Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troszke sie rozmijasz z prawda dlatego trzeba poprawic. Rozrzad nie zostal poprawiony w nowszych wersjach, slizgi sa te same, kola te same. Jest inna glowica, inne, mniejsze (ciensze) walki, to tyle. W serii f dalej jest to samo, 200tys i nie ma rozrzadu. Odnosnie n57 tez mijasz sie z prawda, te na jednej turbinie przewyzszaja trwaloscia n47. N47 biturbo pada szybciej nic n57 biturbo. Panewki w n47 to norma, znacznie slabszy (nie hartowany) wal. Nie zmienia to faktu ze oba silniki sa godne polecenia. 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.