Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pojawiło się ciekawe autko na allegro, chcę się wybrać do Torunia zobaczyć ten egzemplarz.

Był już temat tego 335i ale na innym forum link wrzucam jeśli można http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121414

Proszę was o jakieś rady, może ktoś coś widzi po fotkach lub może zapodać carfaxa ponieważ jest to amerykańska wersja.

Na tej stronce jest pokazane stare ogłoszenie sprzed kliku latego:

http://www.bezwypadkowy.net/forum/59-ocena-auta/14342-bardzo-prosz-was-o-pomoc-bmw-335i-usa

jedyne info z carfax sprzed kilku lat:

OOD NEWS! No problem odometer records found.*

AirBag Check Info GOOD NEWS! An Airbag Deployment has not been reported to CARFAX.

Carfax Records Info IMPORTANT! The CARFAX database contains 13 important vehicle history records on this 2007 BMW 335I that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.

 

od właściciela dostałem info że był zderzak uderzony więc został wstawiony mpak.

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAWB73597P033310

Kod typu WB73

Typ 335I (USA)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka LEDER DAKOTA/D1 KORALLROT (LCD1)

Data prod. 2006-12-21

Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2C6A LM RAEDER STERNSPEICHE 189 MISCH. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S2XAA SPORT-LEDERLENK. MIT SCHALTWIPPEN Kier.sport.ze skóry+dźw.przeł.+wielof.

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ABA EDELHOLZAUSFUEHRUNG NUSSBAUM WURZEL Wer. dr. szlach. korzeń drzewa orzech.

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S4NAA INNENSPIEGEL MIT DIGITALEM KOMPASS Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5GAA ALARMANLAGENVORBEREITUNG Inst. autoalarmu

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S693A SATELLITENTUNER VORBEREITUNG Instalacja radia satelitarnego BMW

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S840A HOCHGESCHWINDIGKEITSABSTIMMUNG Dostos. do wysokich prędkości

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

Opublikowano

Nie wiem, może przesadzam ale jak za podokładaną w pierdoły amerykankę to za dużo chce.

Co by nie było.

Opublikowano
bez oględzin autka trudno mi stwierdzić ile można za nią wyłożyć, ale zejście do 60tyś wskazane. Poza tym ma szkodę, całkiem dokuczliwą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co wy gadacie za bzdury kwestia jaka jest przeszłość auta jeżeli jest bezwypadkowa to cena jest BDB.

Takie auto w DE kosztuje 20tyś e+ opłaty sprowadzenie itd Nie da się kupić fajnej 335i w całości poniżej 80-90tyś te 70tyś tak jak tu w ogłoszeniu to dość dobra cena za 60tyś o których piszecie nie kupicie dobrej 320d ale w Polsce każdy szuka okazji warto jednak sprawdzić jakie ceny tych aut są na zachodzie i przemyśleć skąd u nas biorą się oferty w postaci 335i za 50-60tyś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co wy gadacie za bzdury kwestia jaka jest przeszłość auta jeżeli jest bezwypadkowa to cena jest BDB.

Takie auto w DE kosztuje 20tyś e+ opłaty sprowadzenie itd Nie da się kupić fajnej 335i w całości poniżej 80-90tyś te 70tyś tak jak tu w ogłoszeniu to dość dobra cena za 60tyś o których piszecie nie kupicie dobrej 320d ale w Polsce każdy szuka okazji warto jednak sprawdzić jakie ceny tych aut są na zachodzie i przemyśleć skąd u nas biorą się oferty w postaci 335i za 50-60tyś.

Uważaj bo za chwilę odezwie się pewien oszołom ze słowami że co go obchodzą niemieckie ceny jak On mieszka i zarabia w polsce :mrgreen:

Opublikowano

Nawiązałem, że to tylko amerykanka.

Są osoby, które w takie coś się nie wpakują i gardzą z pewnych względów samochodami z usa.

