Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jeśli temat taki był,proszę o skierowanie mnie do niego(szukam bez końca) a ten do kosza :)

Więc tak:

W trakcie jazdy (dość dynamicznej) zapaliły mi się czerwone kontrolki - od akumulatora i dwie od hamulców.

Zgasiłem auto i już nie odpaliło-rozładował sie akumulator (w trakcie jazdy).

Naładowałem akumulator,nie chciała zapalić,kręciłem,kręciłem,aż odpaliła (prędzej z rozruchem nie było problemów),pojeździłem 10 minut,gaszę auto,akumulator znowu rozładowany...

Nie znam się bardzo ale jak samochód może rozładowywać akumulator na odpalonym silniku ? :shock:

Co może powodować ten problem ? Czy to może być uszkodzony alternator ? Wszystko jest niby ok.

proszę o pomoc

POZDRAWIAM SERDECZNIE !

viewtopic.php?f=71&t=117569

Opublikowano

Ok,tak myślałem,alternator nie wytwarza prądu i samochód ciągnie prąd wyłącznie z akumulatora...

Ale czy napewno ? Zawioze alternator do elektromechanika który stwierdzi ze jest niby do regeneracji a to nie pomoże i kasa w plecy...

Opublikowano
...weź miernik i sprawdź czy jest ładowanie....
iZzI
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdaza sie ze szczotki sie zawieszaja, stary dobry sposob :) sprawdz ladowanie moze sa juz zuzyte

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg

- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
To przeczysc jeszcze dla pewnosci kontakty przy alternatorze i zmierz jeszcze raz no i pozniej regeneracja albo nowy zregenerowany. Edytowane przez speed1211

- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do wymiany szczotki, prosta i tania sprawa. Jeśli masz trochę zdolności manualnych i umiesz obsługiwać lutownicę, to max dwie godziny roboty i jeszcze zdążysz dwa piwka przy robicie wypić :wink: