Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

Jest to mój pierwszy post i od razu chciałbym Was prosić o pomoc w wyborze X1.

 

Przede wszystkim chciałbym silnik z jak najmniejszym spalaniem, moc nie jest ważna kompletnie. Będzie to samochód mojej mamy która jeździ bez szaleństw i moc nie jest jej potrzebna.

Osobiście zastanawiam się nad :

20d

25d

w x drive

Samochód będzie używany mieszanie ale myślę że ok 70% to będzie jednak trasa a 30% miasto.

Oprócz tego na pewno nastawiam się na ,,bajery'' co polecacie a co kompletnie nie przydaje się w praktyce?

Szukałem i szukałem ale nie znalazłem czy BMW oferuje NightVision ?

Przeglądałem podobne wątki jednak nie znalazłem dokładnie tego o co mi chodzi.

Proszę Was o odpowiedzi i polecenie różnych wątków odnośnie silników.

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jesli chodzi o silnik to 18xd wzupelnosci wystarczy do X1 ale najlepszym kompromisem jest 2.0xd no chyba ze ktos lubi mocno przycisnac to wtedy 218/245KM ale to nie wchodzi w gre bo sie juz okresliles.

 

Co do wyposazenia - nie ktore elementy nie mozna miec jak wskazales night vision to nie ta klasa auta.

 

Co warto.

Automatyczna skrzynia biegow ZF8. Jest super,

Sportowe fotele

servotronic ( uklad sportowy ) + sportowa kierownica+ wielofunkcyjna kierownica,

podgrzewane fotele to przy zimie a nawet teraz jest :norty:

czujniki parkowania,

jesli jeszcze jest to zamow Polski Pakiet PLUS w/w elementy wchodza w ten pakiet ( bez automatycznej skrzyni biegow ),

lepszy system audio,

Skorzane siedzenia - skora nie jest taka sama jak kiedys - w sportowych siedzeniach material jest ok.

Ksenony.

Nawigacja - ciezko powiedziec - jesli koszt duzy to nie musisz miec ale lepsze radio tak

Opublikowano

jeśli ma to być wóz dla mamy to sportowe fotele odradzam - my mamy je u siebie i kurcze mam mieszane uczucia prawde mówiąc. Nie dość ze jakos troszkę dziwnie się siedzi w nich - to żonę od dłuższej jazdy boli kręgosłup - nawet coś jej się raz zrobiło i byliśmy u lekarza....:/

Natomiast reszta - czyli

2.0D X-drive

automat

xenon

navi

grzane stołki

czujniki parkowania

:)

Opublikowano

super, dziękuje za odpowiedzi !

lepsze radio jest na pewno nie potrzebne, jakość nie musi być zabójcza gdyż najczęściej jest wyłączone. Tylko ja tak na prawdę go używam a że tym samochodem będę jeździł rzadko to jestem przekonany, że jest to opcja zbędna.

 

Czujniki parkowania jak najbardziej, jakaś kamera cofania też była by super. Fotele sportowe też wydaje mi się że nie sprawdzą się.

Zastanawiam się jeszcze nad reflektorami adaptacyjnymi i sensorem deszczu. Możecie coś powiedzieć w tej kwestii ? i proszę jeśli możecie przybliżcie mi co dokładnie robią takie bajery jak ,,zintegrowany uniwersalny pilot'' , ,,ConnectedDrive Services'' ( - to są takie informacje? pogoda itp ? ) ,, dostęp komfortowy'' ( - key less go ? )

 

Dziękuje i pozdrawiam !

Opublikowano

Hej

 

Nie bardzo wiem gdzie sie podziac z moim pytaniem, a widze, ze ten temat byl ostatnio odwiedzany i moze ktos mnie zauwazy :P

Nie posiadam BMW X1, ale robie prawo jazdy na tym samochodzie.. jestem w norwegii i tym samochodem tez bede zdawac egzamin (tu trzeba wypozyczyc od szkoly jazdy dokladnie ten sam samochod na ktorym sie cwiczy).

Przed przystapieniem do kursu jezdzilam jakimis starymi samochodami i po polnych drogach - czulam ze panuje nad samochodem.

Wczoraj mialam pierwsza jazde i ten samochod "sam jedzie"..czuje sie strasznie niepewnie prowadzac go, sam przyspiesza..jako niedoswiadczony przyszly kierowca, probuje jechac powolutku a ten samochod sie wyrywa..co robic? jak tym jezdzic? jak opanowac ten samochod? Czy mozecie mi powiedziec jak ta funkcja samochodu sie nazywa?

 

Dzieki za odpowiedzi i za niesmianie sie ze mnie :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te wodotryski o ktorych wypisales to w tej klasie auta uwazam za przesade. Warto zaintresowac sie dobrym silnikiem napedem 4x4 i automatyczna skrzynia. Reflektory ksenon plus adapyacja ok. Reszte daruj

 

Basiu naucz sie jedzic a zmienisz zdanie o x1.

