Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Rure można kupić taniej ;-) lepiej wybrać się do mechanika który potrafi spawać i wyspawa samemu kolanka - trwalej - pewniej w zasadzie również i taniej.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Wiem, ze troche czasu minelo od ostatniego postu, ale nurtuje mnie jak jest ze zmiana coolera na wiekszy. Wagner fajny oraz inne w podobnej cenie, jednak jest duzy spadek cisnienia. Po testach na czterech coolerach, wagner wypada bardzo slabo.

Czy wypowie sie ktos odnosnie tego coolera?

Nie wiem jakiej produkcji jest, ale sprzedawany przez firme w UK, wiec moze byc chinol.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES-E92-335d-HIGH-FLOW-FRONT-MOUNT-ALUMINIUM-ALLOY-INTERCOOLER-FMIC-/351245552561?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item51c7ddcbb1

 

 

ten jest w fmic.pl

jednak rury nie beda dopasowane do 330d/335d. Trzeba kombinowac z montazem.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES-E92-335d-HIGH-FLOW-FRONT-MOUNT-ALUMINIUM-ALLOY-INTERCOOLER-FMIC-/351245552561?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item51c7ddcbb1

 

Nikt nie powiedzial jak wypadnie od 335d wstawiony do 330d N57 245ps. Wiem, ze nie daje rady na goracym silniku w upalne dni w 335d, ale moze mapa na 300-320ps nie bedzie taka zle wypadal.

Sam mam standardowy w 335d i mape na 340/680 i musze powiedziec, ze jest ok. Co innego gdy polece na tor lub bede sie scigal z kims na dystansie 40km z ciaglym butem w trasie, ale nie autostrada.

Opublikowano
Co prawda w 335i, ale zamontowałem (dokładniej warsztat auto crew) takie coś http://allegro.pl/bmw-335i-135i-interco ... 84609.html i samochód jakby lepszy ( nie włącza się redukcja mocy). Podobno trochę trzeba było podciąć plastik i dołożyć kilka złączek, ale "generally no problem". Pojemność rdzenia 12600 vs. 7300 w oryginale.
Opublikowano
JNX jestes specjalista w modach na turbo bmw. Podpowiesz mi czy ktorykolwiek z podanych przeze mnie coolerow pomoze schlodzic lepiej niz fabryka, czy lepiej zakupic do 330d 245ps od 335d i podniesc cisnienie,aby skoczyc na 320ps, zamiast 300? Wkladke k&n mam teraz zalozona, lekko poprawiony dolot do 335d i fabryczny cooler. Nawet w upal jest w miare, ale wiem ze byloby lepiej z wieksza lodowa. Wagner spoko, ale ma swoje wady niestety.
Opublikowano
jakby co mam jeszcze 6sztuk cxracing

jnx, jaka cena za ten Icek? Może być na priv.

Co prawda mam z MG Icek o większej wydajności ale ten jest pewnie większy :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Obniza cisnienie, co jest wada wiekszych coolerow. Testy robione przez firme w usa i wagner pod tym wzledem wypada slabiej niz fabryczny, a do tego nie obniza temperatury az tak bardzo. Wagner podaje to w informacjach na stronie, ale dane sa jeszcze troche gorsze niestety. Jesli komus nie przeszkadza maly turbo lag i zalezy na mocy w wyzszej partii obrotow to moze brac. Znalazlem tez chinska kopie wagnera

 

http://www.mechtuning.com/BMW-135-335-INTERCOOLER-FMIC-p/fmic.htm

 

oraz info, iz wagner czasem nia daje rady z duuuzym boostem i potrafi peknac na spawach

 

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=831783

 

Oczywiscie firma wywiazala sie z gwarancji na 5 lat i wyslala nowy cooler, wiec mozna to przebolec.

Opublikowano

Wydaje mi się że im większy tym lepszy. A przecież chipem mozna zwiekszyc ciśnienie , więc co za problem ze duzy cooler je obniża?

Jak się będzie grzał to dasz mocniejszy wentylator, a na lato mozna zalać samą zdemineralizowaną wodę - najlepiej oddaje cieplo.

