Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nikt nie mówi, że masz złoma, ale naprawdę u nas w kraju mnie również NIC nie dziwi jeżeli chodzi o auta sprowadzane.

 

Co do brania u ciebie oleju to tak ci powiem, że moje 3.0 w benzynie przez 13-14kkm wzięło gdzieś 0.4l, 2x dolałem po jakieś 200ml dla spokoju dupy i żeby na wskaźniku był poziom.

 

 

pzdr. Łukasz

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nikt nie mówi, że masz złoma, ale naprawdę u nas w kraju mnie również NIC nie dziwi jeżeli chodzi o auta sprowadzane.

 

Co do brania u ciebie oleju to tak ci powiem, że moje 3.0 w benzynie przez 13-14kkm wzięło gdzieś 0.4l, 2x dolałem po jakieś 200ml dla spokoju dupy i żeby na wskaźniku był poziom.

 

 

pzdr. Łukasz

 

Tyle, że ja kupiłem auto, które jeździ po Polsce od 2006 roku... ale tak naprawdę nie ma to większego znaczenia. Co do oleju taki wynik jak podałem nie jest zły. Generalnie proponuję zakończyć temat. Z aut jestem zadowolony a moje wpisy, pytania i dociekanie pewnych rzeczy jest jedynie spowodowany tym, że chce mieć samochód, z którego naprawdę będę zadowolony w 100% a nie tylko w 99%.

Pozdrawiam i dzięki.

Opublikowano

Z jednej strony to + ale z drugiej - , gdyż u nas w KRAJU serwis aut przez polaków ... to absurd w większości przypadków... Mało kto serwisuje auto jak potrzeba, rozwodzi się jaki olej filtry części itp, ogólnie u nas w kraju panuję BYLE TANIO a na oleju po 30kkm, albo zmiana filtra powietrza co drugą zmianę to w sumie norma .... :).

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Witam,

wiem, że trochę draże temat zawieszenia i parę postów już napisałem ale szczerze mówiąc moja cierpliwość chyba już się wyczerpała.

Zastanawiam się nad sprzedażą bo jazda codzienna do pracy po prostu mnie wk..wia.

 

 

Faktycznie jesteś zadowolony z auta...

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Witam,

wiem, że trochę draże temat zawieszenia i parę postów już napisałem ale szczerze mówiąc moja cierpliwość chyba już się wyczerpała.

Zastanawiam się nad sprzedażą bo jazda codzienna do pracy po prostu mnie wk..wia.

 

 

Faktycznie jesteś zadowolony z auta...

 

To pisałem rano, a że dzień mi się zaczął trochę nie pomyśli to stąd ten wpis. Ale dzięki za przypomnienie :cool2:

Pozdrawiam

Opublikowano

ja w swojej mam 270tys przejechane nic nie stuka w zawieszeniu ,ostatnio w ASO stwierdzili wahacz do wymiany i tulejki a w 2 innych warsztatach powiedzieli ze sa w bardzo dobrym stanie :shock:

ale powiem ze na wybojach auto jest dosyc glosne ale ten typ tak ma jezdze na runflatach i ponoc tak slychac

przejedz sie innym autem i bedziesz mial porownanie :lol:

moze jestes przewrazliwiony :lol:

Opublikowano

Opiszę krótko swoje odczucia odnośnie zawiechy bo łączą się z tym tematem.

Jak się przesiadłem z Accorda Coupe 1999, który miał dosyć sztywne zawieszenie i opony 225/45/17 to miałem wrażenie jakby BMW miało kilka rzeczy w zawieszeniu powybijane.

Ale na kilku stacjach wszyscy potwierdzili idealny stan zawieszenia. Sam wchodziłem pod auto na szarpakach i zero luzów - trochę się znam bo w kilku swoich autach różne elementy wymieniałem sam (wahacze, amory, łączniki drążków, sworznie, końcówki drążków kierowniczych etc.).

