Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5.000 EU za 330i z 2001 r. to dobra cena :mrgreen:

No tak, ale oceniamy auto a nie cenę :wink:

Trochę nierówne spasowanie elementów w okolicy lewego przedniego reflektora.

Opublikowano

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAEV51030KM65067

Kod typu EV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2001-08-30

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Radionawigacja

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

P981A COMFORT PLUS PAKET Top Komfortpaket

S998A ANLAUFSTEUERUNG INTERNE BEDARFE Sterowanie rozruch. na wewn. potrzeby

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
A ile ma kosztować 13 letni sedan? Przy każdej e46 330 czy 325 zawsze są komentarze ze za 20 to same szroty, ze takie auta to kosztują krocie. A niby czemu? Czy dla niemca to stara bmka jest jakaś świętością czy czymś szczególnym? Raczej nie... sory ze nie na temat auta ale w kazdej ocenie od razu są komentarze ze za takie pieniądze to nawet nie ma co ogladac. Jak dla mnie to dużo jak za takie auto jak w ogłoszeniu chyba ze faktycznie igla tip top w co watpie. Mialem 330, ori przebieg 157 tys. 2004 rok i na rozruch 3 tysie trzeba bylo włożyć. To licząc tu 22 plus naprawy, opony i jeszcze by sie gaz przydał to 30 nie starczy. A to 13 letni sedan...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Cena niezła i auto wyglada rozsądnie. Na pewno warto zobaczyć ale tak jak kolega wyżej wspomniał zawsze trzeba sie liczyć z palietem startowym 2k minimum
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ile ma kosztować 13 letni sedan? Przy każdej e46 330 czy 325 zawsze są komentarze ze za 20 to same szroty, ze takie auta to kosztują krocie. A niby czemu? Czy dla niemca to stara bmka jest jakaś świętością czy czymś szczególnym? Raczej nie... sory ze nie na temat auta ale w kazdej ocenie od razu są komentarze ze za takie pieniądze to nawet nie ma co ogladac. Jak dla mnie to dużo jak za takie auto jak w ogłoszeniu chyba ze faktycznie igla tip top w co watpie. Mialem 330, ori przebieg 157 tys. 2004 rok i na rozruch 3 tysie trzeba bylo włożyć. To licząc tu 22 plus naprawy, opony i jeszcze by sie gaz przydał to 30 nie starczy. A to 13 letni sedan...

Gaz to by się przydał ale na inhalację dla Ciebie dla otrzeźwienia, sprawdź ile 330i 2004 jest warte dla "tego" niemca u niemca i napisz swoje przemyślenia jeszcze raz!

Opublikowano
5.000 EU za 330i z 2001 r. to dobra cena :mrgreen:

No tak, ale oceniamy auto a nie cenę :wink:

Trochę nierówne spasowanie elementów w okolicy lewego przedniego reflektora.

22 tys to mało? Przecież kolega nie wkleił ogłoszenia do 330i za 18tys...

Opublikowano
Trochę nierówne spasowanie elementów w okolicy lewego przedniego reflektora.

Prawa strona też niestety wykazuje braki.

Opublikowano

Witam, Panowie

 

Zgadza się koszty po uwzględnieniu pakietu startowego nie małe, ale coż......

Ja osobiście 7 lat temu przyprowadziłem sobie zza naszej zachodniej granicy e36 2.8i. Już wtedy miała oznaki korozji w typowych miejscach dla e36 ale stan techniczny dobry a nawet można powiedzieć dobry +. Autko do dziś śmiga, porobiłem sprawy lakiernicze i niestety po jakimś czasie wychodzi ponownie. Auto ma już 19 lat, ale uwierzcie mi, żeby nie korozja to bym się nigdy z tym autem nie chciał rozstać. JaZda tym autem to poezja, stare poczciwe e36 :-)

Opublikowano
A ile ma kosztować 13 letni sedan? Przy każdej e46 330 czy 325 zawsze są komentarze ze za 20 to same szroty, ze takie auta to kosztują krocie. A niby czemu? Czy dla niemca to stara bmka jest jakaś świętością czy czymś szczególnym? Raczej nie... sory ze nie na temat auta ale w kazdej ocenie od razu są komentarze ze za takie pieniądze to nawet nie ma co ogladac. Jak dla mnie to dużo jak za takie auto jak w ogłoszeniu chyba ze faktycznie igla tip top w co watpie. Mialem 330, ori przebieg 157 tys. 2004 rok i na rozruch 3 tysie trzeba bylo włożyć. To licząc tu 22 plus naprawy, opony i jeszcze by sie gaz przydał to 30 nie starczy. A to 13 letni sedan...

