Skocz do zawartości

Pękniety wał korbowy bmw e46 320d 136 km


xeonek22

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Najpierw opisz metodę którą stosujesz do wyciągnięcia wtrysków. Że zalewasz, to już wiemy, a dalej?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa specjalne firmy ktore sie tym zajmuja, mi w serwisie BMW zniszczyli 3 wtryski je wyjmujac bo nie mieli prasy do ich wyciagania. wiec -> google -> wyjmowanie zapieczonych wtryskow -> szukaj. powodzenia

 

Wszystko się zgadza, ale jak wtryskiwacz zapiecze się w gnieździe "na amen", i podchodzisz do niego z prasą hydrauliczną, to w 90% przypadków tenże wtrysk już i tak się do niczego nie będzie nadawał, a w ekstremalnych sytuacjach pęka jak kondom i trzeba go wydłubywać po kawałku. Wszystko przez korozję korpusu wtryskiwacza, która raz, że klinuje go w gnieździe, a dwa - sam korpus w miejscu skorodowanym jest dużo słabszy, i może się zdarzyć, że wyjmiesz prasą tylko jego górną część, a reszta z końcówką dalej radośnie tkwi w gnieździe.

Także nie psioczyłbym na serwis - zrobili to, co każdy inny by zrobił.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalewane sa od 2 tyg nafta ponad 2 litry i nic brak mi pomyslow juz jak je wyciagnac moze ktos ma jakies i moglby podpowiedziec??

Oczywiście :wink: Klucz udarowy własnej roboty i do dzieła. Nie ma możliwości, aby któryś nie wylazł.

http://images61.fotosik.pl/1005/28a98293cb99a875m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tylu probach co robilem to nawet z wieksza sila nie udalo sie juz i nawet szla sila wieksza bo probowalem w ten sposob
i odpuszczam wymienie tylko wal i auto do zyda pojdzie. Zastanawiam sie nad kupnem BMW e39 3.0d manual lub Volvo s60 2.4d 163 km i nie wiem ktore mniej bedzie palic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie zapomnij o uszczelniaczach nowych wału po obu stronach od sprzęgła i od koła pasowego, jak by ciekł olej później to robota od nowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po tylu probach co robilem to nawet z wieksza sila nie udalo sie juz i nawet szla sila wieksza bo probowalem w ten sposob i odpuszczam wymienie tylko wal i auto do zyda pojdzie. Zastanawiam sie nad kupnem BMW e39 3.0d manual lub Volvo s60 2.4d 163 km i nie wiem ktore mniej bedzie palic.

Jeśli chcesz ,żeby mało palił i był bezawaryjny ,a do tego szybki i z piękną kulturą pracy polecam jak najbardziej 525d .

Oczywiście po lifcie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
pierwsze zablokuj SILNIK i WAŁKI !!!! później zablokuj napinacz ślizgu , do tego służy otwór w bloku po odkręceniu korka . mastępnie odkręcasz zębatki z wałków ibo nie pamiętam czy dsa radę bez tego ściagnąć

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod korkiem wlewu oleju jest krzywka na walku I musi pokrywac sie z kropka na mostku walka . I wtedy wkladasz blokade w kolo zamachowe

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Teoretycznie potrzebujesz blokady .

Znajdz BMW TIS online I tam bedzie ...

Musisz miec zblokowane kolo zamachowe plus zblokowane walki prostopadle do plaszczyzny glowicy zobacz jak wyglada blokada to bedziesz wiedzial o czym mowie . Zablokuj rowniez napinacz lancucha , jak wszystko ustawisz uwalniasz go.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.