Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napęd sdrive tylko na tył lub xdrive 4x4, mieszkam w koziej wólce wiec mam xdrive, do miasta z kolei xdrive nie ma sensu do miasta. W ogóle wg mnie kupowanie SUVa nawet jesli to jest X1 z napędem na jedną oś jest bezsensowne, wolałbym za tą kasę kupic trójkę serii F

Osoby kupujące suva z napędem na jedną oś kierują się lepszą funkcjonalnością, podwyższonym prześwit em, lepszą widocznością no i ceną. Napęd na dwie osie często skonfigurowany jest z większym silnikiem czyli ceną np. Kia Sportage, Tuscon, Tigusn. ..

Też nie wyobrażam sobie suva na jedną oś, a w Stanach nawet potężne suvy tak mają :mrgreen:

Benzyna zamiast krwi...
  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Prześwit tak ale z tą lepszą funkcjonalnością to się nie zgodzę, kombi są bardziej funkcjonalne, w X1 słabo z tą funkcjonalnością
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czy przechodzicie w swoich autach z uplywem kilometrow na inny olej?

U mnie, po wymianie rozrzadu w 1.8D przy ok. 200 tys. zalali 10w40, a bylo 5w30.

 

Macie jakies doswiadczenia?

Opublikowano
Czy przechodzicie w swoich autach z uplywem kilometrow na inny olej?

U mnie, po wymianie rozrzadu w 1.8D przy ok. 200 tys. zalali 10w40, a bylo 5w30.

 

Macie jakies doswiadczenia?

 

olej do końca żywota silnika nawet jeśli są dolewki, powinien być stosowany zgodnie ze specyfikacją dla danego silnika, takie praktyki stosowali naprawiacze Żuków i Nys. Nie ma żadnych merytorycznych podstaw żeby np. turbinie która się kręci kilkaset tys razy na minutę, "podawać" olej 10W 40, największa bzdura. Przy następnej wymianie - oby jak najszybciej - lej olej zgodny ze specyfikacją ACEA C3 najlepiej 5W40

 

co to ci wlali z ciekawości zapytam? Ma on chociaż specyfikację dla filtra DPF czyli ACEA C3 ?

Opublikowano

Z tego co widze, bo rozrzad/olej zmienial jeszcze poprzedni wlasciciel, to zalali olejem Extra SAE 10W40 o specyfikacji ACEA A3/B4 marki Havoline.

Raptem niespelna 3 tys. km temu.

Wyglada no to, ze silnik jest bez DPF-u.........

Opublikowano

Każda X1 w dieslu ma DPF

 

ten Texaco Havoline 10W40 jest na bazie olejów mineralnych i absolutnie nie nadaje się do X1 18d a w dodatku nie ma specyfikacji BMW i jeśli z twojego N47 nikt nie wyrzucił DPF i wykasował programowo to zmień ten olej na właściwy. Tak jak pisałem turbosprężarka kręci się nawet kilkaset tysięcy obrótów na minutę i ten olej się tam usmaży jak rzepakowy na patelni podczas smażenia placków. Do starych turbodieslów się nadaje ale tutaj nie

 

 

ze strony texacopolska.pl :

"Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu następujących marek: VW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Citroën, Peugeot"

 

Jeśli uważasz że twoja X1 to starszy pojazd i 200 tys km to duży przebieg to używaj :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Pytanie do tych co zjeździli X3 : porównując obydwa modele pod względem siedzenia za kierownicą, wsiadania i wysiadania . Dla osoby 172cm i 74kg. Do X3 to się trzeba wdrapywać , no może trochę przesadziłem ale jest wysoki , a jaki jest X1?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Pytanie do tych co zjeździli X3 : porównując obydwa modele pod względem siedzenia za kierownicą, wsiadania i wysiadania . Dla osoby 172cm i 74kg. Do X3 to się trzeba wdrapywać , no może trochę przesadziłem ale jest wysoki , a jaki jest X1?

 

X1 to jak osobówka, prawie jak seria 3 lekko podwyższona, X3 jest dość sporo wyższa i czuć to przy wsiadaniu, przy takim wzroście nie ma mowy o wdrapywaniu, mi osobiście bardziej pasuje X3 choć jeżdżę X1 /X3 sporadycznie/

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz.

Już jestem po próbie , córka zachwycona bo siedzi na podłodze jak w typowo sportowym bolidzie a ja że mam swoje lata to wolę X3.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Jak to jest możliwe i dlaczego raport nie informuje ,że auto było rozbite?

 

Ten rozbity z ogłoszenia poniżej kosztuje 37700zł a taki sam w Polsce cały 75000zł o ile nie jest to błąd w ogłoszeniu.

 

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-X1-xDrive-28i-M-M-Paket-Leder-Xenon-Navi/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_6_,frn:2007,ful:petrol,dmg:true/pg:vipcar/249726199.html

 

 

 

Sprawdziłem auto , poświęciłem 4,5 euro i z raportu wynika ,że jest bezwypadkowy co jest bzdurą

Czy raporty z : http://www.auto-records.com/ są wiarygodne ? Wygląda na to ,że nie , czy ktoś to może mi wytłumaczyć?

 

Rapotr:

 

2012 X Series

VIN Code:WBAVM110X0VL61816

Year:2012-02-10

Model:X Series X1X28I (EUR)

Body Type:GEFZG

Steering:Left Hand Drive

Engine:N20 2.00 cm3

Power:180kw / 245hp

Transmission:Manual

Colour:BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Interior:LEDER NEVADASCHWARZ (LUSW)

 

ODOMETER CHECK

Status Event Date Event Location Odometer Reading Event Detail

2017-03-08 Inspection Station 62,000 km Inspection

2016-09-30 Inspection Station 55,000 km Inspection

2016-05-26 Inspection Station 51,000 km Inspection

2016-05-09 Inspection Station 50,000 km Inspection

2016-04-12 Inspection Station 43,000 km Inspection

2016-03-24 Inspection Station 47,000 km Inspection

2015-05-05 Inspection Station 41,000 km Inspection

2015-02-09 Inspection Station 0,000 km Inspection

2014-12-29 Inspection Station 40,000 km Inspection

2014-06-26 Inspection Station 34,000 km Inspection

2013-12-04 Inspection Station 26,000 km Inspection

2013-08-16 Inspection Station 22,000 km Inspection

2013-01-22 Inspection Station 12,000 km Inspection

2012-02-27 Inspection Station 0,000 km Inspection

 

ACCIDENT CHECK

No records found.

STOLEN VEHICLE DATABASE

No records found.

 

EQUIPMENT LIST

S1CAA - SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES

S1CCA - AUTO STARTSTOP FUNCTION

S226A - SPORTS SUSPENSION SETTINGS

S230A - EXTRA PACKAGE EUSPECIFIC

S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL

S258A - TIRE WITH RUNFLAT FUNCTIONALITY

S2PDA - BMW LA WHEEL M DOUBLE SPOKE 355

S2VGA - PERFORMANCE CONTROL

P337A - M SPORTS PACKAGE

S3MCA - INDIV ROOF RAIL HIGHGLOSS SHADOW LINE

S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT

S430A - INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP

S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP

S481A - SPORTS SEAT

S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER

S4AEA - ARMREST FRONT RETRACTABLE

S4MPA - INTERIOR STRIPS ALU DARK CROSSHATCHED

S4NEA - BLOWBY HEATER

S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM

S507A - PARK DISTANCE CONTROL PDC REAR

S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT

S524A - ADAPTIVE HEADLIGHTS

S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING

S544A - CRUISE CONTROL WITH BRAKE FUNCTION

S563A - LIGHT PACKAGE

S5ACA - HIGHBEAM ASSISTANT

S609A - NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

S612A - BMW ASSIST

S614A - INTERNET PREPARATIONS

S615A - EXPANDED BMW ONLINE INFORMATION

S616A - BMW ONLINE

S620A - VOICE CONTROL

S633A - PREPARATION MOBILE PHONE BUSINESS

S698A - AREACODE 2 FOR DVD

S6AAA - BMW TELESERVICES

S6ABA - CONTROL FOR TELESERVICES

S6VCA - CONTROL FOR COMBOX

S710A - M LEATHER STEERING WHEEL

S715A - M AERODYNAMICS PACKAGE

S760A - HIGH GLOSS SHADOW LINE

S775A - HEADLINING ANTHRACITE

S7SPA - NAV PROFESSIONALCELLPH PREP BLUETOOTH

L801A - NATIONAL VERSION GERMANY

S840A - HIGH SPEED SYNCHRONISATION

S879A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE GERMAN

S8KAA - DUMMYSALAPA

S8SCA - TELEMATICS ACCESS REQUESTCOUNTRYSPEC

S8SPA - CONTROL UNIT COP

S8TKA - PASSIVE PEDESTRIAN PROTECTION

S8TNA - DAYTIME RUNLIGHTS ADJUSVIA LIGHT MENU S8V1A - LABEL

S1CBA - CO2 PACKAGE

S1CDA - BRAKE ENERGY REGENERATION

S520A - FOG LIGHTS

S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER

S851A - LANGUAGE VERSION GERMAN

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jeśli w 90% jeżdżę po mieście to rozumiem z waszych wypowiedzi, że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup silnika 2.0 Benzyna z mocą 245km :) ?
Opublikowano
Jeśli w 90% jeżdżę po mieście to rozumiem z waszych wypowiedzi, że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup silnika 2.0 Benzyna z mocą 245km :) ?

UP!, Aygo i tym podobne :D

Opublikowano

Witam, jestem tu pierwszy raz więc mam nadzieję, że nic nie pokręciłam :)

Planuje zakupić BMW X1 w dieslu. od kilku miesięcy przeglądam oferty aż trafi się coś wartego uwagi i ostatnio pojawiło się ciekawe ogłosznie, BMW X1 produkcja 06/2012 2.0D 177KM. I moje pytania:

1. czy warto (chodzi mi o awaryjność)? mieszkam za granicą i wolałabym auto, które nie wymaga stałych napraw, takie które mogłabym postawić do warsztatu na przeglad i ewentualne drobne naprawy w polsce raz na 3miesiące.