 

 

Ma kosztowactyle ile powinien kosztować wystarczy zobaczyć średnia cenę z Niemiec a ze większość tu wkleja najtańsze auta z alegro to inna sprawa , pożądana 330i po lifcie spokojnie kosztuje 30 i wiecej ,coraz wiecej aut jest przerabianych z angoli i to jest problem ,za 22tys nic dobrego po lifcie sie nie kupi ale nie ważne ze [BAD] wstawiona ważne ze pod domem ktos ma 330i po lifcie :cool2:

 

Jeśli kogoś nie stać na dobre bmw sa inne. Marki np vw seat skoda :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano (edytowane)
Uwielbiam takie tematy: 330i po lifcie za 20k i kometarze, że to 13letni sedan i ile ma kosztować... No niemcy bezpłatnie je rozdają, zwłaszcza Polakom, a sprowadzaniem zajmuje się WOŚP w ramach świątecznej pomocy, oczywiście charytatywnie. Kupujcie, lepszych cen niż w PL nie znajdziecie! :cool2: Edytowane przez edek.by
Opublikowano
A ile ma kosztować 13 letni sedan? Przy każdej e46 330 czy 325 zawsze są komentarze ze za 20 to same szroty, ze takie auta to kosztują krocie. A niby czemu? Czy dla niemca to stara bmka jest jakaś świętością czy czymś szczególnym? Raczej nie... sory ze nie na temat auta ale w kazdej ocenie od razu są komentarze ze za takie pieniądze to nawet nie ma co ogladac. Jak dla mnie to dużo jak za takie auto jak w ogłoszeniu chyba ze faktycznie igla tip top w co watpie. Mialem 330, ori przebieg 157 tys. 2004 rok i na rozruch 3 tysie trzeba bylo włożyć. To licząc tu 22 plus naprawy, opony i jeszcze by sie gaz przydał to 30 nie starczy. A to 13 letni sedan...

Gaz to by się przydał ale na inhalację dla Ciebie dla otrzeźwienia, sprawdź ile 330i 2004 jest warte dla "tego" niemca u niemca i napisz swoje przemyślenia jeszcze raz!

Sprawdź i sprawdź a od kiedy ebay czy mobile to taka wyrocznia. 3 lata temu kupiliśmy 530ia z 2002 roku, wręcz idealna za 27 tysi plus oplaty. Handlarz przyznał, że zarobił 2, 5 kola i 500 euro dał za odstąpienie auta bo przyjechało z Włoch do niemieckiego komisu gdzie właśnie byli, czyli kosztowało tam moze 5 tysiecy euro a oczywiście na mobilu czy scoucie minimum kilka tysi euro droższe.

 

To, że niemiec chce nie znaczy, że musi miec to sens w naszych realiach. Bo kurs euro plus opłaty jak dla mnie totalnie dyskwalifikuje te warte fortune dla niemca egzemplarze. Może inny niemiec go kupi ale jak sam szukałem 330ci to wisiały miesiącami na niemieckich portalach. Kupiłem za 40 tysiecy a u nich ceny abstrakcyjne. Nie mówię, że auta złe ceny są czesto mocno przesadzone.

 

Co do gazu to chyba nie miejsce na dyskusję o jego użyteczności.

Opublikowano

Nie porównujmy trupow od makaronów jak chcesz mieć Włocha to sobie kup :cool2: ja nie chce nawet oglądać tych aut wiem ilu ludzi juz miało problemy z policja z autami z Włoch ,nie na darmo niemieckie salony piszą auto z Niemiec nie reinport !

 

Zadbane e46 330i bedzie drozalo a nie taniały tak jak to jest np z vw corrado vr6 kiedyś to przywozilem do klubowiczow za nieduże pieniądze teraz zapomnij chyba ze jakie w y je b to sobie możesz kupic tanio .

 

Zreszta z doświadczenia wiem ze jak ktos sie zna na bmw to nie musi tu nic wklejac jedzie ogląda i kupuje lub nie .

