Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

obc bedzie dzialac kazde , byle by bylo obc IV. chyba siemens (moge sie mylic) obc III bylo VDO i tego nie uruchomilem

 

zegary mam elektroniczne, bez linki, licznik km LCD pod predkosciomierzem w miejscu gdzie jest ekonomizer pod obrotomierzem, inspekcje mam pod wskaznikiem km, mam 2.0 wiec oczywiscie nie mam check control i wyswietlacza w zegarach. na srodku na dole mam wyswietlacz biegow.

 

jako ciekawostke dodam ze zalatwilem sobie dzwignie kierunkowskazow z przyciskiem obc chyba z e32 i przycisk tez dziala, przelacza sekwencyjnie funkcje. mozna sobie zaprogramowac ktore funkcje ma przelaczac, np godzina, temp, srednie spalanie i znow godzina itd. bardzo wygodne :-)

  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zegary mam z check engine wyswietlacz na km itp itd. 2.5 m20 silnik. inspekcje mam pod check engine.

wiazke mam duza do zegarka z temp.

 

no to musze w takim razie pokombinowac z tym zasilaniem. wajche do migaczy kupilem z bc wiec tez pewnie zaloze tyle zeby to zaczelo dzialac w koncu :mrgreen:

Opublikowano

a ile masz gniazd w zegarach z tyłu?????

 

Ja mam zwykłe zegary, ale chce kupić z wyswietlaczem pod prędkościomierzem (tzw usmiech) mam też przełącznik kierunkowskazów z BC kupiłam.

Myśle że jak założe zegary z usmiechem to bedzie to wszystko działać.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

ja mam cos podobnego jak w wersji 3 z tej aukcji

- http://allegro.pl/item159578922_biale_zegary_tarcze_bmw_e34_cztery_rodzaje.html

tyle ze tu jest blad, bo zegar nad wskaznikiem km powinien byc prosty a nie usmiech, bo zaslania czesc wyswietlacza. na razie nei mam zdjecia, a ma 2 wtyczki, zolta i biala. zielona idzie do modulu skrzyni (wyswietlacza)ale on jest oddzielny, po prostu wkalda sie go w miejsce w zegarach i nie jest elektrycznie polaczony z zegarami

Opublikowano

A ja mam teraz też takie ( kupiłam ) ale nie działaja wogóle! może dlatego że maja CHECK CONTROL. Sama już nie wiem, jednak chce jes sprzedac i kupić te z usmiechem

 

http://c.wrzuta.pl/wm17837/0ed2930a000ded3745bd2226/Obraz%20168?type=i&key=bEzITp5Kxl&ft=d

 

, a może takie jak Ty masz bez CHECK CONTROL bedą smigać?????

Nie mam pojecia.

 

Ja mam dwie wiązki i jeszcze jedna (zielona wtyczka) obecnie jest włożona do modulu inspekcji w starych zegarach.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Oj Fanko, Fanko...

Widzę, że jesteś w gorącej wodzie kąpana... ;)

Po kolei:

Aby zegary dobrze działały, muszą być takie same jak były (z takiej samej wersji silnikowej, o takim samym wyglądzie), upgrade do wyższej wersji baaardzo rzadko się udaje. CHECK CONTROL jest zależny od pozostałych komputerów w samochodzie, więc najprawdopodobniej nie zadziała jesli fabrycznie nie został uruchomiony. Jeśli kupisz zegary o tym samym wyglądzie, ale będzie np. przekłamywał obrotomierz, to można wymienić w nich oprogramowanie (i powinno działać). To że masz jakieś dodatkowe wtyczki, to jeszcze nic nie znaczy - trzeba zobaczyć do czego są podłączone z drugiej strony ( i czy w ogóle są ;) ). A co do OBC to (skrót tego co jest wcześniej):

- sprawdź czy masz podłączony pin 17 (bodajże) do napięcia + 12.

- na pewno masz jakiegoś Znajomego który zajmuje się elektroniką, uśmiechnij się do niego ;)

- wydrukuj ten cały wątek - jeśli Gość ma choć trochę pojęcia, to zrobi Ci wtytczkę kodową i wszystko będzie działać (nie musisz sprzedawać 055 - w nim łatwiej lutuje się płytkę).

- wydaje mi się, że komputerek pobiera część informacji z zegarów - więc jeśli masz uszkodzone lub od innego modelu to może nie zadziałać.

Jeśli będziesz cokolwiek włączać lub odłączać w samochodzie, to NAJPIERW WYŁĄCZ KLEMĘ UJEMNĄ OD AKUMULATORA!!! Były już na tym forum przypadki, że działania przy załączonym akumulatorze powodowały uszkodzenie płytki kodowej (patrz przypadek mój i Maria ;) ).

$M$
Opublikowano

Taka juz jestem :) :)

Z tego co wiem są trzy rodzaje zegarów:

1. z tzw uśmiechem (pokazane w linku wyżej) moge takie kupić za 120 zł z BMW 520i anglik.

