Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie, wiem że temat był poruszany setki razy ale zaden z postow nie pomogl w moim przypadku. Jest to standardowo brak mocy i prosze o nieblokowanie tylko o podpowiedzi co jeszcze moze byc nie tak. To od poczatku samochod normalnie odpala egr wyczyszczony sprawny zawor podcisnieniowy wymienioiny i wezyki tez wszystkie parametry turbo i przepływki ok sprawdzane 3 komputerami u mechanika(profesja BMW) błedy pokasowane a objaw pozostal czyli w granicach 2700- 2800 lapie jakas dziwna zawieche tak jak by chciala jechac a niemogla. wymienilem sterownik wentylatora chlodnicy bo podobno byl bledem nie do skasowania i to on powodowal ze samochod nie ma takiej mocy jak powinien ale po tym jest tylko troszke lepiej. Jezdzilem niedawno takim samym i przyspieszal o niebo lepiej od mojego. Prosze o podpowiedzi co moze byc jeszcze nie tak. Z gory dziekuje
Opublikowano
A tego nie wiem ale myślę że tak bo samochód był u niego ponad 5 godzin. A masz jakiś pomysł?
Opublikowano
Spróbuję jutro pożyczyć postaram się efekty opisać jak najszybciej
Opublikowano

Tak jak Ci kolega User radzi, zrobić test pod obciążeniem tz -Data Live-

i wrzuć tu zrzuty to ktoś to zinterpretuje , bo inaczej to pół auta możesz wymienić.

 

Podmienić przepływkę to jest dobry pomysł a jak takowej nie znajdziesz to może ją odłącz i zobacz jak pali.

Komputer nie zawsze wyłapie uszkodzoną przepływkę , chyba że całkiem jest walnięta.

Mam nadzieję że takie sprawy jak filtry są wymienione i silnik się nie dusi?

Podciśnienie sprawdzone, ciśnienie paliwa na listwie no ale tu powiadasz że pali na dotyk.

Przy okazji wymienić odmę.

A z tym sterownikiem wentylatora to co ? mechanik się go chciał pozbyć bo od dawna leżał w warsztacie ?

Zresztą może naprawdę przy okazji tą usterkę znalazł.

Przeczytaj tego linka może coś nowego dla siebie znajdziesz .

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=43110

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Nie mechanik nie miał tego sterownika od wentylatora kupiłem od znajomego ma trochę gratów. Z tym ze wiatrak nadal nie chodzi wg. mnie bo po włączeniu klimy nie kręci a sprężarka działa. Przepływie będę mieć wieczorem a na testy musze poczekać do weekendu
Opublikowano
Tak filtry są wymienione podciśnienie tez sprawdzone i jest ok. Panowie jest teraz tak ze raz jedzie wspaniałe a raz znowu słabo(mowie tu o tych obrotach w granicach 2700) przy czym nic jeszcze nie wymieniałem tylko z rana wyjechałem go sprawdzic bo wczoraj nie dałem juz rady. Jeszcze spróbuję z ta przeplywka. Jeszcze jedno pytanie czy wiatrak chłodnicy powinien się zawsze włączać przy klimie czy dopiero jak płyn osiągnie dana temperaturę?
Opublikowano
Panowie przeplywka zmieniona bo u mnie okazało się ze nie ma tego drucika czyli był uszkodzony mechanicznie ale nie ma zadowalających zmian nie mam możliwości podjechać na komputer w ciągu tygodnia bo pracuje od rana do późnego wieczora ale zastanawiam się jeszcze nad tą odmawia i ciekawią mnie te klapki w kolektor ze co o tym myślicie?
Opublikowano
Pewnie podczas tego spadku mocy w okolicy 2700 obr ekonomizer na chwilę cofa się prawda? Lepiej zauważalne jest to na 4 biegu, gdzie ekonomizer powinien pokazywać 20l, a pewnie tak nie jest. Temat stary i znany, powodem jest przepływomierz z końcówką 314, jego wymiana na taki z kocówką 468 lub 527 i reprogramacja ECU zawsze załatwia sprawę.
Opublikowano
No przy czwartym biegu ekonomizer nie idzie na maksa tylko tak lekko ponad 10l. A te przeplywki są jakoś oznaczone? Bo dzisiaj kupiłem przeplywka ale nie wiem o jakim oznaczeniu. Kolego trandolf możesz mi napisać co dokładnie mam zrobić żebym wiedział za co się brać w wolnym czasie i będę potrzebować jakiegoś speca z programem
Opublikowano
Panowie powiedzcie mi jeszcze jaka jest pewność że założenie przeplywki od wersji 150km bo mogę kupić uzywke za 200 albo nowke za 540 brutto tylko czy to to bo wydać pieniądze to nie problem
Opublikowano
Panowie chciałbym ponowić temat. Odebrałem samochód od mechanika pierwszą dziwną sprawą było to że ktoś założył ogranicznik pod pedałem gazu i nie działał on w pełnym zakesie ale to jeszcze nic. W trakcie testów pod obciążeniem turbo daje ciśnienie 2400 czyli chyba za duże i w pewnym momencie w trakcie przyspieszania spada a obroty idą w górę(coś w stylu ślizgającego się sprzęgła) i zaraz spadają i samochód nie ma mocy ale po odjęciu gazu i dodaniu(czasem kilka razy) zachowuje się w miare normalnie. Nie mam pojęcia co to może być komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wyczściłem teraz cały zawór przy turbinie ale nie zdążyłem go sprawdzić i jeszcze mechanik zapomniał założyć mi tego tunelu co doprowadza powietrze do filtra powietrza i zastanawiam sie czy to ma znaczenie że samochod nie jedzie. Macie jakieś pomysły?
Opublikowano
jest ewidentne przeładowanie i odcina moc to normalna sprawa , pewnie winny zaworek ... robisz podstawowe błędy wymieniając rzeczy na używane to po pierwsze . po drugie napisz swoją lokalizację , po trzecie trzeba znaleźć kogoś kto zna temat i wie co sprawdzić bo stracisz tylko cenny czas i pieniądze a kumata osoba znajdzie to w ciągu kilku minut

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jestem z Radomia. Nie mam możliwości założenia nowych części. Znacie kogoś w Radomiu co by fachowym okiem spojrzał? Zawór rozebralem i wyczyscilem będę dzisiaj sprawdzać.
Opublikowano
Wielkie podziękowania dla Yoshimura. To jest to. Poproś tu magia i przeogromna wiedzą. Szybko odnaleziony problem i super współpraca. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Bardzo dziękuję za pomoc. Jeszcze tylko kilka zmian i będzie dobrze. Polecam wszystkim.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponowne podziękowania dla braci Yoshimura po prawie całym dniu testów znaleźliśmy problem braku mocy. Okazało się sprzęgło. Po wymianie i ustawieniu wszystkiego jazda autem to prawdziwa przyjemność. Jeszcze raz dziękuję za pomoc
Opublikowano
Warto wspomnieć, że u Marcina został zaktualizowany soft sterownika pod nową wersję D5 i po tym ujawniły się silne uślizgi sprzęgła na 4 i 5 biegu, które potwierdziły konieczność wymiany. Cieszę się, że mogliśmy pomóc i wrócić ducha Twojemu autku :wink: Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.