Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jako iż na dzien dzisiejsze zakonczylem walke z niedoskonalosciami mojej buni jesli chodzi o stan techniczny pora przyszła wziąc sie za blacharke, mam do roboty prawy próg, ale to ogarne, problem jednak jest z klarem. byl raczej zle polożony bo mala ryska na elemencie powoduje jego przeciecie i pozniej pare razy myjnia cisnieniowa i widac zaczyna sie poszeżać. na kazdym elemencie jest raczej ślad załóżmy 1cm, takze jakbym mial placic za element to wyjdzie ladna sumka jak za pomalowanie calego auta. myslalem wziac sie za to sam, kompresor wszystko jest jednak troche sie boje bo malowalem zwykle proste rzeczy bez lakieru bezbarwnego.

Mam ładny kolor topasblue czy jak to sie zwie i chce aby nie bylo niedoskonalosci na nim.

 

myslalem nad czym takim

 

 

auto z filmiku wyglada zajebicie, opalarke mam tylko nie moge znalesc cen takiego materialu i opisu czy to trwale itp. mysle ze jest to tansza alternatywa i chyba da sie zdjac w razie czego ale tez zeby po tygodniu nie okazalo sie ze powietrze podłazi. ktos ma jakies info bądz inny pomysl?

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sosna, jak masz kolor dobry i złazi sam klar, to może warto przepolerować i tylko bezbarwnym poprawić?

Nie będzie aż tak drogo, jak przy malowaniu całości samochodu, szpachlowaniami itp.

Podjedź i zagadaj do jakiegoś kumatego lakiernika, nie ma co w ciemno zakładać dużych kosztów. :cool2:

Opublikowano
Dokładnie można samym klarem prysnąć... Jeśli byś miał to sam robić to temp. 25 C dobrze przysadzić ze 3 warstwy zleży wszystko od tego jak będzie wychodzić by nie było dużej cytryny trzeba bardzo rzadki klar rozrobić i dużo go sadzić (bez wprawy możesz mieć problem) no i by można było łatwo i dobrze spolerowac musi być na ostatniej warstwie dużo utwarzadza więcej niż w poprzednich... Masz dość jasny kolor i przy lakierowaniu bazą będżie widać nie doróbki
Opublikowano
jak zdjąc klar zeby nie uszkodzić powłoki lakieru? myjka cisnieniowa?
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Wowwwwwwwwww tego jeszcze nie było... życzę powodzenia. Nie ruszaj tego klaru tylko oddaj auto do lakiernika albo nie rób nic. Nie wiem czy lakiernik by zdarł sam klar papierem wodnym. Obstawiam, że leciał by szlifierką oscylacyjną całe auto, potem podkład, baza, bezbarwny czyli komplet.

 

Po drugie jak już byś zaczął zabawe choćby nawet w lakierowanie to nie położy się klaru tanim pistoletem z tesco (poczytaj fora lakiernicze gdzie kolesie z już pewnym doświadczeniem mają mega problemy ze skórą pomarańczy), poza tym potrzebne odpylone pomieszczenie, a tak psikniesz i wszystko z ziemi poleci na samochód.

 

Jeżeli chciałbyś oklejać auto folią to i tak trzeba by nierówności wyszpachlować bo pod folią będzie widać wszelkie niedoskonałości. Ta operacja też nie jest łatwa i też mogę się założyć że Ci się nie uda no ale zawsze możesz spróbować i wyładować więcej kasy niż za zlecenie usługi.

 

Wydaje mi się, że Twój kolor to nie jest topasblau chyba, że masz numer koloru i to faktycznie on bo pamiętam z galerii że masz przemalowaną fure. Jakbym ładował kase w malowanie to bym wrócił do oryginału i miał to co w VINie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.