Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Przymierzam się do zakupu F30 - wybór wstępny padł na 320i, z tym że jak to zawsze robię szukam w ramach oferty BMW Premium Selection. Jak dotąd zakupy były udany i byłem zadowolony. Dzisiaj byłem u jednego z "wiodących" dealerów gdzie udało mi się znaleźć ofertę 320 w benzynie ( jakoś nie potrafię się przekonać do Diesla) w celu oględzin. Samochód z marca 2013 przebieg ok. 25 tys km. Wg słów sprzedawcy samochód jeżdżony do października 2013 a następnie już wyrejestrowany i nieużywany. Po uruchomieniu silnika byłem wręcz zaskoczony - silnik pracował głośno jak diesel i słychać było nierówności. To były wrażenia "odsłuchowe", oczywiście zajrzałem pod klapę i tu kolejne zaskoczenie. Elementy aluminiowe pokryte sporą warstwa białego nalotu a na wielu innych elementach ...rdza. Jak na roczne auto wg mnie to raczej dziwne, aby korozja niektórych elementów była tak zaawansowana.

 

I mam wielką prośbę do szanownych forumowiczów. Dołączam linki do zdjęć z prośbą o Wasze opinie. Czy możliwe jest, żeby coś takiego było w rocznym aucie, efektywnie używanym ponoć przez 9 miesięcy? Czy może mówiąc wprost jakiś zaradny mechanik "pobrał narządy" a wstawił jakieś starocie bo w końcu się przecież i tak sprzeda? oczywiście daleki jestem od natychmiastowego piętnowania, może przesadzam i stąd prośba o Wasze opinie.

 

Pozdrawiam wszystkich

 

linki do zdjęć:

http://imageshack.com/a/img829/3585/k82y.jpg

http://imageshack.com/a/img855/3086/h63u.jpg

http://imageshack.com/a/img844/5728/yfq3.jpg

http://imageshack.com/a/img20/1102/7mtq.jpg

http://imageshack.com/a/img812/9041/niw8.jpg

Opublikowano

Może stał w morskiej wodzie? :wink:

Pewnie gdyby jeździł cały czas wyglądałby dużo lepiej. Zastanawia mnie jednak kto kupuje nowe BMW na 9 miesięcy?

Rdzy faktycznie sporo ale myślę, że przy mieszance niesprzyjających warunków i nieużytkowaniu auta przez pół roku to niestety możliwe :|

Opublikowano
Mam nadzieje, ze nie nie stał ale coraz mniej rzeczy mnie już dziwi :) Samochód jest, jak to Pan z ASO tłumaczył z floty BMW gdzie osoby na różnych szczeblach dostają samochody na jakiś czas do użytkowania a następnie trafiają do sprzedaży w ramach BMW Premium Selection. Jak wspomniałem do tej pory było OK ale zawsze można trafić na minę stąd moje pytanie. I ta głośna praca silnika mnie tez martwi.
Opublikowano

Rok temu oglądałem F10 z PS i byłem wówczas zaskoczony że w komorze silnika roczne auta są takie czyste. Myślałem że są wyszykowane ale podobnie wyglądały auta używane przez rok u mnie firmie czy u znajomych. Nie wiek jak z F30 po takim czasie, nie interesowałem się z PS więc ciężko się odnieść.

Faktycznie te naloty i rdza wyglądają nieciekawie. Ale chyba auto nie stało przez pół roku w kałuży czy do góry kołami. Sądzę że egzemplarz raczej nakazujący uwagę jeśli nie rezygnacje :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

dzis z ciekawosci zerknalem jak jest u mnie. Auto z 30.05.2012, 36kkm przejechane - pod maska czysto i zadnych rdzawych nalotow.

 

Chyba auto nadajace sie do rezygnacji z niego. Wiem tez, ze te nowe 20i i 28i nie pracuja jakos wybitnie rewelacyjnie, ale nadal jest sa one cichsze niz diesel

Opublikowano

Bardzo dziękuję za Wasze opinie. Utwierdziły mnie w przekonaniu, że jednak jest to powód do ostrożności a nie moje "czepialstwo"

 

Pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano
A, i dodam jeszcze, że z rury wydechowej poszło sporo wody z czarnym czymś i była spora mokra, czarna plama pod rurą wydechową co też budziło wątpliwości.
Opublikowano

A czy ten silnik to przypadkiem nie był myty?

Ja mam f30 320i z 2012 roku i komora silnika w sumie wygląda teraz tak samo jak przy odbiorze (przebieg mam 20 tys)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

autko musialo byc zaparkowane blisko morza i jak sami wiecie ostatnie 12 m-cy bylo kilka mocnych sztormow no i woda morska swoje zrobila.

 

Widziałem auto eksploatowane w UK na potrzeby portu ( dla pilotowi, cumownikow ) jak zobczylem auto po 2 latach stazu to szkoda slow ( occzywiscie na lakierze nic ale w komorze silnika i na elementach nie lakierowanych totalna rdza lub nalot soli )

 

Odradzam kupowania tego auta

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja myślę, że niestety to auto stało całą zimę na dworze, a jak wiadomo samochody nieużywane niszczeją, szczególnie w naszym klimacie.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

 

Chciałem właściwie założyć podobny temat, ale znalazłem w wyszukiwarce ten. Chodzi o poziom korozji w BMW.

 

Byłem ostatnio na oglądzie ośmioletniej bmki i aż mnie uderzył poziom korozji w komorze silnika, jak i na reszcie metalowych komponentów widocznych z zewnątrz (np. śruby mocujące koła). Tym bardziej, że właściciel wycenił auto dość wysoko.

 

Widać było także rdzę pod lakierem zaraz nad jednym z tylnych kół.

 

Co o tym myślicie? W ogóle interesować się takim autem? Czy to może oznaczać ewentualne dalsze problemy tego typu: viewtopic.php?f=69&t=272164

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.