Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odgrzewam temat bo i ja stoję przed zmianą ICka

 

Mam taki plany by ochłodzić swoją betty bo ponoć w ciepłe dni jej za ciepło na seryjnym i myślałem o tym:

http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html#/120-ic_bmw-diesel

 

Ponoć pasuje w stare miejsce bez problemu.

Da radę tak przy ok 320KM i ewentualnym później hybrydowaniem turbiny w okolice 350-400?

Najlepiej jak by z praktyki ktoś dał znać jak to chodzi bo chyba 2x szerszy od podstawowego więc powinien dać radę?

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
rade daje, miałem go w poprzedniej 335d ale nie łudź się że pasuje P&P jak wagner za 2800 tylko trzeba docinać rury, kombinować sporo z montażem... za montaż 400 mnie skasowali bodajże czyli wyszło 1600 wszystko
Opublikowano

No ponoć trzeba rury skrócić i na obejmy zakończyć. A z jaką mocą latałeś na tym IC? W opisie jest że do 400KM powinien dać radę.

Kupił byś go drugi raz czy kombinował z tym wyższym co kolega parę postów wyżej opisywał? Bo tam pojawia się już problem przysłaniania chłodnicy z tego co się domyślam.

Opublikowano

latałem nim na 392KM nie był zły, w lato auto nie łapało zadyszki chociaż jakbym szedł w moc tak konkretnie ponad 400KM to bym brał wagnera- jak ma być top to nie ma co oszczędzać (różnica 1500zł) a i sam montaż tego IC Fmica mnie zniechęcił bo wcale nie jest to takie hop siup i mogliby o tym wspomnieć podczas jego sprzedawania

a Wagner pasuje P&P idealnie ,ma lepsze rdzenie i jest klasą samą w sobie, stąd jego cena

ale do 400km ten fmic ci powinien wystarczać jak chcesz zaoszczedzic

Opublikowano

No i super, dzięki za konkret odpowiedź.

Przy okazji zapytam bo muszę znaleźć wtryski do 535d przed lift do następnego stage (obecnie 270km/580Nm) - one mają specyficzne oznaczenie?

Bo z tego co wiem nowe to po 1kzł za szt a używane można czyścić/regenerować z tego co mi pisali chłopaki z tc-turbo

Opublikowano
Nowy wagner może i jest drogi ale używka jak się trafi to są całkiem tanie. Mnie osobiście udało się trafić wagnera używanego w idealnym stanie za 1750 z gwarancja jeszcze.
Opublikowano

Można jeszcze wypróbować taką replikę Wagnera

 

--> https://pl.aliexpress.com/item/325d-330d-335d-335-diesel-coupe-E90-E91-E92-E93-Front-Mount-Intercooler/32606765644.html?scm=1007.13338.76223.000000000000000&pvid=01526349-a9ea-46c9-a5b5-48e713f4c1f2&tpp=1

 

 

Replika pasuje tak samo P&P jak Wagner...

Ale duża nie wiadoma to temperatura między nim a OEM a FMIC. :think:

Opublikowano
Można jeszcze wypróbować taką replikę Wagnera

 

--> https://pl.aliexpress.com/item/325d-330d-335d-335-diesel-coupe-E90-E91-E92-E93-Front-Mount-Intercooler/32606765644.html?scm=1007.13338.76223.000000000000000&pvid=01526349-a9ea-46c9-a5b5-48e713f4c1f2&tpp=1

 

 

Replika pasuje tak samo P&P jak Wagner...

Ale duża nie wiadoma to temperatura między nim a OEM a FMIC. :think:

 

aditonie powiem szczerze że nieźle to wygląda i ma pozytywnych trochę opnii. Cena wyjdzie jak FMIC a wydajność większa bo ICek większy ;)

Chyba się skuszę

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
HAHAHAHA ciekawa? Za tę cenę jak dobrze się poszuka to znajdzie się używke Wagnera. Ogólnie cena z dupy z kosmosu, nie wiem kto im tyle za to zapłaci ale to jest porażka za to coś co jest najniższą półką. Nie mówie, że słabe bo do samego chipa starczy no ale błagam 1600zł za chińczyka?
Opublikowano

1,5roku temu jak go kupowałem to był za 1000zł ten FMIC, ten kosztuje 1600 bo wygląda na to że poprawili dopasowanie i montaż może nawet być P&P bo te wyloty z IC przynajmniej są teraz pod dobrymi kątami.

