Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem nowy

posiadam bmw e90 320d 163km.Ciągle mam z niał problem ,zaczeło głosno pracawac wiec mechanik stwierdził sprzegło ,wymienione kompletne na firma LUK.Dalej stuka zrobina regeneracja wtrysków, dalej przy 1500-2000obr słychac głosna prace i trzesienie lewarkiem zmiany biegów.Co jest ciekawe jak trzymam na 2000obr. i wcisne sprzegło zmienia sie praca a jak puszcze znów sie zmienia.Potrzebuje pomocy jak ktos miał taki przypadek z góry dziekuje

Opublikowano
Sprawdź tłumik drgań, ja też mam dziwny dźwięk na ciepłym silniku w przedziale 1500-1900, dodatkowo na ciepłym pasek zaskwierczy. Narazie nic z tym nie robię czekam aż się sypnie :)
Opublikowano
Sprawdź tłumik drgań, ja też mam dziwny dźwięk na ciepłym silniku w przedziale 1500-1900, dodatkowo na ciepłym pasek zaskwierczy. Narazie nic z tym nie robię czekam aż się sypnie :)

witam a jak sprawdzic ten tłumik drgań

Opublikowano
Ja bym zaczął od zmiany mechanika, ktoś kto każe wymieniać tak drogie elementy w ciemno chyba kompletnie nie zna się na tym co robi
Opublikowano (edytowane)

Oj, zna się :!:

Robi Kasę :!:

i klienta w konia :twisted:

Postaraj się dokładniej opisać objawy, zwłaszcza kiedy te drgania się nasilają.

Może masz uszkodzone zawieszenie silnika?

Edytowane przez AP 61
Pozdrawiam
Opublikowano

Normalne owszem, ale na wolnych obrotach na postoju a nie przy 1500-2000 jak w temacie, to już nie jest normalne

 

Oj, zna się :!:

Robi Kasę :!:

i klienta w konia :twisted:

 

Fakt :norty:

Opublikowano

witam

słychac takie metaliczne klekotanie i wzrasta wraz z obrotami tak do 2000obr, i strasznie słychac w kabinie.Postaram sie wrzucic głos pracy silnika jak wciskam sprzegło i jak puszczam

Opublikowano
Rzeczywiście pod obciążeniem pracuje co najmniej dziwnie. Obstawiam problem z turbiną (ew. z wtryskami) albo grubszy z silnikiem...jaki przebieg?
Opublikowano
Turbo jest w porządku, wtryski dopiero robione, przebieg prawie 280 000 km. W sieci ktoś miał podobnie i winą były wałki balansujące, ale nie wiem czy to może być przyczyną.
Opublikowano
Sprawdzałeś łącznik elastyczny, rurke od chłodniczki egr tą od kolektora wydechowego, może uszczelka pod turbiną kolektorem? Ewentualnie koło pasowe. Skąd ten dźwięk dobiega, wjedź na kanał i słuchaj, stetoskop i nasłuchuj niech ktoś dodaje gazu. U mnie coś metalicznie klepie między skrzynią a motorem, obstawiam na wałki balansujące albo koło zębate pompy oleju, sprzęgło i dwumas nowy. Jak znajdę czas to rozbieram motor. Mam nadzieje że to nie wał.
Opublikowano
tena stukot dochodzi miedzy silnikiem a skrzyniał najbardziej słycha w kabine od komory a wałki balansujace da sie sprawdzic, a jak sparwdzic koło pasowe
Opublikowano
ale ja cały czas jezdze i cały czas jest tak samo nie lepiej nie gorzej wiec nie wiem za co mam sie brac i tak juz tyle mnie kosztowała za na chetniej bym sprzedał a ile nerwów
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.