 

Po jakimś czasie doszedłem do wniosku, że zawieszenie w E90 przed liftem jest tak twarde, że na polskich dziurach jest po prostu głośne. I to nie są luzy czy zużycie elementów zawieszenia. To subiektywne odczucie.

Dodatkowo przez sztywność zawieszenia i bezpośredniość układu kierowniczego na karoserii i kierownicy duuuużo bardziej czuć np bicie kół czy chociażby zząbkowanie opon czy chropowaty asfalt. Nigdy wcześniej nie czułem na pedałach czy na kierownicy zmiany asfaltu na drodze z gładkiego na szorstki, kamyczkowy. Teraz to odczuwam.

 

Niestety coś za coś. Jak ma się super prowadzić to musi być sztywno. Nie ma uniwersalnego zawieszenia.

Opublikowano

Ja powiem, że na zimówkach ( nie runflat ) było 10x ciszej, wręcz błoga cisza, niż jak teraz się na letnie przesiadłem xD. ogólnie nawet pozornie na oko równa droga nie koniecznie jest równa :)

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

No i pewnie Panowie tak jest i u mnie. W sumie przesiadłem sie z Opla. Jeszcze raz Dzięki za wypowiedzi. Juz nie szukam sobie wiecej problemów i postaram sie po prostu przyzwyczaić i zaakceptować taki stan rzeczy.

pozdrawiam

Opublikowano

Hah :clap:

i wlasnie tak ci napisalem. Dla spokojnosci przejedz sie innym autem- moze ktos z forum ci da sie przejechac za flaszke :wink:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Hah :clap:

i wlasnie tak ci napisalem. Dla spokojnosci przejedz sie innym autem- moze ktos z forum ci da sie przejechac za flaszke :wink:

Ja mu dam się przejechać za flaszkę :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Jeszcze dziwną rzecz zauważyłem, chociaż to może też być subiektywne odczucie.

Zmieniłem felgi z 16 na 17 ale z ET34 na ET20. I wydaje mi się, że jest znacznie lepiej. Zastanawiam się czy to nie wynika ze sztucznego wydłużenia wahacza - tzn mniejsze ET felgi czyli wysunięcie koła na zewnątrz powoduje, że ramię zawieszenia jest dłuższe. Prawie półtora cm to wcale nie tak mało. Więc sprężyna też inaczej pracuje i takie dłuższe ramię łatwiej ją pokonuje.

Chociaż może to naciągana teoria.

Opublikowano

Nie mówcie ze w E90 jest sztywno i twardo bo tak nie jest :duh:

 

E90 standardowy zawias ma miekki. Najlepiej prowadzi sie na M pakietowym zawieszeniu, ktore jest twardsze i sztywniejsze.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Dokładnie, nic w tym zawieszeniu nie ma nadzwyczajnego i przenosi drgania tak samo jak każde inne, ja u siebie żadnego bicia nie zauważyłem i stuków też żadnych, ale może miałem farta :norty:

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Ja mu dam się przejechać za flaszkę :wink:

 

za flache rundka twoim potworem ? To ja sie pisze od razu :mrgreen:

chetnie poczuje te 720 niutow za plecami :mrgreen: dobre masz opony ,czy do upalenia? :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Ja mu dam się przejechać za flaszkę :wink:

 

za flache rundka twoim potworem ? To ja sie pisze od razu :mrgreen:

chetnie poczuje te 720 niutow za plecami :mrgreen: dobre masz opony ,czy do upalenia? :norty:

Zapraszam, opony jak na razie prawie nowe, więc na upalanie szkoda :D A niuton ładnie daje po plecach :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Nie mówcie ze w E90 jest sztywno i twardo bo tak nie jest :duh:

 

E90 standardowy zawias ma miekki. Najlepiej prowadzi sie na M pakietowym zawieszeniu, ktore jest twardsze i sztywniejsze.

