Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

 

Czy jest sens się w to pakować przy założeniu, że jest świeżo zrobiony rozrząd? :?

 

Pozdro.

Opublikowano

Moim zdaniem tak, perełki z allegro mają pewnie dwa razy tyle.

Wszystko zależy od ogólnego stanu technicznego całego auta i końcowej ceny.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
300 000 zrobił na jednym fabrycznym rozrządzie ?

 

Nie mam pojęcia, nie chce mi się wierzyć w błąd w bazie ale przebiegi pomiędzy wizytami w ASO,a ich częstotliwość są jakieś :shock: kosmiczne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poproszę was w tej chwili tylko o komentarz do kwestii zawartej w pierwszym poście.

 

Nie zjedźcie mnie ale nie chcę "spalić" sprawy. Na te chwile potrzebuję opinii ludzi którzy wiedzą coś konkretnego w temacie bo ja jestem zielony. Obiecuję, że obojętnie co z tego wyjdzie rozwinę temat do końca i wyłożę na tacy w ciągu 2-3dni. Plisss ;)

Opublikowano
Chodziło mi o te kosmiczne częstotliwości pomiędzy przebiegami, a nie jakieś szczegółowe dane pojazdu.
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mlody_d: masz na PW przykład

 

To jak te silniki znoszą taki przebieg?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do mnie to dociera ale.....co mam powiedzieć. Te silniki mają taką opinie nawet tu na forum, że przy takim przebiegu +300kkm mam obawy czy wyjeżdżać dalej jak za płot bo mogę nie wrócić. :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to pogadalim :lol:

 

O 'czipie' przy takim przebiegu to raczej nie ma co myśleć? :lol:

Opublikowano
Myślę, że jeśli auto jest serwisowane, zadbane, nie wytłuczone i nie jeździł nim jakiś harpagan to (jeśli ma odpowiednią cenę), można sie nad nim zastanowić. Tylko trzeba też wziąć pod uwagę, że kupując auto z takim przebiegiem można zapomnieć o poźniejszej łatwej odsprzedaży. Także może sie okazać, że takie auto to związek do końca życia :norty: No chyba, że korekta :D
  • Zarejestrowani
Opublikowano

1. Przebieg dla tego auta jest żaden

2. Rozrząd ewentualnie potem kosztuje jakieś 4-5k więc nie ma tragedii

3. Chip robią auta nawet mające po 600tys km i jezeli tylko jest robione z glowa i pilnowanie restrykcyjnej eksploatacji nie widze przeciwwskazań

 

Bierz i nie wydziwiaj, tutaj 60% aut ma takie i wieksze przebiegi bez wzgledu na to co sobie mysla wlasciciele

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od razu że wydziwiam no. Planuje. :D

 

A korektę to bym musiał chyba robić do korekty. :mrgreen:

Opublikowano
Nie słuchałbym raczej porad w stylu "bierz i nie widziwiaj". Tutaj, na forum jest wystarczająca ilość informacji odnośnie silnika/auta. Poczytaj i będziesz wiedział mniej więcej na co zwrócić uwagę przed zakupem a jak nie to szukaj kogoś kto ma pojęcie o tych autach. Przebieg raczej nie jest wyznacznikiem stanu auta ale 300 tys. to już trochę jest i nie mam pojęcia ile ten silnik jest w stanie wytrzymać. Jedno jest pewne, auto raczej robiło trasy ;p

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
Obawiam się, że tutaj takich nie ma :lol:

Obawiam sie kolego ,ze jest ich wiele ,tylko swiadomosc wlasciciela ciagle oscyluje w granicach magicznych 160kkm :lol:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Obawiam się, że tutaj takich nie ma :lol:

Obawiam sie kolego ,ze jest ich wiele ,tylko swiadomosc wlasciciela ciagle oscyluje w granicach magicznych 160kkm :lol:

 

Właśnie to miałem na myśli, dlatego też na końcu zdania jest: :lol:

Opublikowano

Mam e91 z silnikiem M47 która ma 300tyś, nie zauważyłem różnicy jeżdzac taka sama która ma oryginalny 150tys.:) jak dbana to nie ma się czego bać

 

 

a co do e90 z N47 miałem taka i dobiłem do 240tyś bez wymiany rozrządu i koleś w wiosce obok śmiga nią do dziś.

Opublikowano
Obawiam się, że tutaj takich nie ma :lol:

Oczywiscie ze sa i niektórzy nawet rozrzadu nie zmieniali. Mowie o tych którzy wiedza ze taki przebieg maja. Do tego jest mnóstwo tych którzy nie wiedza ze maja taki lub większy przebieg, bo stan licznika to 180 tysięcy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Ludzie a to myslicie ze te 180 tys z niemiec to faktycznie tyle mają? mam porównanie kolega ma 180 tys a ja mam 280 tys samochody oba po lifcie e90 i kierownica i inne elementy u niego są bardziej zużyte aniżeli u mnie. Również elementy mechaniczne. A sprowadzil niedawno z niemiec....

Najważniejsze, zeby samochód był odpowiednio serwisowany i dbany a nie ile ma przebiegu bo to tylko cyferki... ale jak widzę większość głównie na nie patrzy więc na własne życzenie macie 180 a nie 300 jak kupujecie...

Opublikowano
Powiem tak 400kkm u niemca to jak 200kkm w Polsce. Ja mam auto ponad 400kkm 320D i jak oglądalem w Polsce auto z 190kkm przebigiem to wyglądało dwa rzy gorzej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.