Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem w postaci gaśnięcia silnika. Gdy jest na postoju gaśnie bez powodu. Normalnie odpala z kluczyka i chodzi normalnie do następnego niesygnalizowanego zgaśnięcia. Podczas jazdy gdy gaśnie, ponieważ koła się obracają odpala ale traci na mocy i pracuje na niższych obrotach. Muszę go wtedy zgasić i odpalić z kluczyka. Nie ma według mnie żadnej metodyki w tym i zewnętrznych powodów. Elektromechanik zmieniał mi czujnik położenia wałku i coś wspomniał że też mu gasł co jakiś czas(raz dziennie) i wiąże to(bo akurat tam grzebał) w czujniku obrotów. Jest to jakoś powiązane? W jakich parametrach szukać błędu? Od czego zacząć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten elektromechanik w ogóle podłączał auto do kompa, czy na pałę wymienił czujnik??

Pierwszą rzeczą powinno być podpięcie pod kompa i odczyt błędów.

Opublikowano
Popieram. U mnie objawy były takie i był to czujnik położenia wału, padł siemens kupiony 1,5 roku temu. Objawy takie po nagrzaniu silnika na około 98 stopni. Jak schłodziłem wodą to przez chwile git a póxniej znowu było to samo ale wymieniałem dopiero po diagnozie kompem.
Opublikowano
Czyli podpiac pod kompa. Wydaje mi sie ze podpial ale glowy nie dam. Wzial za to 500, bo 300 za czujnik polozenia walka rozrzadu. Mam kabel i Inpa ale jeszcze nie podlaczalem. Jestem w stanie sam wykryc usterke na podstawie odczytow??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.