Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja z tym radiem dalem przyklad. partaczy mamy nie tylko w polsce . w niemczech tez cuda robia. wracajac do tematu , jesli nie zalozysz to sie nie przekonasz. na 99% powinien ruszyc
Opublikowano
i tak musisz wmontowac code sticker jesli masz zegary bez wyswietlacza check controll. wiec kazdy bedzie dzialal. byle by siemens. przerabialem kilka sztuk i nawet nie patrzylem na koncowke numeru :-)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam!

Posiadam E34 525i 24V z 1995r z check control, zegarkiem z termometrem i tą czerwoną diodą z alarmu.

Wyciągłem zegarek i policzyłem kable z tej zielonej wtyczki i mam ich 25, 13 pin jest pusty.

Chciałbym zamontować OBC IV i mam pytanko czy bedzie działać poprawnie? Za co odpowiada kabel z 13pinu?

 

Czy OBC IV bez problemu bedzie mogło sterować webastem które działało z "komputerem" z 10-cioma przyciskami?

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gdy zarygluje drzwi od wewnątrz np. podczas jazdy to gaśnie mi komputer, gdy odrygluje to się włącza ale pamięta godzine z zaryglowania.

 

Co jest grane?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
a czy wie ktos moze dlaczego nie da sie ustawic godziny i daty na obc 6 przyciskowym bo niewiem co robic moze przyciski nie dzialaja czy trzeba jakiejs kombinacji uzyc???
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Dla zainteresowanych, zamowilem partie plytek, wygladaja tak jak na zdjeciach. male, mieszcza sie w srodku, nie trzeba wycinac obudowy. cena jak na aukcji.

 

 

<http://img17.imageshack.us/img17/492/10567452yl0.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/9181/91653685do5.th.jpghttp://img522.imageshack.us/img522/6673/31397227pn0.th.jpg

 

p.s. plytek juz nie mam, zostaly sprzedane, zostalem posadzony o nadmierny zarobek wiec nie bede juz wiecej zamawial. tak dla jasnosci, 1 plytka kosztowala mnie 8,50 zl, do tego pamiec 6-7 zl (od dobrego dostawcy a nie chinczyk), prowizja allegro 2- zl (duzo zdjec) wiec zarabialem na 1 plytce okolo 2- 3 zlote.

Edytowane przez flash
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Mam problem z OBC 4. Posiadam BMW E34 520 M50 91r bez vanosa i problem polega na tym ze w zbiorniku mam 40 litrów a na OBC pokazuje mi przy teście 6 10.00 t: adc rozebrałem pływak i przesunąłem go na max to pokazywało mi 75.00t:adc a jak zrobię min ze jako rezerwa to pokazuje mi 8.00t: adc. Spalanie pokazuje Ok wszystko Oki tylko ile mam paliwa z zbiorniku. W czy może być problem???
Opublikowano
Witam, nie moge nigdzie znaleśc manetki od bc do e34... moze którys z forumowiczów ma na sprzedaz taka manetke??? prosze o kontakt na pw
Opublikowano
cholercia , chciałem zobaczyć ile mam kabli z tyłu OBC , i za cholerę nie mogę go wyciągnąć.... Mam OBC 6cio przyciskowe chyba , z tym śmiesznym auto-alarmem ( dioda na środku). Hmm ktoś przykleił ?:P
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Witam. Mam problem z OBC 4. Posiadam BMW E34 520 M50 91r bez vanosa i problem polega na tym ze w zbiorniku mam 40 litrów a na OBC pokazuje mi przy teście 6 10.00 t: adc rozebrałem pływak i przesunąłem go na max to pokazywało mi 75.00t:adc a jak zrobię min ze jako rezerwa to pokazuje mi 8.00t: adc. Spalanie pokazuje Ok wszystko Oki tylko ile mam paliwa z zbiorniku. W czy może być problem???

