Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mój problem polega na tym gdyż jadac pod górke lub gdy ma cieżko traci moc ekonomizer spada i traci moc po puszczeniu gazu i zmiany biegu problem znika i dalej ciagnie ładnie. Miałem podłaczone inpe i pokazuje mi błedy numer 50, 51,52,53,54,59, natomiast na wykresie pokazuje masa powietrza mg/kg 75 i wykrzyknik. Czy problem tkwi w przepływomierzu?
Opublikowano
może to nie ma nic wspólnego z tym co było u mnie ale miałem podobne objawy turbo wyłączało się po redukcji na niższy bieg i płynnym przyspieszaniu wsio wracało do normy po 2 miesiącach padła pompa i po regeneracji i wymianie sterownika wszystko ustało.
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
no właśnie kupiłem samochód w grudniu 2013r i sprzedajacy potwierdził że pompa była regenoerowana także to bym odchaczył. Ewentualnie może zaworek na pompie bo słyszałem że ma podobne objawy?
Opublikowano
Skasuj błędy. Przejedź się na 4 biegu z prędkością 50 km/h i lekko przyspieszaj tak żeby ekonomizer pokazywał trzecią kreskę czyli ok 6 litrów, nie więcej i zobacz jakie wtedy błędy złapie.
.
Opublikowano

kupilem wlasnie taka sama Bemke... koles twierdzil ze regenerowal pompe... dzialo sie to samo i powiedzial mi ze trzeba przeczyscic gruszke turbiny... oddalem Autko do jednego z najlepszych servisow boscha na śląsku i co sie okazało?? POMPA WTRYSKOWA.... jakiś tam zawór... koszt naprawy 1800...

 

P.S. nie licz na słowa sprzedajacego...

Opublikowano

Jeśli są to błędy ze sterownika silnika system sterowania dde 3.0 to

50 Nastawnik turbosprężarki

51???

52 czujnik temperatury powietrza dolotowego

53 czujnik temperatury cieczy chłodzącej

54 czujnik ciśnienia doładowania

59 kontrola ciśnienia doładowania

 

Jeśli błędy z pompy wtryskowej to

50 elektrozawór regulacji dawki paliwa

51 j.w.

52 czujnik kąta obrotu

53 j.w.

54 czujnik temperatury paliwa, wartość maksymalna przekroczona

59 regulacja kąta wtrysku, usterka

 

Jak masz INPE to skasuj błędy i później spróbuj uruchomić silnik zobaczysz co zostanie.

.
Opublikowano
Błedy skasowane jutro zrobie jazde testowa i podłacze inpe. To napisze co pokaże. Nie dało mi to spokoju i podłczyłem inpe i wywaliło bład nr 50
Opublikowano
ja oddałem auto do mechanika na regeneracje pompy, skasował 2700 zapierał się ze pompa jest zregenerowana a sterownik naprawiony po okresie gwarancyjnym pompa ponownie padła (zaniki mocy pojawiały się po pseudo regeneracji) sam wymontowałem pompę oddałem do Gliwic gość stwierdził ze ta pompa nigdy nawet nie była rozkręcana, po czym oznajmił ze gość tylko pod rzeźbił sterownik, za regeneracje pompy i wymianę sterownika na nowy zapłaciłem 2000 włożyłem pompę i okazało się ze to auto żyje :D to była moja ostatnia wizyta u mechanika :) pozdrawiam pseudo mechanika z Monowic :)
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
jak cie stać na "dobre i nowsze auto" to stac cie na jego utrzymanie i dobrego mechanika... nigdy bym nie oddal mojej Beci do "podwórkowego Edka" tylko porządny servis! najlepiej ASO , polecam Piekary ślaskie pan Adamczyk servis Boscha :) zapłacisz ale masz pewne ze zrobione dobrze...
Opublikowano
ludzie gościa polecali a ja miałem lenia i przyznam szczerze bałem się za to zabrać, obecnie wsio robię z autem sam ewentualnie okoliczny service boscha w Brzeszczach
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano

Budzik najłatwiej ją sprawdzić manometrem na ciśnienie. Po podaniu zapłonu ciśnienie ma wynosić 0,6bara. Do tego możesz przperowadzić test czasu napełniania zbiorniczka filtra paliwa. Wyciągnij filtr, opróżnij zbiorniczek i niech ktoś uruchomi zapłon, a Ty odliczaj w jakim czasie się wypełni paliwem. Czas dla sprawnych pompek paliwa to 20-25sekund.

 

Demontaż jest banalnie prosty. Siedzisz kanapy do gory i po stronie pasażera masz kosz pompy paliwa dokręcony taką dużą nakrętką, którą "przebij" w bok kierunku odkręcania płaskim śrubokrętem. Jak puści to już dalej tylko wtyczki, wężyki i cały kosz z pompką do góry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.