Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie!

To mój pierwszy post na tym forum :) Na codzień jeżdżę Honda Accord 2.4 190KM w PB i automacie z 2003 roku, ale od jakiegoś czasu szukam E60 w benzynie i automacie, najlepiej z polskiego salonu.

Znalazłem taki egzemplarz:

http://allegro.pl/show_item.php?item=4080903787

Nr VIN wbanf710x6cc76477

 

Pasują mi 4x4, silnik, wentylowane fotele, oczywiście automat i benzyna, kolor też ujdzie. Przebieg jest niewielki, wiek akceptowalny, FV23% też się przyda. Brakuje tylko szyberdachu, ale trudno obejdę się jeśli reszta będzie OK.

 

Po podstawowym sprawdzeniu VIN (bez płatnych raportów) wyposażenie, kolor, wzór felg itd się zgadza. Czy są inne płatne raporty obejmujące auta z polski (odpowiedniki Carfaxu ze Stanów)?

 

Co sądzicie o tym egzemplarzu? Jak oceniacie jego wyposażenie i stan?

Czy cena nie jest zaniżona/zawyżona?

Czy warto jechać go obejrzeć i wstawić do ASO na sprawdzenie?

 

Auto ma codziennie stać w korkach w Warszawie. Dziennie ma robić 25km w obie strony. Zastanawiałem się nad zainstalowaniem dobrej instalacji LPG. Czy to dobry silnik to LPG? Nie będzie z tym problemów?

Prośba o pomoc. Szukam auta trzeci miesiąc :mad2:

Edytowane przez bartaspl
Opublikowano (edytowane)
W sensie pojemności silnika? Obecne auto pali 12,5L PB, jak ten z ogłoszenia zagazowany będzie palił 25L LPG to wyjdzie na to samo, jak mniej to będzie oszczędność (czyli raczej będzie oszczędność, ale chciałbym wydawać mniej), 11 letniego auta które chcę sprzedać i jest w 100% oryginale nie będę gazował skoro już tego nie zrobiłem do tej pory więc nawet jak nic nie zrobię i nic nie zmienię to będę "przepłacał". Rocznie robię 15k, może się to zwiększy do 20k. Czasem jeżdżę szybciej czy w trasie. Chciałbym mieć coś mocniejszego niż 190 koników, zwłaszcza że masa E60 jest większa niz Accorda, opony szersze i napęd na 4 koła. Nie ma bata żeby mniej palił. Opcja zostawienia tego silnika w benzynie (bez LPG) na korki odpada, bo spali on ok 18L PB, a przy takim spalaniu wybrałbym zupełnie co innego CLSa V8 500 306KM, lub 550 388KM (choć takich teraz nie ma dostępnych). Wiem, że najtaniej 1.6 i LPG, a zaraz potem klekot diesla, ale z racji krótkich odcinków na codzień diesel odpada. Ważna jest też dla mnie cisza w aucie, nie chcę o auto przesadnie dbać, przepalać filtrów itd. Jak sąsiad chłodzi turbo w garażu w swoim traktorze mogę tylko popatrzeć z politowaniem, nie chcę tego zmieniać, nie mam czasu na cackanie się z autem dlatego tylko i wyłącznie benzyna i najlepiej powyżej 220 kucy. Edytowane przez bartaspl
Opublikowano

Mam pytanie po co ci 4x4 w Warszawie ? Jeżeli mieszkalbys w górach to bym nie pytał ale stolica ?

 

Naprawy droższe od tylnego napędu spalanie większe i osiągi gorsze przynajmniej w autach którymi miałem okazje sie przejechać po drugie tylny napęd to frajda z jazdy a 4x4 :( to góry i śnieg .

 

To moja opinia i możesz sie z nią nie zgadzać.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
w szczecinie było e60 za 33000 2003 grudzień na konkretnym wypasie 3.0 benzyna, a to to troche marne te kwadratowe galki stara kierownica zero szybera i nie wspomne o skrzyni smg ze zmianą biegów przy kierownicy 180tysi przebiegu sztuka poszła na biegu
Opublikowano
Nadal nie rozumiem po co ci 300 konny silnik do miasta. Nikt nie twierdzi że ma to być 1.6 LPG, ale są pośrednie alternatywy. Chociaż na start z pod świateł i ostre hamowanie na następnych, wystarczy coś lżejszego. Twój wybór, ale dlaczego to piszę? Bo nigdy jeszcze nie spotkałem się, żeby ktoś na jazdę po takim mieście jak Warszawa, potrzebował auta o takiej mocy. Ale jak kogoś stać na paliwo i wymianę szybciej zużywających się elementów, to rzeczywiście wszystko inne jest bez znaczenia.
Opublikowano
Jeżeli koledze podoba się e60 , nie ma nic przeciwko 4x4 , nie przeraża go spalanie to czemu ma kupować inne auto ? Bo mieszka w Warszawie?
Opublikowano

Tak to jest jak się wszystkich mierzy swoją miarą. Zgodnie z takim rozumowaniem 3.0i i większe silniki zostały zbudowane przez idiotów dla upośledzonych umysłowo ignorantów. Na pewno nie są na miasto (spalanie & zużycie) i nie na trasę (bo przecież diesel lepszy na trasy), na tor też są za słabe. A ile palą i kosztują!

Napęd 4x4 jest dla mieszkańców śnieżnych gór, szyberdach dla mieszkających w słonecznej Italii, a podgrzewane fotele można zaakceptować jeśli żyjesz w Skandynawii. Jeśli dołożysz do tego LPG staniesz się biedakiem profanującym sacrum :norty:

 

A merytoryki zero. Nikt nie odpowiedział na żadne z zadanych pytań :mad2:

Opublikowano

To auto w takiej konfiguracji i z takim przebiegiem , bezwypadkowe kosztuje około 55 tyś.zł.

Jeśli Ci się podoba to koniecznie jedź ją sprawdzić w ASO przed kupnem.

Opublikowano
A spalanie wcale nie będzie takie duże. LPG w porownaniu do 530d to będzie "jazda o kropelce"
Opublikowano
To auto w takiej konfiguracji i z takim przebiegiem , bezwypadkowe kosztuje około 55 tyś.zł.

Jeśli Ci się podoba to koniecznie jedź ją sprawdzić w ASO przed kupnem.

 

 

Takie auto kosztuje dokładnie tyle ile rynek jest w stanie zaproponować.

Opublikowano
Silnik pod lpg jest dobry, samochód wygląda nawet ok, nie masz daleko (jak rozumiem z Warszawy) więc warto podjechać obejrzeć, a jak będzie ok to weź do jakiegoś warsztatu na sprawdzenie. Samochód jeszcze na starych tablicach, więc chyba dość długo w jednych rękach, może rzeczywiście pierwszy właściciel.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.