 

Ja to widzę tak . Większy coller to wieksze turbiny, większy wentylator i wszystko gra

 

Ten to jest mega cacko juz nie mogę sie doczekac jak go bedę instalował

 

http://i.imgur.com/PllGysw.jpg

http://i.imgur.com/sEa5QBl.jpg

Opublikowano

Ladnie masz ogarnieta swoja 335d, tylko ile teraz ma juz mocy?

Ja mysle nad n57 i 330d 245, jednak dopiero za rok.

Chcialem wrzucic cooler od 335d lub cos wiekszego, wydech odetkac, ale dpf zostawic, poprawic dolot i na koniec mapa stg2 na 320ps/650-660Nm.

Wszystko razem powinno dac 330-340ps/ok700Nm.

Dlatego zastanawiam sie nad tym czy wstawiac cos wiekszego czy 335d cooler wystarczy

Jak z oponami przy mocy jaka masz?

Ja mam ok 680Nm i czuc jak ucieka czasem na bok, wiec powyzej 700Nm potrzeba co najmniej 275 laczki.

Ewentualnie LSD i wtedy kontrola trakcji nie bedzie juz tak czesto swiecic

Opublikowano

Moje auto to dopiero poczatek :mrgreen: narazie w piatek poskaładłem nowe turbiny. Jutro znikam na 16 dni, wracam na 3 i znowu na 10 ,wiec temat bedzie czekał przynajmniej miesiąc na rozwinięcie.

A dlaczego chcesz wymieniać 335d na 330d ?

Opublikowano

Chce zobaczyc jak pracuje i jaki ma potencjal n57.

Dla mnie to jedyny samochod i uzytkuje ja na codzien, jako srodek transportu do pracy,po bulki do sklepu i czasem na nocne sciganki.

Robie tygodniowo 1500km i musze miec niezawodna maszyne. Raz w rozku smigam do PL, wiec tez musi byc bez awarii.

To nie jest hardcor zyleta, ktora stoi w garazu i istnieje,aby palic gume do odcinki, tylko pojazd uniwersalny, ktorym mam smigac ok 2 lata i zmienic na nastepny.

Chce ja tez sprzedac za dobra kase, wiec niz poza granicami rozsadku (350-360KM/700Nm)nie wchodzi w gre, aby sie nic nie rozlecialo.

 

Odkladam powoli kase i czekam az ceny spadna, aby nabyc 430d/435d, a wtedy bede mogl smigac ponizej 5 sek do sety majac 350-360KM i dpf na pokladzie, aby nie bac sie usterki silnika i skrzyni.

 

Gdybym mial drugi samochod i mogl w niego pakowac ile sie da, kupilbym 335i zamiast 335d.

Cena bylaby nizsza w zakupie i za ta roznice zrobilbym 400KM, ktore byloby szybsze niz 335d. Ja jednak chcialem miec cos co da frajde z jazdy, ale mozna sie tym poruszac na codzien, bez zbednych kosztow uzytkowania i napraw.

Marzy mi sie M3, ale dct/dkg ma swoje wady i koszty utrzymania V8 to jak dwa razy 335d.

Opublikowano

oj To jeszcze musisz sie sporo dowiedzieć.

Po pierwsze i najwazniejsze 335d w 400koniach bedzie 10x mniej awaryjne niz 335i w 400. Ba 335i wiecej niz 400 się nie zrobi bo komp nie moze przeliczać dawek czy cos tam, a w 335d zrobisz i 500 koni.. nasz forumowy kolega czerwony 330d ma 370 koni w 335d z dpfem juz 2 lata i wszystko działa cacy. Ja sam gromadze na temat tych silnikow 335i/335d wiedzę juz od lat.

Znajomy kogos z forum miał 460hp w 335d i cały czas lata. Ja sam dotarłem do gościa o imieniu Stasiu, ktory zrobił 50 tys w 433 koniach i wszystko działa

 

335d w 400 koniach bedzie miało 4,6 do setki , palilo przy spokojnej jezdzie 10 po miescie - to nie jest uniwersalne auto?

Lepszego nie ma za takie grosze do kupienia.

