Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Wiosna idzie i trzeba wsiąść się za moją niunie.Na wstępie mówię że założony jest gaz, jednak cała sytuacja jest taka sama na gazie oraz na benzynie. Od pewnego czasu straciła ona moc. Blok silnika jest mokry( podejrzewam że uszczelka pod głowicą), obroty falują na ciepłym i na zimnym. Czasem zdarza się że aż gaśnie. Z tymi obrotami myślałem że to krokowiec, ale czyściłem i podmieniałem od kolegi i nadal to samo. Przepływka też sprawna. Z borygiem jest dziwna sprawa, bo jak zaleje do pełna to po kilka przejazdach schodzi do tej kreski Calt(coś po niemiecku) i niżej już nie schodzi. Problem jest też z odpalaniem. Na zimnym bardzo ładnie odpala ( poza tym że obroty bardzo falują), natomiast na ciepłym ciężko jej odpalić. Pomożecie, doradzicie coś koledzy :)?

Edit. Dodam że nie wkręca się poza czerwone pole, co wcześniej nie było dla niej problemem

Opublikowano
Może to głupio brzmi ale powąchaj spaliny na benzynie, jak ciągnie Ci wodę to wyraźnie to czuć, masła pod korkiem oleju nie masz? Poza tym możesz sprawdzić kompresję, jak uszczelka puszcza to też powinieneś zauważyć jakiś spadek. Staraj się za dużo nie jeździć bo jak Ci ciągnie wodę to możesz zarżnać silnik, tym bardziej jak testujesz czy wkręci się do czerwonego pola.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Masła pod korkiem nie ma- Czyściutki olej. Słyszałem że gdyby uszczelka walneła to ciśnienie by było duże w wężach. To prawda? U mnie nie są One twarde
Opublikowano

Z tym ciśnieniem na wężach to zależy, nie zawsze tak jest. Ty masz m50 czy m20 silnik? I jak tak to jeszcze raz przeczytałem to może czujnik położenia wału coś kiepski? Bo jak na ciepłym nie chce palić no to by nawet pasowało tak samo z tym że nie wkręca Ci się na obroty i jest slaba. Co do tego płynu to może masz jakiś wyciek tylko a jest w takim miejscu że nie widać dobrze?

Sprawdź kompresje i podmień ten czujnik jak masz od kogo. To może być przyczyna.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Mam M20, jutro jadę do warsztatu zmierzyć kompresję. Podmienić nie mam niestety od kogo tegu czujnika, ale słyszałem że można go jakoś sprawdzić miernikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.