Wcześniej ten ich chiniol po 1000 zł wyglądał tak

http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/80430-intercooler-turboworks-bmw-e90-e92-335i-135-135i.html

 

a Wagner 2827

http://sidmotorsport.pl/pl/bmw/14787-bmw-3er-e93.html

 

różnica między 2827 a 1600 nie jest gigantyczna, jak już bede wkładał do następnego auta to wagnera

Opublikowano
Za tę cenę jak dobrze się poszuka to znajdzie się używke Wagnera.

 

HAHAHAHa, dobry jesteś! To zapodaj 10 linków z ogłoszeniami używanych WAGNER-ów do 335D do 1600zł...!!!

Na pewno wiele osób będzie ci wdzięczna, bo za nówkę prawie 3k trzeba dać.

To troszkę dla nie których sporawo i dla tego szukają innej tańszej alternatywy.....

No może 5 linków, i ze 2 na polskich portalach aukcyjnych!!!

:wink:

 

1,5roku temu jak go kupowałem to był za 1000zł ten FMIC, ten kosztuje 1600 bo wygląda na to że poprawili dopasowanie i montaż może nawet być P&P bo te wyloty z IC przynajmniej są teraz pod dobrymi kątami.

Wcześniej ten ich chiniol po 1000 zł wyglądał tak

http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/80430-intercooler-turboworks-bmw-e90-e92-335i-135-135i.html

 

 

Vaporr pamiętasz ile się bujałeś z tym FMIC-iem! Aż dałeś sobie spokój i pojechałeś do nich na montaż. To chyba lepiej zamontować coś P&P nisz rzeźbić!

I w sumie IC + rury + dojazd + montaż + stracony czas = 1600zł ci wyszło?

 

 

Nie ma co porównywać ich z Wagnerem ale dla 325/330D to chyba lepsze rozwiązanie niż OEM. :think:

Opublikowano

Jak poszukasz mój drogi to spokojnie znajdziesz. Ja do F07 kupiłem za 1700zl. Jak nowy na gwarancji i to jeszcze z fakturą. Trzeba tylko umieć szukac a nie, wchodzić na alledrogo wpisać wagner i już.

 

Ograniczenia do runku polskiego i bycie Polakiem który nie umie bądź nie ufa zagranicznym portalom aukcyjnym raczej Ci utrudni szukanie. Jest tego masa, trzeba cierpliwości.

Opublikowano

Ciekawe że tyle osób męczy się z tymi chinolami w cenie wydajniejszej używki Wagner-a. :think:

Ten polski portal aukcyjny to był żart!!!

Opublikowano
No niestety jak ktoś nie potrafi szukać i nie ma do tego cierpliwości to kupuje gówno. Możesz znaleźć dobre wino szukać próbować, zapłacisz normalną. Możesz też wejść do sklepu kupić pierwsze lepsze coś co kupują wszyscy i się cieszyć, że kupiłeś gniot.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie mam pytanie obecnie posiadam 318D 122 KM 90 KW @ na 160 KM po programie. Chciałbym wymienić Turbo + Wytryski z tego 320D 163 KM który ma mocniejszy osprzęt od mojego M47N2 (ten z rozrządem z przodu). Chciałbym uzyskać 200 KM i liczyć na 400 NM. Przy okazji pytanie czy IC w moim 122 Konnym 318 jest taki sam jak w:

 

325d :17517800680

330d: 17517800680

335d : 17517800682

 

Czy może przy okazji tej modyfikacji któryś z tych wymienić żeby było na zaś i lepiej oddychało autko.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

3.0 maja inne coolery, a do tego nia pasuje srednica rur

Musialbys kupic uzywane albo nowe rury od 3.0, ciac i spasowac z alu rurami, aby wszystko bylo na cacy

Najlepiej brac od 335d, bo te od 325d i 330d sa mniejsze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to tak samo rura może pęknąć ;) jak spaw dobrze zrobiony to nie puści. chyba,że tam 100kuni jest ;) w każdym razie u siebie mam spaw już ponad 2 lata i przy 200KM jest gitarra!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.