Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Może ma ktoś wiedzę czy silnik oznaczony jako N47N lub N47T to to samo?. Ponadto może posiadacie info czy w tej jednostce jest już rozrząd po modyfikacjach - z nie pękającym łańcuchem rozrządu?

Bmw E 90 320 efficientdynamics 163 KM zamierzam kupić, posiada taką jednostkę. Produkcja auta -maj 20011 produkcja silnika 01.03.2011- data graniczna po której silniki niby miały być poprawione.

Z góry dziękuję za info.

Opublikowano

Niby wg. pumy po którymś miesiącu 2009 roku jest poprawiony rozrząd, ale pęka tak samo jak pękał ( w teorii niby rzadziej).

 

Case 2:

 

N47 engine, N47DKO, N47S, N47T production interval 05.01.2009 - 01.03.2011

 

In case of customer complaint replace the following parts:

(See Appendix, Art 8 to 10)

-11 8,506,652 31 Supply Chain bottom.

- 13 52 7 797 906 sprocket high pressure pump.

- 11 31 8 510 014 Supply Chain superior.

-11 7,797,899 31 Timing Chain Guide above.

-13 7,797,904 52 Timing Chain Guide below.

 

Note: There is no need to release the binding thread of the intermediate toothed wheel balancer shafts.

 

Note: As of March 2011 there are new guidelines. These guidelines do not bring reinforcing ribs.

 

(See Appendix, pp. 7 and 10.)

In this way the inner surface of the guides is smooth throughout its length and the timing chain runs easily on them.

They have not changed the references.

 

Note: During the repair make sure guides are mounted without lateral veins (in the Annex, Art 7 and 10.)

Opublikowano
Masz racje wszystko jasne. Przeglądałem ten wpis i tę instrukcje serwisową. Ale tam podają iż silniki(pytanie czy silniki czy pojazdy z tą datą produkcji) od 01.03.2011 już nie naprawiać, jak ,,szumią,, brak ryzyka pęknięcia łańcucha. To auto ma silnik z datą produkcji silnika 01.03.2011, produkcja auta 23.05.2011. Auto z NL więc skompo z historią ASO. Sprawdzałem w BMW Polska- jeden wpis przy 141 tyś, obecnie 157 tyś. tak ok,suchutki, cichutki inne serwisy robione na oryginałach-oglądałem klocki. Ale że to nie małe pieniążki i facet co sprzedaje to zawodowy handlarz- nawet skórzana, beżowa tapicerka poprawiona na rantach kolorującymi farbami do skóry żeby nie było oznak zużycia to szukam wsparcia.
Opublikowano

To, że tam tak piszą to nie oznacza, że to prawda.Jeśli komuś szura to nawet w autach po 03.2011 'Ex' czy nawet w nowych seriach 'F' BMW wymienia cały zestaw rozrządu, gdyby miał nie pęknąć, to po co by wymieniali? Ja znam jeden przypadek f10 z pękniętym rozrządem przebieg coś ok. 230 tyś km.

 

Jeśli obecnie nie szura a sztuka sprawdzona to bym brał (ew. od razu wymiana) ponieważ jest nadzieja, że dopracowali inne 'wady' tego silnika (pękające bloki, obracające się panewki) Trzeba by było sprawdzić nr. części czy są te same co w n47 'A'

Opublikowano
To już coś. Dzięki za podpowiedź. Znalazłem jeszcze na akumulatorze- oryginalny jakby ślady szpachli- pył taki czy ,,coś,,. błotnik mierzony lakier w normie, podmianka nie bardzo- zaczepy,śruby oryginał. Może BMW stosowało jakiś preparat zabezpieczający, może ktoś ,,coś,, wie?
Opublikowano
O tym nie pomyślałem-człowiek się uczy całe życie. Tyle że po całym akumulatorze taki drobny pył? Nic podumam.
Opublikowano
Sprawdziłem temat porównania typu części N47 ,,A,,- lata stosowania 2007 i N47 ,,C,,- lata stosowania 2011. Już podają takie same części. Wygląda na to że stosują zarówno do starszych silników jak i do nowych te same części. Wychodzi na to że po naprawie rozrządu stary N 47 powinien już potencjalnie się nie zerwać. Jak ktoś ma inne wnioski proszę o poprawienie z błędu. Wiadomo że może się uszkodzić ale ze znacznie mniejszym prawdopodobieństwem.
  • 1 rok później...
Opublikowano
To już coś. Dzięki za podpowiedź. Znalazłem jeszcze na akumulatorze- oryginalny jakby ślady szpachli- pył taki czy ,,coś,,. błotnik mierzony lakier w normie, podmianka nie bardzo- zaczepy,śruby oryginał. Może BMW stosowało jakiś preparat zabezpieczający, może ktoś ,,coś,, wie?

 

 

Mogła to być akcja serwisowa - poprawienie zabezpieczenia antykorozyjnego w komorze akumulatora

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam.

Może ma ktoś wiedzę czy silnik oznaczony jako N47N lub N47T to to samo?. Ponadto może posiadacie info czy w tej jednostce jest już rozrząd po modyfikacjach - z nie pękającym łańcuchem rozrządu?

Bmw E 90 320 efficientdynamics 163 KM zamierzam kupić, posiada taką jednostkę. Produkcja auta -maj 20011 produkcja silnika 01.03.2011- data graniczna po której silniki niby miały być poprawione.

Z góry dziękuję za info.

Posiadam n47T 240 tys. Nic nie szuralo pukalo cichutko serwisowany i nagle lancuch strzelił bez jakich kolwiek objawów dodam ze chciałem wymienić rozrząd tyle że przez obecnego wirusa wszystko się przesuwalo i niestety bardziej kosztowna naprawa mnie teraz czeka.wiec moim zdaniem powinno się wymieniać lancuch przynajmniej ja bym tak zrobił

Opublikowano

Im Nx7xxx będą starsze i więcej km "w nogach" będą posiadały tym większa szansa będzie na zerwanie fabrycznego łańcucha.


Można się licytować ale na "www" jest bardzo dużo tematów o zerwaniu łańcucha, zdecydowanie więcej niż w przypadku Mx7xxx........... więc coś jest na rzeczy.

Na fora trafia mały procent właścicieli a ilu Kowalskich zaliczyło taką kosztowną imprezę .................. :? .


Kupujesz BMW z silnikiem diesla o oznaczeniu Nx7xxx na dłużej to niestety uwzględnij konieczność takiej wymiany.

W przypadku tak zwanej "chwilówki" na 0,5 roku .... może się uda i kolejny nabywca będzie miał dylemat ........ wymieniać czy nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.