Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dostałem dziś komunikat: Awaria reflektora doświetlającego. Myślałem, że to tylko p-mgłowy nie świeci... a to zaskoczenie, nie świeci również xenon. Ale oba O-ringi działają normalnie...

 

Do dzisiaj nie było żadnych oznak... oba reflektory świeciły mocno, wprawdzie rzadko, bo wieczorami raczej nie jeżdżę. Na bank nie wyjeździłem 2000h teoretyczne żywotności palnika, jak było tego 1/10 to max.

 

Ktoś z Was miał już taką przygodę? I jak to się skończyło (finansowo)?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Moderatorzy
Opublikowano

Palniki poza serwisem nie są drogie a wymienia się parami.

Możesz sprawdzić je zamieniając miejscami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Można to zrobić samemu? W instrukcji pisze, żeby przy xenonach samemu nie majstrować?

 

Czy to na pewno awaria palnika? Jaki typ (onzaczenie) i gdzie można w miarę rozsądnej cenie kupić?

 

Ktoś może polecić jakiś serwis we Wrocławiu lub okolicy?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Moderatorzy
Opublikowano

W sumie przy takim komunikacie to wygląda na coś z halogenem, sprawdzałeś tam żarówkę?

Przy ksenonach możesz "grzebać" ale pamiętaj o wyłączeniu świateł gdyż występuje tam wysokie napięcie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pewnie to sterownik lampy gdybyś bardzo chciał to można również zamienić miejscami na próbę :mrgreen:

Jednak najlepsza będzie diagnoza komputerowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapytałem o to samo - na szczęście wykupiłem rozszerzoną gwarancję i mnie to nic kosztowało... ale po kolei przetwornica 1400 + Vat + 2h pracy za wymiane... myślę, że bez gwarancji skończyłoby się w granicach 2200 pln....Tanio, jak w barze mlecznym... :duh:

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich

Ja zaś mam następujący problem z lampą przednią. Mam fabryczne bi-xenony, ale w lewym coś się pogmatwało. Lewy po wyregulowaniu poziomu rozjeżdża się do pozycji lewej skrajnej i już nie wraca na środek. Prawy zachowuje się normalnie. Co ciekawe, przy skręcie w prawo lewy reflektor także podąża w prawo. Ale po powrocie na środek lewy przesuwa się w lewo na maxa tak, że skręt w lewo już dalej nie przesuwa wiązki.

ponieważ wygląda, że silniki soczewek działają jak należy może potrzeba tylko wyregulować coś. Macie może jakieś sugestie?

czy może jednak czujnik jest już całkiem “zje..psuty”?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Aaa! oczywiście negatywne działanie objawia się tylko w czasie jazdy z światłami włączonymi na pozycję "A". W trybie pracy normalnej świecą normalnie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Tak działają reflektory bi-xenon adaptive w seri Fxx.

 

W trybie 'auto' pomiędzy 0 a 50 km/h, strumień świtała lewej lampy kierowany jest delikatnie na dół oraz w lewą stronę.

 

Jest to tzw. tryb 'town light'.

 

Wszystko jest w porządku.

Opublikowano

O! Dzięki! :)

Dobrze czasami się zapytać! A ja już sądziłem, że coś się "zje..psuło"! :) Dzięki jeszcze raz za "oświecenie" :)

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.