Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stary numer w e9x. Siada blokada kierownicy, generalnie jak parkukesz to staraj sie zostawiac kola wyprostowane, to alarm nie bedzie powracal :wink:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Raczej watpliwe. Ta blokada to zamek , mozna powiedziec, ze podobna zasada jak ten w domofonie :evil: .

Po prostu radze nie zostaiwac auta na skreconych kolach i sie nie przejmowac ,bo naprawa jest b.droga. Nowa kolumna chyba 2,5k a do tego montarz :mad2:

Sa magicy co moga ci jakos obejsc ten zamek, ale nie wiem gdzie. :mrgreen:

Za pukanie nie jest to raczej odpowiedzialne, po prostu silni,czek elektryczny siada i nie ma sily odciagnac bolcow blokujacych kolumne.

A najlepsze jest to, ze w VW group to samo , kolumny padaja przy ok 180kkm :duh: , padaka jakas te nowe auta.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Dzisiaj zauwazylem ze nie zawsze blokuje (zatrzask) mi kierownice po zamknięciu samochodu. Pokrecilem kierownica i zablokowało a potem wyskoczył błąd :

 

Działa normalnie no ale może ma to związek z pukaniem?

 

http://i.imgur.com/VhXKNie.jpg

 

 

Wymień sztyce, koszt 150-200 zł używka w dobrym stanie

ja też miałem ten problem i żadne programowanie nie pomogło, a naprawdę nie potrzeba wymieniać całej kolumny za 2000 zł tylko jeden element

każdy tylko mechanik mówił, że wymiana kolumny, kupa kasy, ja zdałem się na sam siebie i kupiłem używaną i wymienili mi w serwie za 100 zł i po kłopocie

a tak naprawdę ulegają uszkodzeniu silniczki elektryczne w tym elemencie, ze starości oraz są tam plastikowe elementy, które się zużywają

taki właśnie element:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/22/68ll.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano
Sprawne amortyzatory też potrafią stukać jeśli mają wadę fabryczną.

Dokładnie, mi ostatnio w firmówce wymieniali amory po 60 tys bo jeden stukał.

Na przeglądzie diagnosta tego nie wykryje.

Opublikowano

Dzisiaj zaczęło mi pukac juz cały czas podczas jazdy i to dość intensywnie, jutro wstawiam samochód znów do mechanika, sprawdzi amortyzatory bo teraz właśnie wydaje mi sie ze to z nich dobiega ten hałas...

 

Wymień sztyce, koszt 150-200 zł używka w dobrym stanie

ja też miałem ten problem i żadne programowanie nie pomogło, a naprawdę nie potrzeba wymieniać całej kolumny za 2000 zł tylko jeden element

każdy tylko mechanik mówił, że wymiana kolumny, kupa kasy, ja zdałem się na sam siebie i kupiłem używaną i wymienili mi w serwie za 100 zł i po kłopocie

a tak naprawdę ulegają uszkodzeniu silniczki elektryczne w tym elemencie, ze starości oraz są tam plastikowe elementy, które się zużywają

taki właśnie element:

 

 

Dzięki za podpowiedz, właśnie pamietalem ze cos robiles u siebie z kolumna i zbieralem sie do zadawania pytań :D

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

niech zgadne... szum przy predkosciach od 60 w gore w tylnej czesci samochodu? jesli tak to ja mialem to samo i wlasnie mi to naprawili, okazalo sie, ze lozyska w moscie sie zjechaly i trzeba je bylo wymienic. Niestety lozyska oryginalne so firmy KOYO robione tylko na zamowienie BMW i nie da sie ich dostac przez zwyklego smiertelnika. Znalazlem jednak firme ktora w polsce te lozyska sprowadza od jakiejs niemieckiej firmy ktora ma do nich dostep.

 

zamowilem, przyszly i mi wymienili i jest gitara. moj most mial przejechanych 100.000 km i niestety czesty to jest problem e90 318i.

 

jakby ktos potrzebowal namiary to piszcie to chetnie wrzuce.

Opublikowano
niech zgadne... szum przy predkosciach od 60 w gore w tylnej czesci samochodu? jesli tak to ja mialem to samo i wlasnie mi to naprawili, okazalo sie, ze lozyska w moscie sie zjechaly i trzeba je bylo wymienic. Niestety lozyska oryginalne so firmy KOYO robione tylko na zamowienie BMW i nie da sie ich dostac przez zwyklego smiertelnika. Znalazlem jednak firme ktora w polsce te lozyska sprowadza od jakiejs niemieckiej firmy ktora ma do nich dostep.

 

zamowilem, przyszly i mi wymienili i jest gitara. moj most mial przejechanych 100.000 km i niestety czesty to jest problem e90 318i.

 

jakby ktos potrzebowal namiary to piszcie to chetnie wrzuce.

 

Pochwal się kolego.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Panowie jako, że temat rozpocząłem więc czuje, że jestem odpowiedzialny też za jego zakończenie. W dniu dzisiejszym wymieniłem komplet amortyzatorów. Dość- długo się z tym wstrzymywałem bo zawsze po wizycie na stacji diagnostycznej wyjeżdżałem z wynikami tłumienia na poziomie 70% więc tak naprawdę żaden z diagnostów nie stwierdził problemów z amortyzatorami. Teraz żałuję, że tak długi z tym czekałem. Po wyjeździe od mechanika z samochodu mi się wychodzić nie chcę i tylko bym jeździł. W końcu rozwiązałem problem głuchych stuków i w końcu jazda sprawia mi przyjemność,a zawieszenie odpowiednio "przyjmuje" ciosy poprzecznych nierówności, których mam naprawdę sporo po drodze do pracy.

Pozdrawiam obserwujących i dzięki za wszelkie wypowiedzi.

Opublikowano
Mozesz sie podzielic z nami, jakiej firmy kupiles amorki?
Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
Mozesz sie podzielic z nami, jakiej firmy kupiles amorki?

 

Oczywiście. Wybór padł na SACHS, zresztą po konsultacjach z innymi użytkownikami forum :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.