Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy wąż wodny, ten wychodzący ze zbiorniczka, po rozgrzaniu powinien być twardy czy miękki? Kolega mechanik mówi że u mnie jest za twardy (tak samo zresztą jak u niego) i tak być nie powinno. Możliwe że to wina uszczelki pod glowicą, bo podobno po 200 tys w tych silnikach uszczelki padają.

Jak to jest? Silnik M47N

Mam na myśli rurkę po prawej ze zdjęcia

http://img15.tablica.pl/images_tablicapl/92519651_1_644x461_bmw-e46-silnik-20-320d-m47n-150km-100-sprawny-gwarancja-brzeg.jpg

Opublikowano

Wąż w BMW jest twardy ale się da ugiąć, na zimnym powinien być mięki.

Jak byś miał przedmuchy to można widzieć w zbiorniczku ulatujące bąble gazu do tego można zrobić test na obecność CO w płynie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Czyli kolega jest kolegą, a nie mechanikiem. Tylu imbecyli jak widzi twarde węże w BMW to mówi, że to głowica albo uszczelka. Tutaj następny. Teraz już praktycznie każde auto ma układ z ciśnieniem kilku barów..
Opublikowano
Najlepsze jest to, że ja takie coś usłyszałem od mechanika w ASO, jak odkręcił korek i płyn zaczął wypływać to stwierdził, że uszczelka pod głowicą pewnie walnięta lub za dużo płynu, zdrowo mnie nastraszył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.