2. na co zwrócić szczególną uwagę podczas kupna?

3. jakie ewentualne koszty czekają na mnie "na starcie"

4. jaki silnik wybrac: 143 lub 177KM jeżeli nie zdecydowałabym się na tę konkretną? (najwięcej jest do sprzedania z silnikiem 143KM)

I ogolnie jakieś rady? Podpowiedzi?

Z góry dzięki :)

Opublikowano

3. jakie ewentualne koszty czekają na mnie "na starcie"

pojęcie względne, zależy od przebiegu, bolączką bmw jest rozwarstwiające się koło pasowe wału, ja przy 120kkm musiałem wymieniać, o dupowatym rozrządzie gdzie z założeń miał wytrzymywać tyle co silnik a wytrzymuje +/- 150kkm na pewno słyszałeś, obecne BMW jest moim pierwszym i ostatnim BMW, jakość wnętrza odbiega znacząco od jakości wnętrza Audi

 

4. jaki silnik wybrac: 143 lub 177KM jeżeli nie zdecydowałabym się na tę konkretną? (najwięcej jest do sprzedania z silnikiem 143KM)

 

wg mnie obojętnie, ja mam 143ps zrobione na 178ps/414Nm, przeniesienie napędu czyli dwumas i sprzęgło jest takie samo w obu wersjach

Opublikowano
a jak z przebiegiem? szukać takich raczej ponad 200tys? (np. 250?) Czy brać pod uwagę tylko te z niskim powiedzmy do 150tys? Szczerze, ja wiem, że to nie ma żadnego znaczenia, ale jeżdże dość dużo i patrze raczej pod kątem późniejszej sprzedaży? Bo w Polsce ta mania na niskie przebiegi dalej aktualna więc myśle, że za powiedzzmy 3/4 lata kto kupi 10 letnia BMW X1 z 500tys przebiegu?
Opublikowano
kto kupi 10 letnia BMW X1 z 500tys przebiegu?

nikt,i nazwa BMW nie ma znaczenia

 

a jak z przebiegiem? szukać takich raczej ponad 200tys? (np. 250?)

 

jeśli jest potwierdzona histroria serwisowa, informacja o wymianie rozrządu itp... chyba że chcesz na pakiet startowy wydać sporo tysięcy

Opublikowano
jeśli jest potwierdzona histroria serwisowa, informacja o wymianie rozrządu itp... chyba że chcesz na pakiet startowy wydać sporo tysięcy

 

A jakie konkretnie wymiany powinna mieć zrobione, żeby nie było obaw o dodatkowe koszty?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam i pozdrawiam wszystkich posiadaczy ,użytkowników X1. Zdecydowaliśmy z żoną że ponownie kupimy po 7 latach nową generację F48 25d i niech to świadczy o stopniu zadowolenia z jazdy poprzednikiem F84 23d. Skupiamy się na razie na właściwościach jezdnych bo eksploatacyjne przyjdą później.Po pierwszym 1000km cóż można powiedzieć.W razie potrzeby chętnie się podzielę swoimi doświadczeniami. :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A ja mam pytanie do użytkowników e87 i e84: jak jest z miejscem na tylnej kanapie porównując te 2 modele, chodzi o odległość oparcia kanapy od oparcia fotela. Teraz w e87 po zamontowania fotelika tyłem do kierunku jazdy przednie oparcie trzeba ustawić dość pionowo, szykuje się wymiana fotelika na nieco większy i zastanawiamy się czy "przy okazji" nie wymienić żonie e87 na e84, ale nie wiem jak z tym miejscem, bo jeśli ma być tyle samo to wymiana auta mija się z celem.
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mam do kupienia BMW x1 118xdrive 2011roku 100tys przebieg. W Niemczech były malowane prawe drzwi pasażera błotnik. Zastanawia mnie dla czego jest taki pordzewialy pod maska śrubki rolki wszystko. Podobno długo stał zanim został naprawiony ale żeby aż tak. Zamieszczam video proszę o opinie znawców. Mam e60 530d z 2006 roku grama rdzy trochę dziwne.https://www.youtube.com/watch?v=p75zofxXqU8&feature=youtu.be
Opublikowano
Z racji pracy w duńskiej firmie mam do czynienia z autami stamtąd. I one rzeczywiście mają takie atrakcje, jak na twoim filmie. Rdza i śniedź (oczywiście nie mówię o elementach lakierowanych). Może auta z północy DE mogą mieć podobnie. W moim e84 jedynie wąż od wspomagania jest w takim samym stanie, jak na filmie i to jest bolączka tych aut. Po prostu tak on rdzewieje. Reszta czysta.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedz, auto kupowane z południa. Nawet zatrzask maski jest w korozji chodź sama maska chyba jest z aluminium. Sam nie wiem co otym myśleć przeraża mnie ze wszystko jest skorodowane, może jest to wynikiem dłuższego postoju auta ale pewny nie jestem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.