Gdyby to była niemra to co innego.

Opublikowano

Tylko ze na niemre mało kto tu chce wydać kasę bo za nia miałby 2x bmw :cool2: a nie jedne335i :mrgreen:

 

Z USA to mozna ciuchy sobie kupic ale nie auto po katrinie :mrgreen:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Wg mnie zawsze warto zygam USA Francja czy mskaronami,co innego szwajc i niemcy.
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
No szwajcarki są zawsze na fajnym wypasie - tak jak piszesz, żadnych amerykanek, franc czy włoszczyzn.
Opublikowano
No szwajcarki są zawsze na fajnym wypasie - tak jak piszesz, żadnych amerykanek, franc czy włoszczyzn.

 

 

Tylko te opłaty dobijają z szwajcari .

 

A ze kolega jest zadowolony z USA :cool2: to fajnie ja nawet do tego nie wsiądę po drugie odsprzedaż takiego auta to 60 % ceny auta z Niemiec wiem cos o tym bo kolega miał nowszego ml merca i każdy jak sie dowiedział o pochodzeniu to zwijał przysłowiowe żagle !potem jeździł po komisjach bo chciał juz cos w rozliczeniu to jak słyszeli ze USA to dawali mu 60% ceny ktora chciał :duh: tak wyglada sprzedaż auta USA trzeba kupic zloma zeby nie popłynąć na nim .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Nie mówię, że w tym przypadku tak jest, ale ludzie często bronią swoich amerykanek - że co z tego, że ideał. Ok. Ja to widzę jako pozorną oszczędność.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie te czasy Panowie przez kilka lat sprowadzałem auta i teraz Niemcy/Turcja to takie samo bagno jak Belgiia, Francja, Makarony.

Kiedyś jak kupowało się auto z Niemiec w latach 90-00 to było jak nowe wnętrze gabinet pełen serwis, stan techniczny ideał no i o żadnych poważnych naprawach blacharskich nie było mowy.

Niestety te czasy się skończyły w tej chwili 90% handlujących autami w DE to Turasy i robią takie same wałki jak nasi handlarze Mirki auta szpachlowane,ze wstawianymi ćwiartkami i cofanymi przebiagami. Nawet kupując auto od Niemca nie mamy pewności,że wcześniej nie rzeźbił go turas to co tam widziałem nauczyło mnie,że w tej chwili do auta z Niemiec trzeba podchodzić tak jak do auta z PL. Chyba,że chcemy zapłacić za takie 335i 25tyś euro wtedy kupujemy od pierwszego właściciela lub z BMW A.G tyle,że jaki to ma sens w naszych realiach dać za 335i z 2008r 120tyś zł chcąc to potem sprzedać będziemy przynajmniej 40tyś w plecy.

Mała ciekawostka : http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic41580_E92_335i_3er_BMW_-_E90___E91___E92___E93.html

 

Co do Szwajcarii piękne auta uwielbiam auta z CH ale niestety też trzeba mieć świadomość,że całe auta są tam kosmicznie drogie.

www.ricardo.ch www.autoscout24.ch można sobie popatrzeć takie 335i wychodzi jeszcze drożej niż z DE to co do nas się sprowadza pochodzi zawsze z aukcji aut uszkodzonych. Nie znaczy,że to złomy bo czasem są to uszkodzenia mechaniczne lub lekkie przycierki ale czasem przyjeżdża polowa auta :duh:

Opublikowano

No zgadza się, na idealne 335i trzeba mieć koło 100ki albo więcej - jest sensowne, bo chce jeździć dobrym samochodem.

Idąc tym tropem to kupujący nowe bmw, po wyjeździe z salonu też są w plecy naście tysi.

Nie mam na dobre 335i to nie kupuje ale nie czaruje, że mój to ideał bo coś tam coś tam - można robić samochód - ok, ale nie na chińskich wstawkach bo to góówno jest.

