymywały 3 minuty przy 235...

inne nawet 1 minutę przy 245 :)

 

Osobiście nie polecam jazdy z prędkoscią nawet odrobinę wikększą niz pozwala na to wskaźnik. A jak ktoś powie, że jechał z większą i nic się nie stało i będzie się tym chwalił to jest idiotą. Taka przestroga. :)

 

Szerokiej drogi wszystkim życzę ;)

Opublikowano

Poszukaj dobrych używanych. Ja do E-32 za micheliny pilot HX 205/65/15, indeks V z ok 6-7 mm bieznika dałem 390 zł z przesyłką. Wyważyły się świetnie, w tym jedna bez żadnego ciężarka, co jak powiedzieli w zakładzie zdarza się podobno raz na 1000. Dziś jeżdziłem w trasę i spisują się świtnie. Nie odczuwam żadnych wibracji, które przy zimówkach lub poprzednich letnich występowały bardzo delikatnie przy 80-90 km/h. Do E-39 kupiłem micheliny pilot primacy 215/55/16 z indeksem V i bieżnikiem 6 mm za 550 zł z przesyłką. Również świtnie chodzą.

Lepiej kupować z wyższymi indeksami prędkości bo są to lepsze jakościowo opony, a podobno również ubezpieczyciele w razie biedy interesują się czy były właściwe opony pod względem nośności i indeksu prędkości.

Opublikowano

Witam. W temacie oponek mam 2 szt. Kleberów Viaxer AS 205/65/15 i mogę polecić jako wytrzymałe. Prześmigałem 80 tyś i czas je zmienić, ale wynik całkiem przyzwoity. A Barumy raczej raczej u znajomych tyle nie wytrzymywały. Dziś zaryzykowałem używane Yokohamy zobaczymy ile wytzrzymają.

Pozdrowionka i żadnych mandatów. :D

Opublikowano
witam,jezdze na oponach bieznikowanych PROFIL 205/55/16 zimowe,brat rowniez smiga na PROFILACH i nigdy nie bylo z nimi problemow,wczesniej jeszcze w Fordzie sierra i favoritce przetestowane w amatorskich rajdach :twisted: .Na lato rowniez planuje zakup bieznikow,cena za szt 205/55/16 to okolo 140zl z montazem i wywazeniem,15 okolo 110zl.Fakt,markowa guma(kupilem auto na FIRESTONE) lepiej trzyma,ale roznica ta nie jest warta takiej ceny.Dobre 15 to koszt conajmniej 1000,a wiec 500zl w kieszeni.Nie namawiam na biezniki,dziele sie tylko doswiadczeniami.Pozdrawiam
Opublikowano

Pytasz o marki itp a licytowałeś firmy CHAMPIRO??

 

 

Ja miałem Barum Bravura w focusie - bardzo były sympatyczne, ciche ładnie się trzymały - nie narzekałem - mogę polecić.

 

Co do niewiadomych firm, to w innym topicu chwalono Nokiany, Falkeny i inene jakiej nonamy.... :mrgreen:

 

 

odradzam Vredesteiny, kupilem na nich alumki i do 1,8 są super, łatwo wpasc w poślizg:) na TOYO się to nieudawało...

Opublikowano
Wiem wiem, ale nie ma w sklepach ! w Magazynach itp .dzwoniłem do 4 sklepów niem kleber,daytona,firestone .To postanowiłem kupić coś aby sie przebujać opony mają być za 3 tygodnie!!! a tył już mam tragiczny!! ale i tak cena znacznie posdkoczyła i olałem sprawe..
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Lepsze zawsze do przodu!nie ma znaczenia naped,jak ci nie daj boże wywali to gdzie lepiej z przodu czy z tyłu :?: każdy potrafi sobie sam odpowiedziec...
Opublikowano
Lepsze zawsze do przodu!nie ma znaczenia naped,jak ci nie daj boże wywali to gdzie lepiej z przodu czy z tyłu :?: każdy potrafi sobie sam odpowiedziec...

 

Co wywali ?? :lol: to na jakich Ty gumach jezdzisz :?: do 1,6 1,8 mozesz tak zakladac :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.