Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam bmw e46 99 rok 318i.

Problem wygląda w ten sposób, że przy skręcaniu kierownica słychać dosyć mocne skrzypienie, nasila się to np na rondach.

Jakby trzeszczace sprężyny.

Dziwne jest to, że nie słychać tego jak auto jest zimne tylko jak się trochę pojeździ i auto się rozgrzeje.

Końcówki? Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano
Pytam poprostu gościu czy ktoś nie miał podobnej sytuacji, że pukac zaczyna dopiero po chwili jazdy...
Opublikowano
Na leniwca to można popsikać w podejrzanych miejscach np WD-40 i zobaczyć czy sie coś nie zmieniło.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko ze jesli to pompa to na postoju tez bedzie skrzypic/charczec :D

Pompa pod wplywem temperatury zaczyna sie rozszczelniac i wtedy daje o sobie znac. Mozna to dosyc latwo sprawdzic na juz rozgzanum silniku krecac kierownica do oporu, jesli pracuje glosniej niz normalnie (a roznice da sie spokojnie uslyszec) to albo pompa albo za malo plynu chydraulicznego.

Wsluchaj sie tez przy skrecaniu na postoju w lewo i prawo (krotki pociagniecia kierownica) powinienes slyszal niereguralne skrzypienie wzgledem twoich ruchow w momencie kiedy pompa zaczyna pracowac.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Pytający wyraźnie podkreślił

Dziwne jest to, że nie słychać tego jak auto jest zimne tylko jak się trochę pojeździ i auto się rozgrzeje.

Wypada przetestować pompę wspomagania (tak jak pisze Speed) tylko trzeba brać pod uwagę że w tym samym czasie może być jeszcze inna usterka. Takie sprawy jak poziom płynu to chyba są sprawdzane na bieżąco, zresztą z brakiem płynu tobyś miał intensywne wycie pompy.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mialem plyn na odpowiednim poziomie bez ubytkow i dolewania a pompa harczala jak stary traktor :D Mozna by jeszcze pomyslec o wymianie plynu hydraulicznego ale niestety nie ma gwarancji na poprawe.

 

Ps. Cos sobie jeszcze przypomnialem :)

Po dodaniu gazu i kreceniu kierownica pompa powinna budowac wieksze cisnienie i glosniej chodzic jesli jest walnieta.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.