Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gadac mozna byo lata temu, a w tej chwili prawo zostalo zmienione i niedlugo wejdzie w zycie ustawa dotyczaca wlasnie trzepania dpf-a. Test dymienia i lezymy w samochodach po 2014. Do tego dzwiek turbo bez dpf-a jest poezja dla uszu,ale nie diagnosty. Mi to wystarczy narazie, a jak cos, zrobie program na wyzsze parametry i mape skrzyni,intercooler. Jesli znow za malo, zmienie samochod na mocniejszzy
  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jesli komus nie przeszkadza maly turbo lag i zalezy na mocy w wyzszej partii obrotow to moze brac.

 

jechałeś testowałeś? czy powielasz te głupoty wraz z innymi...

 

JAKI LAG W BITURBO ???

 

Mamy testowe 535D z wieeeelkim intercoolerem i na przepince na biegach musieliśmy zdjąć moment obrotowy bo skrzynia nie dawała rady bo tak kopało w plecy -CIĄGŁY CIĄG (~800Nm).

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Widzialem testy i jest wiekszy spadek cisnienia niz fabryczny.

Poza tym mialem na mysli silnik jak w temacie-325/330, no chyba, ze mowimy o n57, wtedy to inne turbo i ciagnie od dolu.

Wiem jak jezdzi 35d, bo sam codziennie taka jezdze i do tego po programie.

Odczucia sa podobne do V8 o tej samej mocy w automacie-nie brak ciagu nawet powyzej 200 i to jest piekne w tym silniku. Jednak jesli ktos chce wiekszego kopa, wtedy n57 na zmiennej geometrii , ale zawsze to wolniej niz dwie turbiny.

Skoro o nich mowa, mozna 335d n57 i wtedy dwie takie turbiny to juz masakra, gdy zgrane z 8-mio biegowym sport automatem.

Gdyby nie ten naped xdrive, byloby pewnie jeszcze lepiej.

Opublikowano

Dodam od siebie, iz dobrze jest zmienic na customowy intercooler z kilku wzgledow, jakie zaobserwowalem.

Po pierwsze primo: boki sa wykonane z plastiku, co moze powodoowac, ze cooler nie jest do konca chlodzony przez powietrze i za jakis czas moze gdzies sie rozczelnic, co podejrzewam skutkuje tym, ze samochod puchnie.

Po drugie (tez primo hahah): wejscia montazowe z rurami doladowania nie sa wedlug mnie do konca szczelne. Mialem wyciek powietrza ze sprezarki po mapie i okazalo sie, ze wydmuchalo uszczelki, gdyz byla to rura, ktora czesto zostala zglaszana jako nieszczelnosc ukladu doladowania i byla pokryta olejem(wada fabryczne, spowodowana zlym zaprojektowaniem uszczelek, rozwiazana nowym typem rury i tych wlasnie felernych uszczelek za ok 1tys zł!). Pomimo wymiany, dalej slysze delikatny syk,ledwo dochodzi do ucha, ale po otwarciu maski jest. Rura zamontowana dobrze, cisnienie jak najlepsze, ciag jak diabli.

 

Sa to niedopracowane elementy przez inzynierow BMW i zmiana coolera na wydajnieszy, caly z amelinium, wraz z rurami doladownia sylikonowymi o wysokiej wytrzymalosci z opaskami zaciskowymi, powinna zalatwic sprawe.

Dlatego samochody ''uzbrojone'' w takie 'chlodziarki', maja lepsza wydajnosc, gdyz minimalizuje to wszelkie straty, jakie wynikaja ze zlego projektu dla fabryk.

Smiem twierdzic, ze robione jest to celowo, aby pozniej nabijac sobie kase z wymiennych elementow performance, jakie sygnuje sobie BMW i sprzedaje za gruba kase, a ktorych wiekszosc pochodzi z Tajwanu i jest robiona za miske ryzu niestety.

 

Jesli ktos sie nie zgadza, to prosze mnie poprawic.

 

Co do tego, co napisal JNX:bierzcie chinczyka, one sa dobre w stosunku cena/jakosc, to wiekszosc chinoli jaka jest dostepna, to kopie znanych firm, zatem moze cos w tym jest i warto oszczedzic troche kasy i wydac ja na inne elementy, jak nowy program, wydech albo jeszcze cos innego. W koncu nie bedzie az takiej roznicy w wydajnosci, aby waro bylo placic 3tys zamiast 1tys?

Opublikowano

Tu mamy chinczyka (jak mniemam, poniewaz cena jest niska), ktory jest kopia forge motorsport za 2-3 razy mniejsza kwote.

 

Wprawdzie jest do 135i, 335i, ale moze podejdzie do 335d? Jak wyglada sprawa wymiarow coolerow do 335i/335d?

Czy sa takie same, czy polaczenia sa identyczne?

  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

E91 330d 231KM 2008r.

Jaki większy IC? Zderzaki m-pakiet.

Jaki jest koszt IC cxracing? Ktoś pisał o nich na poprzedniej stronie. Ewentualnie FMIC?

http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html

 

Planuje odetkać wydech (dpf i kat out), turbo hybryda + większy IC. Chciałbym uzyskać okolice 330KM 700Nm.

