Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBADS61090GV44398

Kod typu DS61

Typ 530I (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor STERLINGGRAU METALLIC (472)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2003-01-17

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Information

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

 

 

Link nie działa.

Opublikowano
Właśnie też mi się tak wydawało z tym tyłem. Podobno 298 tyś. Po vinie w bmw mówia ze w 2006 ostatnia wizyta w bmw potem jakiś czas później ktoś sprawdzał stan po kluczyku. Gość z komisu mówi ze był serwisowany w jakiejś dużej firmie i ma raporty spalin itp. Pytałem czy ktoś jest może z okolic bo z wawy mam 160 km a jak mam jechać i tylko się wk... to nie ma co tracic czasu.
Opublikowano

A jaki przebieg miał w tym 2006 r.? Gdyby faktycznie miał te 298 tkm. to tragedii by nie było. A co sprzedający mówi na tylny zderzak?

I wierz mi, że 160 km. to jeszcze nie jest tak źle :wink:

Opublikowano
Nie chcieli powiedzieć. Trochę czytałem o tych silnikach i wiem ze sa mocne ale tez maja swoje wady. Na pewno tańsze w utrzymaniu od diesla.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Silnik taki jak mój w e46 wiec moc i dynamika powinna byc ok. Warto chyba pojechać chociaż przy tym przebiegu to na pewno trzeba liczyć ze pare tys na dzień dobry trzeba doinwestowac. Sprawdź czy ruda nie wyłazi, dół drzwi, tylne blotniki
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Kolego auto ma pare lat, u mnie akurat oleje, filtry, wycieraczki, nowe opony kosztowaly jakies 2,5k. Ale moj ma 180kkm. Przy tym przebiegu i latach trzeba zawsze miec pare tysi na drobne wydatki... Ale moze zbyt ostrozny jestem.

Jeszcze a propos opon, u mnie tez bieznik byl ok, ale opony byly stare i jak troche dostaly w tylek to jedna mi pekla...

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano
Oleje, filtry (w tym kabinowe) i już masz tysiąc lub więcej. Za chwilę pewnie siądzie coś w zawieszeniu, które bliżej się pozna z naszą rodzimą nawierzchnią i masz już 2-3 tys. następne. I ewentualnie z elektroniki może coś wyskoczyć, lub typowe rzeczy, typu termostat, odma.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi. Gdyby jednak ktoś się znalazł kto mieszka w okolicy i mógł by zerknąć na to cacko będę wdzięczny.
Opublikowano
Termostat, ODMA, niektóre czujniki - to zazwyczaj w 90% takich aut z tym silnikiem POWINNO sie wymienic od razu po zakupie.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
I ma rację - i pierścienie i zawory i głowica...chyba ze lubisz dolewać litr oleju na 1tys km. Mam w 530i przebieg 269tys i przy 250tys robiłem kompletny remont silnika. Ale warto i na diesla bym się nie zamienił... Chociaż coraz bardziej rozglądam się za czymś świeższym...
Tomek
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.