 

kupuj tego Icka , przerabiaj turbiny , i masz 400 koni , a o awaryjności możesz zapomnieć- ten silnik sie dopiero przy tych 400 dobrze rozgrzewa

 

535d z Wroclawia ma 398 koni

http://i.imgur.com/14bzVlK.jpg

http://i.imgur.com/lwq3QpY.jpg

http://i.imgur.com/JIb7WcL.jpg

 

własciciel twierdził ,że przerobił je na 400 koni przy przebiegu jakimś około 380 tys... tzn licznik byl cofniety na 280, ale na jego oko aktualnie miala jakies 400tys przebiegu. Auto było do kupienia jakies 2 miesiące temu

Opublikowano

Wiem,ze w 335i padaja pompy wysokiego cisnienia, turbiny i inne pierdoly, ze o skrzyni nie wspomne. Jednak widzialem przerobiona 335i na 600KM i dzialala bez problemu.

Ja mam zamiar ja sprzedac bez patrzenia na przerobki i bez problemu.

To inny i chory kraj, w ktorym bez dpfa masz problem na przegladzie i dlatego go zostawilem. Jak bede chcial wiecej, to wrzuce coolera i zapodam mocniejsza mape albo poczekam az spadna ceny 4er.

 

Na chwile obecna wystarczy mi powera, ale za jakis czas bedzie malo. Jak narazie nie mialem mocnego zawodnika oprocz 55amg clk cabrio 367ps.

Bieda sie tu zrobila z samochodami-kazdy jezdzi 1.2 i oszczedza na paliwie.

To nie to samo, co 10 lat temu: pelno 3.0-5.0 z niemcowni i innych ciekawych zabawek

Opublikowano
Wiem,ze w 335i padaja pompy wysokiego cisnienia, turbiny i inne [bAD], ze o skrzyni nie wspomne. Jednak widzialem przerobiona 335i na 600KM i dzialala bez problemu.

Ja mam zamiar ja sprzedac bez patrzenia na przerobki i bez problemu.

To inny i chory kraj, w ktorym bez dpfa masz problem na przegladzie i dlatego go zostawilem. Jak bede chcial wiecej, to wrzuce coolera i zapodam mocniejsza mape albo poczekam az spadna ceny 4er.

 

Na chwile obecna wystarczy mi powera, ale za jakis czas bedzie malo. Jak narazie nie mialem mocnego zawodnika oprocz 55amg clk cabrio 367ps.

Bieda sie tu zrobila z samochodami-kazdy jezdzi 1.2 i oszczedza na paliwie.

To nie to samo, co 10 lat temu: pelno 3.0-5.0 z niemcowni i innych ciekawych zabawek

 

Nie komentuje dlaczego tak jest bo nie chce juz denerwować Pana Wlodiego :evil:

 

Pan K8v8M Ci powie ,że ciesz sie z tego bo lepsze to niz dostać w ryj pod sklepem

Opublikowano

Chcialbym duuuzo mocy i szybko, ale wole spokojnie, stopniowo isc krokami malymi na przod. Dla mnie przeskok z 2.5 170ps na 286 i za 3 miechy na 340 to juz byla masakra. Zjazd z ronda i but= poslizg.

Ja sie ciesze, bo to bylo moje duuuze marzenia, mimo ze chcialem V8, ale czasy sie zmieniaja. Jestem zadowolony z e92, a do tego wiekszosc mlodych w moim wieku moze tylko pomarzyc o takim potworku.

Ciezka praca, wytrwalosc i dazenie do celu poplaca.

Czesci sa coraz gorszej jakosc i kazdy by sie zdziwil w jakich fabrykach robia czesci do bentleya,jaga albo nawet veyrona.

To masowka za duza kase, gdzie producent mydli nam oczy o trwalosci i jakosci ich samochodow.

W jednej fabryce robia rurki do hondy za 15tys funtow i bentleya za 150tys.

Swiat wpadl we wlasna pulapke oszczednosci, a przez to spadla drastycznie jakosc i bedzie coraz gorzej !!!

Opublikowano
To inny i chory kraj, w ktorym bez dpfa masz problem na przegladzie i dlatego go zostawilem.

 

 

Eeee, na przegladanie nie sprawdzają wyposażenia po numerze VIN, będzie widział wydech bez zbędnych przeróbek (przelot rura a nie dpf), kwasiak, czy wstawiony ładnie tłumik w miejscu dpf to się nie czepi, zresztą tam też pracują ludzie, idzie pogadać i bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.