Przez aso mało kto kupuje na szrotixach czasem ciężko o taki element - ten który wskazałeś ewidentnie był nowy.

Ja sobie zdaje się sprawę, że za następne przepłacę - trudno.

Moje też nie było tanie, miało ocierkę ale przynajmnieij przebieg się zgadza.

Teraz jak sprowadzę sam to nierobione bo nigdy nie wiem jak zrobione.

Są teorię i teorie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie te czasy Panowie przez kilka lat sprowadzałem auta i teraz Niemcy/Turcja to takie samo bagno jak Belgiia, Francja, Makarony.

Kiedyś jak kupowało się auto z Niemiec w latach 90-00 to było jak nowe wnętrze gabinet pełen serwis, stan techniczny ideał no i o żadnych poważnych naprawach blacharskich nie było mowy.

Niestety te czasy się skończyły w tej chwili 90% handlujących autami w DE to Turasy i robią takie same wałki jak nasi handlarze Mirki auta szpachlowane,ze wstawianymi ćwiartkami i cofanymi przebiagami. Nawet kupując auto od Niemca nie mamy pewności,że wcześniej nie rzeźbił go turas to co tam widziałem nauczyło mnie,że w tej chwili do auta z Niemiec trzeba podchodzić tak jak do auta z PL. Chyba,że chcemy zapłacić za takie 335i 25tyś euro wtedy kupujemy od pierwszego właściciela lub z BMW A.G tyle,że jaki to ma sens w naszych realiach dać za 335i z 2008r 120tyś zł chcąc to potem sprzedać będziemy przynajmniej 40tyś w plecy.

Mała ciekawostka : http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic41580_E92_335i_3er_BMW_-_E90___E91___E92___E93.html

 

Co do Szwajcarii piękne auta uwielbiam auta z CH ale niestety też trzeba mieć świadomość,że całe auta są tam kosmicznie drogie.

http://www.ricardo.ch http://www.autoscout24.ch można sobie popatrzeć takie 335i wychodzi jeszcze drożej niż z DE to co do nas się sprowadza pochodzi zawsze z aukcji aut uszkodzonych. Nie znaczy,że to złomy bo czasem są to uszkodzenia mechaniczne lub lekkie przycierki ale czasem przyjeżdża polowa auta :duh:

W 100% zgadzam się z tym co napisałeś a zgadzam się dlatego że to jest czysta prawda czyli dzisiejsza rzeczywistość która ma się nijak do tej z lat 80 i 90 :cool2:

Opublikowano
Myślisz że twoje spostrzeżenia, zresztą słuszne, trafią do tych co nie posiadają odpowiedniej gotówki i za połowę ceny myślą że posiądą wymarzony samochód? To forum jest przykładem, że nigdy.
Opublikowano

Było i bedzie tak ze mase ludzi nie stać na dobre auto a chcą mieć cos markowego pod domem ,jeżeli mnie nie stać np na dobre e60 kupuje e39 ale za to w super stanie i z Max wypasem,zreszta był czas kiedy takie auta wozilem i miałem starszych zadowolonych klientów, teraz sprzedaje e46 i 30% ludzi którzy do mnie przyjeżdża z bliska to ....... Reszta wie ze za dobre (nie czytaj idealne) auto trzeba zapłacić .

 

Po drugie znam dużo ludzi którzy nigdy nie jeżdżą używkami zawsze kupują z salonu i jeżdżą 5 lat Max potem odsprzedają i znowu nowe .

 

Zeby nie oni to nie mielibyśmy używanych aut .

 

Niestety ludzie wola kupic trupa ktory sie swieci bo sąsiad z następnego bloku nie widzi ze to kupa złomu .

 

A on jakoś to przełknie ze licznik kręcony i auto zdycha podczas jazdy ,wychodzi z założenia ze lepszy trup e60 niż zadbane e39 . :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.