2. z pełnym wyświetlaczem z CHECK CONTROL

3. z pełnym wyświetlaczem bez CHECK CONTROL

 

zapewne 3 nie beda działać (przekonałam sie o tym bo mam takie-sprzedam),ale myśle że te z usmiechem powinny działać.

Mam sprawe zasilania OBC zrobioną, komunikat PPPP (brak danych).

Kupiłam też przełącznik kierunków z BC

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Mniej "wody", więcej cierpliwości - chyba że masz dużo pieniędzy :lol: :twisted:

(Jesli dobrze pamiętam) to jeszcze były zegary bez wyświetlacza. Jakie miałaś jak kupiłaś samochód? Działały prawidłowo? Jakbyś znalazła fotkę, to było by miło ;) (lub podaj na priv ostatnie 7 znaków vin-u, zobaczymy co na to ETK)

 

Co do OBC: Jak uruchomisz zegary, to spraw sobie "płytkę kodową" i powinno wszystko zadziałać. A jeśli chodzi o przełacznik w kierunkach, to tego nie robiłem, więc raczej nie pomogę :(

$M$
Opublikowano
Może ktoś wie,czy przełącznik BC od E32 pasuje do E34?

Na 99% bedzie pasować, ja mam załozony taki przełącznik i na 99% pochodzi z E32

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
przelacznik z e32, pasuje i dziala,. po malych (przerobkach kabli u mnie bo dostalem wersje z przekaznikiem a ja nie mam przekaznika). ale jest wygiety pod innym katem, i troche dziwnie to wyglada.w e34 wylaczniki wychodza (jak na zegarze) z 9 i 3 godziny (bynajmniej u mnie) a w e32 z 10 i 2, wiec manetka kierunkow jest nizej niz wycieraczek.
Opublikowano

Witam,mam już przełącznik BC,byłem przed chwilą garażu zobaczyć żeby to założyć.Odkręciłem dwa wkręty od spodu na osłonie kierwnicy,ale zaczęlo mi coś blokowac przy samej kierownicy ze zdjęciem.

Może ktoś wie jak się do tego zabrać,nie chciał bym czegoś połamać.

Opublikowano
Witam,mam już przełącznik BC,byłem przed chwilą garażu zobaczyć żeby to założyć.Odkręciłem dwa wkręty od spodu na osłonie kierwnicy,ale zaczęlo mi coś blokowac przy samej kierownicy ze zdjęciem.

Może ktoś wie jak się do tego zabrać,nie chciał bym czegoś połamać.

musisz sciagnac kierownice. wtedy schodzi bez problemu.

 

kierownica to 3 min roboty wyciagasz znaczek odkrecasz nakretke sciagasz kiere i tyle,

  • Członkowie klubu
Opublikowano

A co jak ktoś ma poduszkę i nie ma wyciąganego znaczka :)

Wydaje mi się, że nie trzeba bo ta osłona nie dotyka do kierownicy jakby dotykała to by skrzypiało przeraźliwie przy skręcaniu.

U mnie się ten plastik zdejmuje się bez odkręcania kierownicy. Nie wiem ile tam jest wkrętów bo u mnie wszystko trzyma się tylko na zatrzaskach może u Ciebie tylko te zatrzaski trzeba rozczepić. U mnie się to pociąga w dół i po robocie :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano
A co jak ktoś ma poduszkę i nie ma wyciąganego znaczka :)

Wydaje mi się, że nie trzeba bo ta osłona nie dotyka do kierownicy jakby dotykała to by skrzypiało przeraźliwie przy skręcaniu.

U mnie się ten plastik zdejmuje się bez odkręcania kierownicy. Nie wiem ile tam jest wkrętów bo u mnie wszystko trzyma się tylko na zatrzaskach może u Ciebie tylko te zatrzaski trzeba rozczepić. U mnie się to pociąga w dół i po robocie :)

moze twoja kiera na to pozwala ja mam zwykla kiere i zeby zalozyc/sciagnac obudowy dolna czy tez gorna musze sciagnac kiere.

moja obodowa jest jeszcze skrecana na samym poczatku czyli.. pod kiera. nie ma mozliwosci u mnie sciagniecia tego w inny sposob ale tak jak mowie u mnie :wink:

Opublikowano
jesli jest kiera z poducha to da sie zdjac obudowy bez sciagania kiery ,ja tak mam i sie dalo bez problemu, moze ci trzyma wajcha do regulacji kierownicy ;-)
Opublikowano
Czytam i czytam i czytam.....wszyscy macie wypasione te OBC a ja mam jakas kiche :? mam 6 przyciskow z czego 1 podpisany jest MEMO i nie mam pojecia po co on jest :?: :!: wciskalem go na 1000sposobow i nic sie nie dzialo...kto wie o co chodzi z tym guzikiem :?: A i jaki moge wstawic sobie OBC :?: ktory sie zmiesci w miejsce tego co mam bo jak zdazylem przuwazyc to ten OBC z wieloma guzikami jest chyba wiekszy niz moj....
Magia trzech liter - BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.