Chyba ze nie ma pojęcia o marce to wkleja jakies tanie szroty .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Nie porównujmy trupow od makaronów jak chcesz mieć Włocha to sobie kup :cool2: ja nie chce nawet oglądać tych aut wiem ilu ludzi juz miało problemy z policja z autami z Włoch ,nie na darmo niemieckie salony piszą auto z Niemiec nie reinport !

 

Zadbane e46 330i bedzie drozalo a nie taniały tak jak to jest np z vw corrado vr6 kiedyś to przywozilem do klubowiczow za nieduże pieniądze teraz zapomnij chyba ze jakie w y je b to sobie możesz kupic tanio .

 

Zreszta z doświadczenia wiem ze jak ktos sie zna na bmw to nie musi tu nic wklejac jedzie ogląda i kupuje lub nie .

Chyba ze nie ma pojęcia o marce to wkleja jakies tanie szroty .

 

Akurat kupiłem, bezwypadkowy, 150 tysięcy przebiegu. Po dwóch latach poszło za 30 od ręki i do dziś cieszy kolejnego właściciela. Ale przecież makaron = trup. Na tym polegają tu w większości oceny. Że pewnie jest taki albo taki.

 

Co do reszty się zgadzam. Trzeba jechać i oglądać a nie wróżyć. Ludzie takie szroty kupują a myślę, że nie jedno dobre auto zostało tu odradzone bo miało coś malowane, zmienione światła lub zderzak.

 

Co do cen jestem zwolennikiem taniej kupić a swoje dołożyć i mieć zrobione, oczywiście w granicach rozsądku:)

Opublikowano

Zreszta z doświadczenia wiem ze jak ktos sie zna na bmw to nie musi tu nic wklejac jedzie ogląda i kupuje lub nie .

Chyba ze nie ma pojęcia o marce to wkleja jakies tanie szroty .

 

święte słowa, haha. Nie wiem co poniektórzy oczekują na tym forum, że ktoś tu ma moce nadprzyrodzone albo siłe teleportacji i sprawdzi auto za nich :D

Opublikowano

Ceny a ceny ja też w 2008 roku za 13 letnie e36 2.8i dałem 5 tyś euro + opłaty. Ktoś jak usłyszał (niewtajemniczony) w temat 2.8i to wyskakiwał z tekstem "zgłupiałeś", przecież w tej cenie byś miał kilkuletnie auto VW. Ale spoko jeżdżę prawie 7 lat i każdego dnia jak wsiadam do auta to satysfakcja z jazdy jak pierwszy raz jechałem.

Niektórzy koledzy wręcz obrażają nas tekstami:"za tą cenę zgłupiałeś itd........." Z tego wynika, że w Polsce nie ma żadnego auta. Zainteresowanie takimi autami z silnikami 2.5i; 2.8i, 3.0i jest naprawdę niewielkie, tego typu auta kupują ludzie, którzy wiedzą co i jak, potencjalny klient jak usłyszy 3.0 benzyna :shock:

Kwestia rynku niemieckiego - mi się wydaje, że takie poglądy e46 330i to tylko z Niemiec są nie na miejscy. Tym samym upoważnimy właściciela w Niemczech, aby cenę podniósł tak o 1500-2000 euro tylko dlatego bo to auto z Niemiec. Na pewno auta z Niemiec są w lepszej kondycji, ale ta różnica między autem z PL a GER coraz bardziej maleje. W Polsce także mamy dostęp do dobrych części i jak ktoś dba o auto to nie dopuści do tego, aby auto było po "partyzancku" naprawiane. Z drugiej strony przy tak mocnych silnikach nie wolno oszczędzać na częściach i naprawach.

Opublikowano

Oczywiscie ze nie mozna powiedzieć ze każde auto od majarona to trup bo tak nie jest ale to jak jak isc do burdelu o 20 tej i szukać łaski ktora jeszcze dzisiaj nikogo nie miała .

 

Pisałem o makaronach bo jest tam dużo przekrętów z numerami vin i tyle

 

Co do auta z Niemiec tez kupisz trupa jak chcesz ale jeżeli wydasz wiecej kupujesz w salonie a nie na polu u Turka to masz większa pewność na lepsze auto Niemiec ma droższe auto bo ma np 4 klucze ma rachunki z napraw ma książkę serwisowa i jeszcze za opłata moze ci dać gwarancje na auto,

 

Po drugie wole auto z Niemiec niż z polski bo zawieszenie nie jest jak po Paryż Dakar każdy wiecjakie mamy drogi chodź powoli je robią to jeszcze nam brakuje do DE jakiś rok świetlny :cool2:

 

Przywoze e46 z lat 2000-2003 i mało ktore musi cis mieć zrobione przy zawiesżeniu czasem bywa ze stabilizatory lub gumy czy tuleja ktora przy ruszaniu daje nam stuk z tylu auta to Krystian robi non stop u siebie na warsztacie.

