Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie jakie jest optymalne ciśnienie oponach letnich goodyear f1 235/35 r19 obecnie mam wszędzie 2,2

Wszystkie opony masz w tym rozmiarze?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

ja przy tym rozmiarze pompowałem

przód 2,2

tył 2,6

 

ale słyszałem, że pompują nawet do 2.9 po to żeby oszczędzać felgi

Opublikowano

Przy rozmiarze 225/45/17

 

dla obciążenia max 4 osoby

przód 2,2

tył 2,7

 

dla 5 osób + bagaż

przód 2,7

tył 3,2

 

Wszystko podane jest na wlepce słupka od strony kierowcy

Opublikowano
Na nalepce słupka kierowcy są dane tak kół jak i ciśnień dla 17 cali przód 2,2 tył 2,7 przy standartowym obciążeniu. :mrgreen:
Opublikowano
przez skrab » 26 Mar 2014 19:29

 

Czym więcej powietrza, tym mniejsze opory toczenia :D

 

Prawda! :cool2:

Oraz szybsze zużycie środka bieżnika opony i mniejszy komfort. :mrgreen:

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja Kupilem teraz opony z wiekszym indeksem nosnosci. Przeszedlem z 95W na 99Y.

Powinienem teraz zmniejszyc cisnienie czy zostac przy starym ustawieniu?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
przez skrab » 26 Mar 2014 19:29

 

Czym więcej powietrza, tym mniejsze opory toczenia :D

 

Prawda! :cool2:

Oraz szybsze zużycie środka bieżnika opony i mniejszy komfort. :mrgreen:

Tylko zazwyczaj się ścierają ranty ,ale lepszy niż na rof :D

Opublikowano

Jeździłem 2 sezony na Sunny SN3000 i spisywały się b.dobrze na mokrym i suchym asfalcie, w zakrętach też fajnie trzymają.

Teraz kupiłem te sn3970 jak założę to się wypowiem

Opublikowano

taka ciekawostka jaka zauwazylem;

na zime mialem 225/55/17 zwykla oponka, b.fajny bieznik (nie pamietam nazwy)

lato przod 225/40/18 tyl 255/35/18 ROF oponka prawie nowa (rowniez nie pamietam firmy ;))

zmieniajac na zimowe bylem przekonany, ze jazda na takim balonie bedzie bardziej komfortowa i nie bedzie takiego bicia. Jakze bardzo sie mylilem i okazalo sie ze ta zimowka byla wrecz tragiczna. Huczalo, bilo gorzej jak na tym runflacie jednym slowem tragedia;) Dopiero teraz docenilem tego rofa! Cisza, mniejsze bicie a nawet autko lepiej sie prowadzi! Wiem ze duzo zalezy od firmy ale roznica jest kolosalna. Wracajac do tematu to ja mialem na letnim ogumumieniu 2,4 przod,tyl na poczatku 2,4 potem 2,8 po tym jak musialem spawac tylnie felgi ;D Przy profilu 255/35/18 lepiej miec troche wiecej na polskich drogach.

Opublikowano
Jeśli już bardzo chcesz zaoszczędzić na oponach to kup używane, ale w dobrym stanie, możliwie jak najmłodsze i markowe - opony to bezpieczeństwo nie tylko Twoje ale również innych uczestników ruchu :nienie:
Opublikowano
opony to bezpieczeństwo nie tylko Twoje ale również innych uczestników ruchu

 

Prawda! Na oponach nie wolno oszczędzać

  • 4 lata później...
Opublikowano

Jakie ciśnienie powinno być w takich oponach run flat: 225/35/19 i 255/30/19 dla samochodu E93, 328i, 3,00l (172kW)


Tabela ciśnień z oponeo https://www.oponeo.pl/narzedzia/tabela-cisnien/dla-bmw/3e93-cabrio/3-0/170 podaje:

przod 225/35/19: min. 2.8; max. 2.9

tyl 255/30/19: min. 3.3; max. 3.4


http://dobryautomechanik.pl/bmw-3-cabrio-e93/:

przod 225/35/19: min. 2.5 max. 2.7

tyl 255/30/19: 3.5


http://www.rezulteo-opony.pl/opony-do-bmw/seria-3/e93-cabriolet/325i-3.0-l-218

Ciśnienie opon do BMW (E93) Kabriolet 325i (3.0 L 218) (2006)

Ciśnienie w oponach przednich : 2.3 bar

Ciśnienie w oponach tylnych : 2.8 bar

Ciśnienie w oponach przednich (z ładunkiem) : 2.8 bar

Ciśnienie w oponach tylnych (z ładunkiem) : 3.3 bar


Ciśnienie opon do BMW (E93) Kabriolet 330i (3.0 L 272) (2006)

Ciśnienie w oponach przednich : 2.2 bar

Ciśnienie w oponach tylnych : 2.6 bar

Ciśnienie w oponach przednich (z ładunkiem) : 2.6 bar

Ciśnienie w oponach tylnych (z ładunkiem) : 3.1 bar

Ciśnienie w oponach tylnych (z ładunkiem) : 3.3 bar


https://www.puretyre.co.uk/tyre-information/tyre-pressures/bmw-tyre-pressures/e90-e91-bmw-3-series-tyre-pressure-placecard/

Opublikowano

Jak nie masz naklejki na słupku to poszukaj w necie zdjęć takiej naklejko, lepsze to niż jakieś niesprawdzone informacje z neta. Nie ma jednego dobrego ciśnienia. Wartości w jakimś zakresie będą dobre

2.5 z przodu i 2.8 z tyłu ja mam na 18 run flat i jest okej. Jak na zimówkach miałem 3.2 z tyłu to było już za dużo i bieżnik zużył się nierównomiernie.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja to nie rozumiem pewnej kwestii dlaczego nie którzy pisza że większe ciśnienie to ochrona felgi ?? Przecież wtedy robi się jeszcze twardziej

mam e91 na 225/40/18 z przodu bez ROF na tablicze jest min 2.1 bar tyle na pompowałem ogólnie auto jest bardzo twarde jak na kombi , studzienka w asfalcie to masakra

Nie wiem czy zostawić te 2,1 bar czy moze dac 2.4 nie chce pogiąc felg ale obawiam sie ze na 2.4 będzie jeszcze twardziej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwszy raz słyszę że większe ciśnienie ma chronić felge, może chodzi tu tylko o rancik.

Tych 0,2 Bar czy 0.3 raczej nie odczujesz moim zdaniem

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja to nie rozumiem pewnej kwestii dlaczego nie którzy pisza że większe ciśnienie to ochrona felgi ?? Przecież wtedy robi się jeszcze twardziej

mam e91 na 225/40/18 z przodu bez ROF na tablicze jest min 2.1 bar tyle na pompowałem ogólnie auto jest bardzo twarde jak na kombi , studzienka w asfalcie to masakra

Nie wiem czy zostawić te 2,1 bar czy moze dac 2.4 nie chce pogiąc felg ale obawiam sie ze na 2.4 będzie jeszcze twardziej

Daj fabrykę.

Opublikowano
Jak masz niskoprofilowe opony, to dla własnego bezpieczeństwa lepiej mieć minimalnie za duże ciśnienie niż za małe, zwłaszcza jak masz twardszą, bardziej sportową oponę i zwłaszcza z tyłu gdzie jest ustawiony negatywny kąt. Tu masz przykład jazdy ze zbyt małym ciśnieniem: https://a4-klub.pl/topic/323693-wystrzał-vredestein-ultrac-sensata/page/2/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.