 

za dlugo jezdzisz BMW, E91 NA RF jest twarde jak cholera.

 

@remi_E90 : dokladnie takie same odczucia z jazdy E91 na runflatach.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Nie mówcie ze w E90 jest sztywno i twardo bo tak nie jest :duh:

 

E90 standardowy zawias ma miekki. Najlepiej prowadzi sie na M pakietowym zawieszeniu, ktore jest twardsze i sztywniejsze.

 

za dlugo jezdzisz BMW, E91 NA RF jest twarde jak cholera.

 

@remi_E90 : dokladnie takie same odczucia z jazdy E91 na runflatach.

A ty jeździsz za krótko. :mrgreen: Nowsze wypusty, nawet E9X jeżdżą nawet na RF całkiem miękko w porównaniu z tym co było wcześniej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Chyba nie ma się co kłócić, to wszystko jest pewnie bardzo subiektywne i zależy kto do czego porównuje.

Ja po prostu nie jeździłem samochodem z twardszym zawieszeniem niż E90 (przed liftem, bo jeździłem też LCI i tam jest bardziej miękko i komfortowo).

A jeździłem wieloma samochodami różnych wielkości i klas.

 

P.S. Też za flaszkę chętnie bym się przejechał 335d w tej hardcore'owej wersji. Szkoda, że mam daleko.

Opublikowano

ja pewnewgo razu mialem stukania i nikt nie mogl ogarnac tego . Po wizycie po raz 3 na szarpakach okazayl sie tyle gumy . Znajdują sie pod amortyzatorem . Taka mala guma warta 40 zl .

Dodatkowo opony ... bardzo duzo tez roboty w wybieraniu dziur. Jesli masz RF to sprawiają ,ze samochod co chwile przenosi ''twarde '' stuki ktore slychac ciagle

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano
Tez mam problem ze stukami... Wymienilem juz mocowania górne amortyzatorów i wszystkie gumki, miałem zrobiony kompletny przegląd zawieszenia, szarpaki + oczy mistrzów i ich uszy i ręce tez szły w ruch... Do tego sprawdzano mi cały układ kierowniczy a i tak mam stukanie które dochodzi na 100% z przodu samochodu, mam wrażenie ze cos jest poluzowane i stuka o cos innego podczas jazdy. TYLKO CO? Od 3 miesięcy nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest powodem stukow i tak jezdze czekając na serwis za 3 tys km wtedy juz nie odbiore samochodu póki mi tego nie wyeliminuja

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano
Tez mam problem ze stukami... Wymienilem juz mocowania górne amortyzatorów i wszystkie gumki, miałem zrobiony kompletny przegląd zawieszenia, szarpaki + oczy mistrzów i ich uszy i ręce tez szły w ruch... Do tego sprawdzano mi cały układ kierowniczy a i tak mam stukanie które dochodzi na 100% z przodu samochodu, mam wrażenie ze cos jest poluzowane i stuka o cos innego podczas jazdy. TYLKO CO? Od 3 miesięcy nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest powodem stukow i tak jezdze czekając na serwis za 3 tys km wtedy juz nie odbiore samochodu póki mi tego nie wyeliminuja

 

Osobiście umówiłem się na wtorek w zakładzie specjalizującym się w przekładniach kierowniczych. Generalnie powoli wbijam sobie do głowy po wczorajszej dyskusji, że to jest jednak normalna rzecz w tych autach, ale żeby wyeliminować wszelkie możliwości i być spokojnym, że sprawdziłem wszystko chcę sprawdzić maglownicę.

Opublikowano

Dzisiaj zauwazylem ze nie zawsze blokuje (zatrzask) mi kierownice po zamknięciu samochodu. Pokrecilem kierownica i zablokowało a potem wyskoczył błąd :

 

Działa normalnie no ale może ma to związek z pukaniem?

 

http://i.imgur.com/VhXKNie.jpg

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.