Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przymierzam się do podwyższenia mojego autka bo stoi za nisko i wadze niemal wszędzie ( na takich już kupiłem ).

Dziś auto było na podnośniku ale poza takim oznaczeniem: 15-179-HA średnica 15.5 kolor czerwony nie znalazłem nic innego i nie wiem jakiej firmy i jakie to w ogóle sprężyny... Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć po tym kodzie co to za model czy nie obejdzie się bez ściągania amora itp ??

Opublikowano

po to bo chce je sprzedać i kupić inne

znalazłem jakąs wzmianke, że to firmy H&R może to ktoś potwierdzić ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Ja z kolei robiłem w drugą stronę. Miałem wyżej tył jak kupiłem auto od niemca i miał w dokumentach że wymieniał tylne sprężyny w 2009r Moje nie miały żadnych pasków, ale niższe jakie kupiłem miały po jednym niebieskim pasku. Z tego co śledziłem temat to białe paski są najniższe i najtwardsze (niby seria w M3), niebieskie są wyższe seria w kodzie chyba 226 albo 338 (sportowe dostosowanie podwozia rozkodowane po VINie), czerwone paski są wyższe od nich a żółte to całkiem seria. Najwyższe i najbardziej komfortowe. Tyle że wszystkie źródła to opinie użytkowników, nawet ASO BMW nie wiedziało tego na pewno jak byłem się pytać.

Opublikowano

Masz czerwone sportowe sprężyny HR to sa najtwardzsze sam takie mam i auto tez siedzi nisko ze przez kiektore progi jak ktos z tyłu siedzi nie przejadę.

jezeli wymienisz te sprężyny to licz sie z tym ze auto bedzie wyzej siedzieć ale za to nie bedziesz mial takiego prowadzenia auta. jak chcesz zmienic to kup sobie KYB a te czerwone wstaw do dzialu na forum gielda/czesci :D a z cena to sie nie orientuje ile kosztuja

Opublikowano
gdzies na necie znalazłem wzmianke własnie że to może byc HR po tym oznaczeniu jakie podałem ... Czy konieczne będzie wymiana amortyzatorów wraz ze sprężynami czy same spręzyny będa pasować do tych amorów... niestety nie wiem jakie mam amory bo na nich nie było oznaczenia albo było nie widdocze ale kolor żółty
Opublikowano
Witam

Ja z kolei robiłem w drugą stronę. Miałem wyżej tył jak kupiłem auto od niemca i miał w dokumentach że wymieniał tylne sprężyny w 2009r Moje nie miały żadnych pasków, ale niższe jakie kupiłem miały po jednym niebieskim pasku. Z tego co śledziłem temat to białe paski są najniższe i najtwardsze (niby seria w M3), niebieskie są wyższe seria w kodzie chyba 226 albo 338 (sportowe dostosowanie podwozia rozkodowane po VINie), czerwone paski są wyższe od nich a żółte to całkiem seria. Najwyższe i najbardziej komfortowe. Tyle że wszystkie źródła to opinie użytkowników, nawet ASO BMW nie wiedziało tego na pewno jak byłem się pytać.

 

A ja mam 226 i sprężyny z 2 paskami żółtymi. I stoi jak należy. Pękły te co były - 2 żółte paski. Kiedyś kupilem takie na allegro od turasa, a zima kupilem od sedana /bo tył był dość wysoko - taka koza była / i jak tydzień temu wymienilee to te od sedana jakiś 1 cm były niższe. Na sprężynach były naklejki z numerem i wyszło mi z jakiejś strony BMW, ze przy moim wyposażeniu takie były montowane. Wiec oba komplety miały to samo oznaczenie -paski. Wiec z tymi kolorami to nic takiego pewnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.