Skocz do zawartości

E39 3.0 Aut m. Załuski WBADT61042CJ50010


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj o godzinie 13stej. Jak Ci życie miłe to odpuść. Auto miało dzwona, jest spawane i całe malowane. Facet ok 40lat. Nic nie mówił. Ja bym bał się tym jeździć, poprostu. Stawiam że po roku rdza wylezie. Dla desperaty - idioty :)

 

Poinformowałem właściciela że auto na forach opisze to sie tylko uśmiechnął. Te auto i tak znajdzie napalonego kupca co zobaczy nowy błyszczący lakier, 3.0 w gazie i je kupi :) taka prawda niestety.

 

Tapatalk

Edytowane przez marwol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic mu nie zjechałem,byłem i jestem spokojny mimo 400km przejechanych. We trzech oglądaliśmy i kumple uznali że jest 10tys warta :) a ja sie nie znam :)

 

I nie zjechałem a opisałem stan zastany. Sprzedawca wiedział skąd jade i ile to kosztuje i bił sie w piers że auto igła. Później sie bił w pierś po raz drugi,że on sie nie zna i on nie wie. A sam pewnie ćwiartke spawał u sąsiada :) lakier jest świeży. Max 2tygodnie. To jest chrupek namotany straszny, niby dobrze,ale niedokładnie miejscami. Niewiadomo jak się zachowa podczas wypadku.

 

A!! I hamulce wszystkie (tarcze,klocki) do wymiany na już. Letnie opony dot 09 wiec do konca sezonu, zimówek (opony, felgi) brak.

 

Stawiam że zimówki były na oddzielnych felgach które sie uszkodziły podczas noworocznego dzwona :)

 

Tłumik koncowy jak nowy,a koncowka (ta krótka zagíeta w dół) , cała zardzewiała.

 

Trzeba auto do Nowego Dworu Mazowieckiego zawiezc na geometrie i podłoge obadac. Watpie jednak czy własciciel sie zgodzi.

 

Jak ktos za 10tys kupi, włoży 5tys to za rok przed nadejsciem fali rdzy i pękającego lakieru jak sprzeda to może za wiele nie straci :)

 

Tapatalk

Edytowane przez marwol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawność podzespołów, jak się całe auto rozbierze to ciężko zrobić żeby wszystko, od sterowania fotelami, po rolety działało? Jeździłeś nią, jak się prowadzi? Mówisz, że całe malowane, jest to świeży lakier, na sprzedaż na całym aucie? opłacalna by była taka naprawa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nawet nie widzę auta bo link nie aktywny, ale jak ktoś nie mający pojęcia o samochodach szasta na prawo i lewo zwrotem "ćwiartka wymieniona" to dla mnie jest ch...j nie rzeczowa opinia.

 

Niech blacharz czy lakiernik spartoli wymianę tylnego błotnika i dla laika - to już wymieniona ćwiara :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To handlarz, zosia samosia. Handluje autami, częściami, ma jakiś warsztat gdzie klepie, klei, wyciąga, prostuje.

OK, ale auto jest na Polskich tablicach. Koleś ma komis czy na jakiej zasadzie handluje? Skąd pewność, że klepie, wyciąga itp? Jeżeli ma warsztat to rzeczywiście mógł auto podpicować na sprzedaż. Niedaleko Warszawy, ale nie mam chwilowo auta i nawet ciężko mi podjechać to obejrzeć.

Teraz już nastała jasność. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To handlarz, zosia samosia. Handluje autami, częściami, ma jakiś warsztat gdzie klepie, klei, wyciąga, prostuje.

OK, ale auto jest na Polskich tablicach. Koleś ma komis czy na jakiej zasadzie handluje? Skąd pewność, że klepie, wyciąga itp? Jeżeli ma warsztat to rzeczywiście mógł auto podpicować na sprzedaż. Niedaleko Warszawy, ale nie mam chwilowo auta i nawet ciężko mi podjechać to obejrzeć.

Teraz już nastała jasność. :D

W jakim sensie nastała jasność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja sie nie znam i dlatego wziołem dwóch bardzo dobrych kumpli :) dwoch w marce bmw od lat siedza.

 

Po :

30sekundach : slady po odcieciu tasma z tyłu lewy

2 min - za zmieniarką nowa masa uszczelniająca i malowane od środka blacha lewa

5min - ślady po nitowaniu lewy slupek

 

Dalej wymieniać? Że maska od środka przy nerce malowana? Że z tyłu spawane przy uszczelce bagażnika i niby fabryczny spaw dla picu po prawej stronie? Że na dachu przy szybie przód lakier świeży taśmą oberwany i pędzlem poprawione?

 

Sprawności wyp nie patrzyliśmy. Stan blachy zdyskwalifikował to auto.

 

Jeszcze raz : ja sie nie znam i dlatego wziałem dwóch fachowców. Ale jak pokazali mi palcem to wszystko sie zgadzało.

 

Słupki dwa kombinowane,ale drzwi na 99% nie malowane tylko myślimy że: zostały inne kupione pod kolor, polerka i bezbarwny (sopel lewy tył). Szyby ten sam rok. Tapicerka dobrze przełożona (1 lub dwie spinki tylko połamane). Schowek pasażera ciężko opada. W komorze silnika izolacja przewodów nie orginalna. Zderzak lewy przód źle spasowany.

 

Auto odpicowane, bez ryski czy wgniotki!! czeka na napaleńca,właściciel to potwierdza.

 

Odpalone na podwórku, równo, ok. DiR wchodzą prawidłowo. Nie chciałem jechać,bo podejrzenie dzwona mnie zniecheciło.

 

Dzwon i tyle.

 

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja sie nie znam i dlatego wziołem dwóch bardzo dobrych kumpli :) dwoch w marce bmw od lat siedza.

 

Po :

30sekundach : slady po odcieciu tasma z tyłu lewy

 

Skoro po 30 sekundach już zauważyli, to odcięcie od taśmy pewnie było na falcu tylnego błotnika - czyli wnęka nie ruszona - więc pohamuj stwierdzenie "wymieniona ćwiartka"

 

Z resztą lakierownia może masz rację - nie wnikam, ale nie używaj słów których, znaczenia nie znasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja sie nie znam i dlatego wziołem dwóch bardzo dobrych kumpli :) dwoch w marce bmw od lat siedza.

 

Po :

30sekundach : slady po odcieciu tasma z tyłu lewy

 

Skoro po 30 sekundach już zauważyli, to odcięcie od taśmy pewnie było na falcu tylnego błotnika - czyli wnęka nie ruszona - więc pohamuj stwierdzenie "wymieniona ćwiartka"

 

Z resztą lakierownia może masz rację - nie wnikam, ale nie używaj słów których, znaczenia nie znasz.

 

Kurcze, to ja też się aż tak nie znam. Miałem w życiu 6 aut, wszystkie ponad 10 letnie, i uważam, że nie ma opcji żeby nie było malowane nigdzie. Ważne czy dobrze zrobione i czy auto nie było wyciągane spod TIRa. Tak czy nie?

:mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kurcze, to ja też się aż tak nie znam. Miałem w życiu 6 aut, wszystkie ponad 10 letnie, i uważam, że nie ma opcji żeby nie było malowane nigdzie. Ważne czy dobrze zrobione i czy auto nie było wyciągane spod TIRa. Tak czy nie?

:mad2:

 

TAK :cool2:

Moim e91 w środę wjechałem w bramę w którą cofam od ponad 13 lat (rutyna), i też będzie miała niebawem lakierowany i szpachlowany błotnik i przy sprzedaży przyjdą spece i stwierdzą, że ćwiartka wymieniana :mrgreen: a mnie sie nawet nie będzie chciało wyciągnąć i pokazać zdjęć uszkodzeń. Bo po takim tekście zwyczajnie pogonię ich swoim Goldenem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edytowane przez Bronx_l
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronx - a nity na słupku i spawy dwa w bagażniku przy górnej uszczelce? I daruj sobie tanie złośliwości. Te e39 jest źle pomalowane z każdej strony. A właściciel wali sierotke marysie :)

 

Słuchajcie : ja wyraziłem nasze zdanie. Auto było walone, spawane, wyciagane, malowane tydzien temu całe włącznie z dachem. Nie była to raczej obcierka parkingowa.

