Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem forumowicze. Nie jestem posiadaczem BMW, ale robię przymiarki.

 

Wczoraj byłem na oględzinach jednego egzemplarza. 2007, ok 150 tyś (wygląda na realne). Wszystko jest cacy, ale przy MOCNYM przyspieszaniu na wyższych biegach (powiedzmy od ok 3-4) ma takie delikatne podszarpywania. Coś jakby zmiana biegu w automacie, ale dużo krótsze. Nie traci ciągu, ale jest to podszarpywanie odczuwalne.

 

Na forum znalazłem w zasadzie podobny przypadek viewtopic.php?f=86&t=114650 ale nie został do końca wyjaśniony. Był to wątek z 2009 więc po tylu latach spora część mogła tego też doświadczyć. Czy może to być "miałem podobny problem,serwis stwierdził uszkodzenie skrzynki rozdzielczej x drive,po wymianie problem zniknął."?

 

Wiem, najlepiej podjechać do ASO, jest to do zrealizowania ale z racji odległości (auto w małej miejscowości się znajduje) nie wiem czy warte zachodu.

 

Z góry dzięki za ewentualne podpowiedzi.

Opublikowano

Kolego.....o tym wszystkim było ale bez sprawdzenia to sobie gdybiesz tylko czy to skrzynka czy moze skrzynia....a moze przeguby ??? Albo jeszcze coś innego :mrgreen: :mrgreen:

Poza tym jak ktoś ma ci powiedzieć czy warte zachodu.....jasnowidzami nie jesteś jesteśmy :cool2: :cool2: :cool2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Wiem, że powinienem przeorać forum, potem pytać. Wydawało mi się, że wczoraj nic nie pominąłem, sporo szukałem - niemniej działam też, powiedzmy, pod presją czasu :)

Dziś (chyba po wyspaniu się) trafiłem jeszcze na ten wątek. Więc w sumie testy to odłaczenie kostki od skrzynki i w szystko będzie jasne.

viewtopic.php?f=86&t=237037

Opublikowano

A myślisz ze sprzedawca ci na to pozwoli ???

Poza tym to jednak za duzo kasy do wydania jeśli nawet auta nie chce ci się sprawdzać w ASO :mad2: :mad2: ale to już nie moja sprawa

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Auto naturalnie będzie sprawdzone w ASO. Niemniej zanim na takie coś się zdecyduję muszę przewidzieć, zorientowac się, czego mogę się spodziewać (sprawdzenie w ASO to koszt + logistyka).

Inna sprawa, że czytając sporo postów można dojść do wniosku, że ASO tu skasuje ale mało co powie bez wymiany połowy auta. Tak więc na razie chcę wiedzieć, jakie są opcje, nawet jeśli to wróżenie z fusów na tym etapie.

Opublikowano
Rozdzielacz-skrzynka.Zmień olej.Jak nie pomoże to zębatkę siln.nastawczego.Nie trać energi na serwisy.Olej to Castrol TransMax Z.55pln/ltr.Wymiana grosze,I wtedy zobaczysz jak e 83 jest zajebista.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Hehe....fajnie w nie swoim aucie zmieniać wszystko .....poczytałbyś wczesnej temat kolego a potem pisał :mad2: :mad2: :mad2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Autor wątku pisze

przy MOCNYM przyspieszaniu na wyższych biegach (powiedzmy od ok 3-4) ma takie delikatne podszarpywania.

Najprostsze wytłumaczenie to można by powiedzieć że :przy gwałtownym przyspieszeniu jak wszystkie opony mają takiej samej przyczepności to układ może to odbierać jako poślizg i się stara to korygować .

Ale jednak nic nie zastąpi dobrej diagnozy przez mechanika.

Ps.

Mam nadzieję że rozmiary opon są takie same.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
No dokładnie o tym piszę....bo tym bardziej jak sie nie miało do czynienia z napędem 4x4 to trzeba auto sprawdzić :cool2: :cool2: :cool2: a potem radzic co jest uszkodzone a nie odwrotnie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Mam podobny problem ale w 3.0i. Skrzynie automat, opony jeden sezon. Przy przyspieszaniu lekko poszarpuje . Od czego zacząć szukanie ?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tak więc po dłuższej nieobecności, wracam . Niestety po przeglądzie podzespołów "bunia" szarpie troszkę łagodniej ale szarpie. Poszarpywania są takie łagodne. Najbardziej odczuwalne są przy przespieszaniu pomiędzy 3000 a 4000 obrotów. Jak jadę sam to lekko a jak mam obładowany wóz to mocniej jest odczówalne to poszarpywanie. Zdarzyło mi się też że wypadł zapłon 6 cylindra. Najpierw zaczęła migać kontrolka CHECK a potem wyłączyło cewkę nr6. Dało mi to myślenia że mam nieszczelność w dolocie ale sprawdziłem chyba wszystko tzn: zawór Disa ok. wyczyszczony pracuje prawidłowo; silniczek krokowy wyczyszczony; Wymieniona odma na nową; Sprwdzenie nieszczelności Plakiem brak reakcji; Co najważniejsze po wypięciu wtyczki reduktora brak różnicy, szarpie dalej. Mam instalację gazową ale testy robiłem na benzynie. Doradźcie co dalej mam robić szukać??? Jeszcze jedno . Mój tester pokazuje mi błąd powrotnego powietrza ,co to?
Opublikowano
Jeszcze skaner zarejestrował mi błąd P2234 02 Sens Signal Circ Shorted to Heater Circ Bank2 Sens 1 . To chyba któraś lambda? Co sądzicie?
Opublikowano
To nic do szarpania nie ma kolego.Taki błąd może często pojawiać się z wielu powodów.Sonda za katem z tego co widzę choć korzystasz z czegoś co nie jest do diagnostyki BMW
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam x3 e83 2.0d i po przekroczeniu 80km/h zazwyczaj na 4 biegu tez szarpie jakby odlaczalo 2 przednie opony z tego co mowil wlasciciel auta do 80km/h 4x4 chodzi.Jest tak czy walil scieme ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.