Wydech seryjnie ma chyba 70mm, czyli 2,75 cala. Jakby go zrobił bez żadnych zwężek to powinien wystarczyć do takiej mocy?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Majes86

Duzo osob z forum bmw poleca, jako tansza alternatywe wagnera. Moze nia tak dobry, ale onbniza temperature znacznie.

 

Co do wagnera z turbo lagiem, to male sprostowanie-czytalem temat, ale nie doczytalem, ze byla to 335i, a nie 335d.

Mialem wagnera i program. Delikatnie bylo czuc z dolu mniejszy ciag, ale praktycznie do 2tys, a pozniej ogien i zero zmeczenia przy 40-sto stopniowym upale, jak to bylo rok wczesniej na stanadardowym.

Polecam, ale drogo jest, wiec ten z fmic.pl, ktory wstawiles bedzie ok.

Sam bede wrzucal na lato do 325d lci.

  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam e91 330xd M57 moc kolo 280KM z seryjnym intercoolerem

Pomierzylem temperature IC i podczas gwaltownego przyspieszania osiaga do 80st. Po zwolnieniu tempa dosc szybko spada i nie przekracza 40st. Czy to juz czas na jego upgrade?

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
kolanko/redukcja 63 na wymiar twoich rur dolotu

 

Kolanko/redukcja 63 rozumiem 2 sztuki na kazda ze stron? I kąt 90' czy 45'?

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano

porównaj sobie kąty pod jakimi wychodzą rury z tego IC co chcesz kupić z tym Wagnera do 330/335 za 3100zł - w Wagnerze jest P&P

w tym co chcesz kupić to kupiłem kiedys takiego i zeby zamocować trzeba bylo uciąć jedną z tych rur pod kątem żeby bylo jak w wagnerze i zamocować to na oryginalnej pomaranczowej rurze, troszke zabawy z tym jest z tego co pamietam ze 4godziny trwał montaz i zaplacilem za to 300zl

Opublikowano
w tym co chcesz kupić to kupiłem kiedys takiego

 

I jak sie sprawowal? Jest sens kupowac?

Jako alternatywe zastanawialem sie nad klasycznym do zamontowania przed chlodnicami 550x230x65mm, nie wiem ktory wybrac.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano

ja miałem fmica i niezle sie sprawował ,swoją rolę spełniał bo turbiny już nie puchnęły ale z montażem było trochę zabawy

całość z montażem wyszło koło 1600

Opublikowano

Kupilem jednak finalnie standardowy IC 550x230x65 wraz z osprzetem.

 

http://images76.fotosik.pl/702/5da0e2d2e2db547fmed.jpg

 

 

Mam pytanie :) Widze z innych zdjec ze mocowanie IC to jest jakis plaskownik do ktorego od gory i od dolu przykrecana jest chlodnica. Sam plaskownik to jakis konkretny, szerokosc, aluminium/stal? I do czego przyczepic ten plaskownik, jest jakies typowe miejsce na samochodzie?

Dzieki

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zalozone i bez 2 zdan jest lepiej. Przed zmiana temp za IC dochodzila do 80st a teraz nie przekracza 40st. Zamontowany jest na tyle nisko ze przez nerki widac ze chlodnice nie sa przysloniete. Zabawy z montazem troche jest kosztowalo mnie to 300zl
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano

To co kupilem i zostalo mniej wiecej wykorzystane jest na tej liscie

Produkty Cena jednostkowa Ilość Suma

Obejma GBS 64-67 mm 3,20 zł 8 -- wazne jest zeby dobrac wlasciwa srednice, to jest obejma na rure 57mm bo dochodzi jeszcze grubosc lacznika silikonowego

FMIC 550x230x65 mm 329,00 zł 1

Rura 90st alu 57mm / 60cm 49,00 zł 2

Łącznik prosty 57 mm 9,00 zł 4

Rura 57mm alu 49,00 zł 1

Kupilem jeszcze pare rur wiecej bo wolalem kupic za duzo niz potem domawiac i w sumie sporo mi zostalo.

 

Ja zakupilem IC standardowy nie dedykowany do E90/91 bo po pierwsze mimo mniejszej objetosci niz dedykowany wydaje mi sie ze przez wieksza powierzchnie czolowa bedzie funkcjonowal wydajniej. Po drugie byl ok 500zl tanszy niz dedykowany a chociaz bylo znacznie wiecej roboty to wiedzialem ze nie wydam wiecej jak 3 stowy na montaz. Jest sporo zachodu zeby prawidlowo umiescic IC zespawac rurki itd. Samemu polecam jak ktos ma garaz i 1.5 dnia wolnego. I pare lacznikow i obejm wiecej bo nie sadze zeby ktos wsrod nas spawal w aluminium ;)

 

Jeszcze jedno - radze poszukac w kilku sklepach bo ten sam sprzet czasami sprzedawany jest w istotnie roznych cenach

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 5 tygodni później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wagnera. Grubo poszedles jak 298KM na zwyklym IC. U mnie na Wagnerze jest 290 :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.