 

Mam podobny problem w 525i 91r., tylko, że u mnie pokazuje stale 33-35l paliwa w zbiorniku niezależnie od tego ile jest i zasięg od 288 do 350km niezależnie od tego ile jest paliwa w zbiorniku. Może ktoś wie w czym tkwi problem. Przy okazji może ktoś posiada rozpiskę softu z testu 17 do 525i 24V?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Tak przeglądam temat i przeglądam ale nie moge znaleźć interesującej mnie rzeczy. Przez zabawe komputerem zablokowałem wszystko. Wystarczy że podłącze klemy a samochód zaczyna przerywanie trąbic. Moglibyście mi pomóc jak to odblokować? Może reset kompa?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam 2 dni temu zamontowałem sobie OBC IV (Siemens z 535 88r.) w mojej e34 520i M50 Vanos i wszystko działa bez zarzutu tylko mam pytanie czy jak wskazanie spalania w teście 02 zgadza mi się z ekonomizerem to i w funkcji VERBR będzie dobrze pokazywać? EEPROM wgrany z forum ten od M50B20 bez vanosa z 1991r. Jeszcze musze dodać iż miałem delikatne problemy gdyż na początku jak tylko zmontowałem OBC IV to nie pokazywał mi chwilowego spalania, ilości paliwa w zbiorniku itp. Pokzaywał jedynie średnią prędkość jednak po zczytaniu EEPROM-u okazało się że jak włączyłem funkcje byte swap to pierwszy adres pokazał się jako 00 00 i wszystko się przesunęło o jedeną wartość. Płytkę pod EEPROM SMD 93C46 przerobiłem na zwykłą podstawkę oraz zwykły układ który jest z tyłu komputerka łatwo dostępny stąd można go wymontować i przeprogramować w razie jakiś kłopotów. Z góry dziękuję za pomoc temat jest bardzo czytelny i potwierdzam działanie OBC IV w 520i. Pozdrawiam adrek i mam nadzieje że mój opis pomoże przy podobnych problemach.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli ktoś jest zainteresowany montażem przekaźnika alarmu OBC, to tutaj http://www.allegro.pl/item610602117_bmw_e34_e32_sterownik_modul_hella_4ra_005_195_00.html jest do nabycia. Niestety da się podłączyć tylko do instalacji "High version"(wiązka znajduje się przy skrzynce pod tylną kanapą). Nie trzeba wtedy robić dodatkowego zasilania OBC. Dodatkowo w okolicach wiązki silnika wycieraczek są wyprowadzenia na mikrowyłącznik otwarcia maski i syrenę która włącza się po trzykrotnej próbie uruchomienia, wprowadzenia błędnego kodu lub otwarciu maski przy uaktywnionym CODE.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sorki za odgrzewanie tematu, przeczytałem cały i albo jestem ślepy albo nikt o to nie pytał: czy OBC IV SIEMENS (końcówka 148) pójdzie w 520i M50 bez Vanosa, po dołożeniu płytki kodującej?
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

Koledzy potrzebuję pomocy. Kupiłem do mojego TDS-a Z 1994 roku duży komputer OBC (miałem oryginalnie mały). Podłączyłem go do samochodu, podałem zasilanie na 17 pin i komputer wystartował lecz nie pokazuje zużycia paliwa, zasięgu na zbiorniku czy prędkości aktualnej. Wiązka przewodów jaką mam ma 8 przewodów - nie wiem czy to nie za mało. Wygląda na to, że komputer nie komunikuje się z zegarami i nie bierze z nich odpowiednich danych. Czy można coś z tym zrobić? Dodam, że moje zegary wraz z kodownikiem pochodzą z innego auta ponieważ mój oryginalny zegar i znajdujący się w nim kodownik uległy uszkodzeniu. Mam też zainstalowaną w kompie INPĘ i ta z koleji mimo, że mam interfejs ADS nie komunikuje się z sterownikiem silnika. Może te wszystkie problemy są spowodowane nie kompatybilnością kodownika zegarów i sterownika silnika, ale wskaźniki w zegarach wszystko pokazują OK tzn. zużycie paliwa poziom paliwa w zbiorniku - nie rozumiem czemu te sygnały nie docierają do komputerka. Na koniec chcę jeszcze dodać, że komputerek jest od innego E34 TDS z końcówką numerów 149. Może mi ktoś pomóc?

Dziś mi jeszcze jedno przyszło do głowy. Po założeniu kmputerka przejechałem zaledwie kilkaset metrów i może nie zdążył policzyć średniej prędkości, zużycia paliwa itp. - wyświetlały się na ekraniku tylko kreseczki zamiast wartości - czy ktoś podpowie ile trzeba przejechać aby pojawiły się konkretne obliczenia na komputerku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.