 

Często nam okazje sie przejechać z klientami ich samochodeminpowiem wam ze to jest nie do opisania jak w środku wali wszystko jakby miało sie rozpaść ,takie sa skutki jazdy po naszych drogach i jak sie nie wymienia czesci sukcesywnie tylko czeka z wszystkim na koniec.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wręcz idealna za 27 tysi plus oplaty

wierz mi że zależy kto ma jakie wyobrażenie ideału, widziałem wiele z nich :norty:

oczywiście na mobilu czy scoucie minimum kilka tysi euro droższe.

nie gadaj bzdur.cena z hausu jest wyższa niż na portalach/gazetach.

kiedyś jak nie miałem doświadczenia z ulicy wchodziłem ze znajomym,przegląd,rundka, utargowałem cenę i cieszyliśmy się jak głupi.

a na necie ta sama bryka 1000-1500 taniej :mrgreen:

Bo kurs euro plus opłaty jak dla mnie totalnie dyskwalifikuje te warte fortune dla niemca egzemplarze. Nie mówię, że auta złe ceny są czesto mocno przesadzone.

dla Niemca, nie gastarbeitera to miesiąc/trzy pracy, zależy jak się stara, i stoją tyle bo jak ktoś ma kasę i igiełkę to woli jeździć dalej niż za bezcen sprzedać w cenie kebabowej jaką sam kupiłeś.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Zadbane bmw zostają w DE lub idą do Austri. Te ktore cos tam miały trafiają do nas a te największe złomy trafiają tu na forum do oględzin :mrgreen:
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Oczywiscie ze nie mozna powiedzieć ze każde auto od majarona to trup bo tak nie jest ale to jak jak isc do burdelu o 20 tej i szukać łaski ktora jeszcze dzisiaj nikogo nie miała .

 

Pisałem o makaronach bo jest tam dużo przekrętów z numerami vin i tyle

 

Co do auta z Niemiec tez kupisz trupa jak chcesz ale jeżeli wydasz wiecej kupujesz w salonie a nie na polu u Turka to masz większa pewność na lepsze auto Niemiec ma droższe auto bo ma np 4 klucze ma rachunki z napraw ma książkę serwisowa i jeszcze za opłata moze ci dać gwarancje na auto,

 

Po drugie wole auto z Niemiec niż z polski bo zawieszenie nie jest jak po Paryż Dakar każdy wiecjakie mamy drogi chodź powoli je robią to jeszcze nam brakuje do DE jakiś rok świetlny :cool2:

 

Przywoze e46 z lat 2000-2003 i mało ktore musi cis mieć zrobione przy zawiesżeniu czasem bywa ze stabilizatory lub gumy czy tuleja ktora przy ruszaniu daje nam stuk z tylu auta to Krystian robi non stop u siebie na warsztacie.

 

Często nam okazje sie przejechać z klientami ich samochodeminpowiem wam ze to jest nie do opisania jak w środku wali wszystko jakby miało sie rozpaść ,takie sa skutki jazdy po naszych drogach i jak sie nie wymienia czesci sukcesywnie tylko czeka z wszystkim na koniec.

 

Zawieszenia nikt tak nie robi, przyjdzie do nas 10 czy 14 latek z przebiegiem + - 200 tysięcy i po kilku miesiącach wszystko sie rozpada. Drugie, że w tych autach zazwyczaj wymieniany jest olej ( tak jak podaje prducent czyli w nowszych co 30 tysiecy) filtry i za wiele sie nie dzieje przez jego pobyt w Niemczech. Jak zbliża się czas inwestycji idzie na sprzedaż. Co da ta niemiecka gwarancja? Jak sie cos stanie to wycieczka do niemiec i kilkudniowy pobyt na miejscu w oczekiwaniu na naprawę? Chyba mało by się to kalkulowalo.

 

Jak kolega wyżej napisał jak ktoś u nas dba to ma. I potem taki tez można kupić chociaż w gąszczu trupów nie jest to łatwe ale da się.

 

Niestety największym problemem większości samochodów są ich właściciele; )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.