Ktoś chce - niech jedzie, zobaczy.

 

Tyle odemnie.

 

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronx - a nity na słupku i spawy dwa w bagażniku przy górnej uszczelce?

 

 

Nie wiem co to są "nity na słupku" - Ty pewnie też nie wiesz

Spawy też trzeba oglądnąć i ocenić.

 

Tak jak mówię, mam gdzieś to auto - ale jakby ktoś w nim "wstawił ćwiarę" jak usiłujesz nam wmówić to nie znalazłbyś spawów przy uszczelce i odcięcia po taśmie na rancie. Tyle w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odszukałem link:

to już jak się tak postarałeś :mrgreen:

żeby nie zginęło:

http://s30.postimg.org/alpwbdo81/googleusercontent_com.jpg

Edytowane przez pete_wwa

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko sobie tak żartuje :mrgreen:

 

Moim skromnym zdaniem lepiej kupic droższe auto w lepszym stanie aniżeli pózniej dilozyc 5 tys i. Mieć dalej trupa.

 

Na szczęście jeszcze nigdy nie przywiozłem auta ktore by miało ruszona konstrukcje ,dupe czy podluznice po wypadku .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, zależy. Niektórzy wolą kupić taniej, potem włożyć te 5 tysięcy, ale mieć pewność, co do wymienionych części.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Sorki, że odkopuje temat. Chce tylko napisać, że kupiłem to auto mimo tekstów kolegi o "wstawianiu ćwiary". Przekonał mnie jego ogólny stan, działa wszystko od klimatyzacji po najmniejszą żaróweczkę co w przypadku składaków itp raczej niemożliwe. Nie wyglądało też na świerzo malowane. Malowany były oba tylne nadkola, najprawdopodobniej z powodu korozji. Właściciel po 30, widać, że było go stać na utrzymanie tego auta. Żona, dzieci ładny dom i nie jest mechanikiem :nienie: (co tez było mówione). Ogólnie dobre wrażenie, silnik pali na dotyk, prowadzi się bardzo dobrze, nie wierzyłem, że nie bierze grama oleju, jednak zrobiłem prawie 2 tys km i oleju nie ubywa jak narazie. Do wymiany tarcze z przodu, już kupiłem :8) Na przeglądzie wyszło też, że trzeba powoli myśleć o amortyzatorach z przodu choć jeszcze można troche polatać. Przy oględzinach nie miałem takiej możliwości (jedynie oglądanie z zewnątrz i pod maską i w bagażniku), ale podczas przeglądu wszedłem do kanału, ja się jakoś mega nie znam ale facet powiedział, że cała powłoka wygląda na oryginalną, nie ma rdzy i nie widać, żeby auto miało jakąś poważną kolizję. Auto ogólnie w takim stanie, że nie miałem z czego targować, zero dziur, przetarć, nic nie połamane, wszystko działa. To moje pierwsze auto z tak mocnym silnikiem, idzie jak rakieta, Pali 12-15l w cyklu mieszanym. Jak już mówiłem, zrobiłem prawie 2 tys km, jak dotąd czuje podniecenie na samą myśl o kolejnej podróży :norty: . Mam nadzieję, że nigdy mnie nie zawiedzie moje pierwsze BMW :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wyssane z palca. Pytałem właściciela juz po dokonaniu formalności czy był u niego taki i taki koleś z dwoma kumplami o tej o tej godzinie w niedziele. Powiedział, że to jego znajomy, męczył podobno, że chce kupić za 18 kafli bo tyle ma. Wiesz, koleś pisze, że podłączył pod kompa i wywalilo 40 błędów na lampie czy coś tam i juz nie oglądał dalej bo nie ma sensu, a za chwile się rozpisuje, że ćwiara wstawiana, sory, ale takiej rzeczy się nie da stwierdzić w 3 minuty. Tak jak mówię, byłem autem na przeglądzie bo się skończył, zawieszenie ok, nie widać sladów ingerowania w ramę samochodu. Lakier, że nowy też nie ma mowy, są małe ryski gdzieniegdzie itp. Jedzie prosto jak po szynach, nie ściąga przy hamowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.