Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

to ciekawe bo mi działa cieple/zimne ze srodkowego nawiewu niezaleznie jak ustawione mam pokrętło

 

automatyczna klima w e46 działa perfekcyjnie, ostatnio miałem "przyjemność" jechac a4 b7 dłuższa trase i tam klimatronik to jest porażka....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Kolegę śmieszy działanie klimy, bo nie rozumie jej działania. Ja zawsze radzę popróbować, albo jeśli przyzwyczajenia z innych aut są duże, to zostawić w pozycji centralnej i nie ruszać.

puzonn, przyjrzałbym się prawidłowemu połączeniu cięgna pokrętła, skoro nie reaguje na dane pozycje i podaje to, co ma zadane klima w danej chwili.

Opublikowano
spokojnie pokretlo u mnie dziala jak trzeba ale jak np mam ustawione na maxa na zimne i dam na klimatroniku 32stopnie to ze srodkowej kratki bedzie leciec cieple powietrze ale nie tak ciepłe jak ręcznie przestawię kratkę na ciepłe

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

tak przy okazji jaką temperaturę macie zwykle ustawioną? Bo u mnie optymalnie to 17,5-18 gdzie w domu mam 21 i zawsze mnie to zastanawiało czy jakiś czujnik u mnie przekłamuje czy to po prostu ja tak się grzeję prowadząc.

 

Odpowiadając na pytanie autora, temperaturę ustawia panel a pokrętło to taka korekta temperatury tylko dla tych dwu kratek. Możesz np ustawić 18 i w aucie masz 18 a na twarz ustawiasz sobie trochę chłodniejsze dając jedną kropkę niebieskiego.

Opublikowano

ja lubie cieplo, zimą na 22 - 23stopnie (kto ze mną jedzie zawsze twierdzi że za gorąco)

obecnie 19stopni

 

lato, temp 20-30 stopni na zewnątrz to w aucie 22 stopnie + klima oczywiście ;) jak na dworze jest bardzo gorąco to zwiększam temp aby nie było "szoku" przy wysiadaniu, wtedy najłatwiej załatwić gardło

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
właśnie, zapomniałem o tym, jak włączę klimę to jest o wiele zimniej przy tym samym ustawieniu temperatury. Te 17,5 to przy włączonej klimie nagle bardzo zimno i wtedy optymalnie jest ok 21-22. Wymieniałem ostatnio czujnik w parowniku i myślałem że coś się zmieni ale nic. Też tak macie?
Opublikowano

jak odpale klime to nie nastawiam mniej jak 20 bo nie mam takiej potrzeby, 20 stopni + auto to zimno jak w lodówce...

więc to raczej normalne

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
tak przy okazji jaką temperaturę macie zwykle ustawioną? Bo u mnie optymalnie to 17,5-18 gdzie w domu mam 21 i zawsze mnie to zastanawiało czy jakiś czujnik u mnie przekłamuje czy to po prostu ja tak się grzeję prowadząc.

 

Odpowiadając na pytanie autora, temperaturę ustawia panel a pokrętło to taka korekta temperatury tylko dla tych dwu kratek. Możesz np ustawić 18 i w aucie masz 18 a na twarz ustawiasz sobie trochę chłodniejsze dając jedną kropkę niebieskiego.

 

dzieki wielkie, czyli pokretło ustawia środkowe kratki :)

 

co do Twojego pytania zwykle mam 21 stopni ustawione a pokrętło jest na pozycji zbalansowanej (biała kreska na środku)

Opublikowano

Ja w lato 16-18, zima 18-22, zależnie czy po mieście śmigam czy trasa, wiadomo w trasie podkręcam ogrzewanie.

Co do pokrętła to jest zajebiste, bo można grzać nogi, szybę, pasażerom ciepło a na twarz leci orzeźwiające a nie wrzątek zamulający i wysuszający oczy.

Proponuje przejechać się 1er ... tam klima to padaka.

Opublikowano
Tego pokrętła nie było w poprzedniej trójce i dużo osób narzekało na to bo w zimę leciało zimne powietrze po to by nie usypiać kierowcy. Jest to prawda, ale w zimę przy małych dystansach strasznie irytujące. W trasie ja sobie to kółko daję w zimę kreską lekko do dołu by nie leciało tak ciepłe powietrze. W lato w trasie reguluję sobie lekko temp tak by było komfortowo. Na początku mam kółko całkiem na dole.
Opublikowano

No na trasie po dłuższej jeździe to wiadomo, po to jest.

Nie wiem jak jest w innych bo innych bmw nie miałem, porównałem do 1er bo mam nieprzyjemność nią jeździć chwilowo.

Opublikowano
danielxc717 - w poprzedniej 3er pokrętło było jak najbardziej

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
A jak jest w 1er? Cały czas wali gorącym przy włączonym ogrzewaniu?

 

W 1er grzeje/chłodzi tak jak ustawisz, nie ma pokrętła.

Wydaje mi się, że nawet jej wydajność jest gorsza, na nogi nawiewu nie czuć za bardzo, dłużej się schładza ... eh

Ogólnie w niej kompromisu nie mogę znaleźć - 16,5 lekko wieje 16 wali na maxa a na 18 grzeje za mocno.

Opublikowano
danielxc717 - w poprzedniej 3er pokrętło było jak najbardziej

 

 

Tylko nie każdy egzemplarz z tego co wiem.

 

Każda 1er tak ma? Może masz czujnik temp skopany>? Albo zasyfiony

Opublikowano

To raczej odpada syf. Chyba że nie masz filtrów kabinowych i jeździsz po polach :mrgreen:

Często zapchane kratki tam gdzie czujnik zasysa powietrze powodują takie rzeczy.

Ale to gdyby bo auto było z ok 10letnie można by było o tym myśleć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.