Opublikowano

co za konstruktywna odpowiedz :P

po to robie kurs, zeby sie nauczyc...nie mam zdania o wiekszosci samochodow..chce wiedziec co to za funkcja, poczytac jak sie jezdzi takim samochodem..ale widze ze nic nie wiecie. dzieki

Opublikowano

jak to auto samo jedzie?? :lol:

jeśli jest automatyczna skrzynia biegów to jedzie sam - normalne

jeśli manual i sam jedzie - to już jakies czary :D

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Chodzi mipo glowie x1 z klekotem zamiast mojej x3 e83 glownie z powodu manipulatora miedzy fotelami. Niestety te wersje sa drogie. Czy silniki n47 to sa takie same kible jak w pierwszych rocznikach gdy siepojawily? Tzn czy zebatka jest zintegrowana z walem korbowym?
  • 5 tygodni później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie, to już następne zresztą w E83 po 08.2008 też są poprawione.
Opublikowano
Czyli wymieniam zębatkę osobno i wału nie ruszam? A wtryski te nowe już ktoś ogarnia jeśli chodzi o regenerację?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Co tak się martwisz na zapas :)

Miałem wiele BMW i tylko raz w jednym M47 wymieniałem wtrysk ;)

Zębatka na wał zakładana.

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam Wszystkich, muszę kupić żonie auto, co prawda szukam e90/e91, ale żonie podoba się też x1. Mieliśmy już e91, więc wiem czego się spodziewać po aucie.

Ale może ktoś z Was ma porównanie X1 z 3? Ja nigdy nawet nie jechałem X1, ale patrząc na zdjęcia, to praktycznie 3 w środku i silniki praktycznie te same.

Co według Was jest lepszą opcją, ktoś ma porównanie pomiędzy modelami?

Opublikowano
witam Wszystkich, muszę kupić żonie auto, co prawda szukam e90/e91, ale żonie podoba się też x1. Mieliśmy już e91, więc wiem czego się spodziewać po aucie.

Ale może ktoś z Was ma porównanie X1 z 3? Ja nigdy nawet nie jechałem X1, ale patrząc na zdjęcia, to praktycznie 3 w środku i silniki praktycznie te same.

Co według Was jest lepszą opcją, ktoś ma porównanie pomiędzy modelami?

 

zależy co kto lubi i czego oczekuje, X1 jest podwyższone o 4 cm i łatwiej manewrować parkować przez krawężniki itp... najwiekszy minus to bagażnik, jest mały i niski i brak zapasówki czy dojazdówki a co gorsza miejsca na nią, zamiast półki praktyczniejsza byłaby roleta, ja wożę dojazdówkę bo wiem że przy ujemnych temperaturach zestawy naprawcze często nie działają, dlatego funkcjonalność bagażnika mam dodatkowo ograniczoną

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam Wszystkich, muszę kupić żonie auto, co prawda szukam e90/e91, ale żonie podoba się też x1. Mieliśmy już e91, więc wiem czego się spodziewać po aucie.

Ale może ktoś z Was ma porównanie X1 z 3? Ja nigdy nawet nie jechałem X1, ale patrząc na zdjęcia, to praktycznie 3 w środku i silniki praktycznie te same.

Co według Was jest lepszą opcją, ktoś ma porównanie pomiędzy modelami?

 

zależy co kto lubi i czego oczekuje, X1 jest podwyższone o 4 cm i łatwiej manewrować parkować przez krawężniki itp... najwiekszy minus to bagażnik, jest mały i niski i brak zapasówki czy dojazdówki a co gorsza miejsca na nią, zamiast półki praktyczniejsza byłaby roleta, ja wożę dojazdówkę bo wiem że przy ujemnych temperaturach zestawy naprawcze często nie działają, dlatego funkcjonalność bagażnika mam dodatkowo ograniczoną

 

Super, dzięki za wskazówki. W e90/91 też nie ma miejsca na dojazdówkę tylko mały schowek na zestaw naprawczy.

Na papierze wielkość bagażnika w e84 to 420l w e90/91 460l, więc niby dużej różnicy nie ma, ale w sumie i ten w e90/91 nie powala...

 

A czy te X1 mają napęd 4x4 czy tylko na tył?

Opublikowano
Napęd sdrive tylko na tył lub xdrive 4x4, mieszkam w koziej wólce wiec mam xdrive, do miasta z kolei xdrive nie ma sensu do miasta. W ogóle wg mnie kupowanie SUVa nawet jesli to jest X1 z napędem na jedną oś jest bezsensowne, wolałbym za tą kasę kupic trójkę serii F
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napęd sdrive tylko na tył lub xdrive 4x4, mieszkam w koziej wólce wiec mam xdrive, do miasta z kolei xdrive nie ma sensu do miasta. W ogóle wg mnie kupowanie SUVa nawet jesli to jest X1 z napędem na jedną oś jest bezsensowne, wolałbym za tą kasę kupic trójkę serii F

Tylko mój problem jest taki że chcę koniecznie silnik n52n 2.5 lub 3.0 na pośrednim wtrysku (uważam go za ostatni udany i dający frajdę z jazdy silnik).

A w nowych F są tylko na bezpośrednim , a diesla nie chcę.

Dlatego idealne wydaję się być X1 lub e90.

Opublikowano
Oj to już w ogóle będziesz miał zero bagażnika bo butli nie da się nigdzie schować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj to już w ogóle będziesz miał zero bagażnika bo butli nie da się nigdzie schować

 

Akurat w tym przypadku nie planuję zakładać LPG, jak tylko żona będzie jeździła to max 7-8tys rocznie zrobi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.