Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam dylemat jak powinna działać ta tuleja pływająca (wahliwa) ta z filmiku, bardzo lekko bez żadnych oporów chodzi na boki ruszając wahaczem wzdłużnym (wiem ze słabo na filmiku to widać ale wrzuciłem go żeby było wiadomo o co chodzi) i jak ruszałem tym prętem góra dół to stukało lekko (był tylko lekki opór sprężyny ale jednym palcem można by ruszać tym prętem góra dół a po wyjęciu sprężyny i amorka nie ruszało się już ale myślę że to dlatego ze ciężar piasty czy jak to się zwie:D pociągnął tuleje do dołu po prostu. nigdy nie miałem w ręku nowej tulei dlatego nie wiem jak powinna się zachowywać owa tuleja. Poniżej filmik i przepraszam za jakość:

 

 

 

Pozdro

 

Co to za model 3290i ? :mrgreen:

Opublikowano
Może mi ktoś podpowiedzieć czy one są do wymiany czy szukac przyczyny pływania gdzie indziej ?? Auto pływa ale nie wiem czy to wina tyłu, niekiedy czuje jakby mi sie kola z przodu rozjezdzały, jak trzymam kierownice sztywno to ciągnie jakby przód raz w lewno raz w prawo, i dodam ze z tyłu nie słychac zadnych niepokojących odgłosów z przodu zreszta tez
Opublikowano
Miałem bardzo podobny problem tylko ze w e46 po wjechaniu w koleine lub żwawszej jezdzie nie szlo utrzymac samochodu tak cale plywalo po wymianie tych tulejek nie to auto :lol:
Opublikowano
Jezeli beda bardzo luzne to wyczujesz to pod reka podwinduj kolo z tylu i sprobuj minimalnymi ruchami ruszyc na boki i gora dol za kolo
Opublikowano
w sumie to powiem Ci ze one góra dół chodzą jak sie podwazy jakis łomkiem ;D tak jak na filmiku... zamówilem sciągacz do tych tuleji i tuleje poliuretanowe zamiast tych zwykłych. po wymianie bede miał sciagacz pare złotych taniej na sprzedaz tj za jakies 60 zł:) (i tak na mechaniku zaoszczędzilem kupujac i sprzedając sciagacz):D Noi i na początku wymieniłem tuleje te w progu bo byłem pewny ze to przez nie ale dalej to samo jest (tamte tuleje to jedna była naderwana a druga jak nowa ale zmieniłem na nówki lemfordery) i sprawdzajac tuleje plywające dostrzegłem pękniętą spręzyne i wymienilem ale po tym wszystkim dalej to samo. magiel stuka a jak przednie lewe kolo podniose to czuc luz.... nie wiem skąd bo z kanału czuc nie było. Jutro odkręce amorki z przodu i zobacze gdzie jest luz bo tak to ciezko jest cokolwiek zobaczyc jak sprężyna dociska
Opublikowano
sprawdz dobrze koncówke i drazek kierowniczy moze on tez daje w kosc . a jezeli chodzi o tyl i jest luz to na bank musisz je zmienic ony beda miotac calym samochodem
Opublikowano
Mi to wyglada na luz na lozysku. Mialem objawy ktore opisujesz i po wymianie lozyska i nowej zbieznosci bylo zupelnie inne auto.
Opublikowano
no własnie łozysko nie buczy ani nic ale jak podniose kolo i poruszam na boki to czuc spory luz ktorego nie moglem znaleźć takze moze byc łozysko. Dzisiaj jednak za auto nie zabrałem sie bo deszcz pada cały dzien i lipa a garazu nie mam. dzieki za sugestie
Opublikowano
jak by byl taki luz na lozysku to byłby taki szum w samochodzie ze niedalo by sie wysiedziec.
Opublikowano
wymieniłem tuleje plywające na poliuretanowe, jest lepiej ale dalej jest cos nie tak... wydaje mi sie ze z przodem jednak. koncówki plus drązki są ok ale sworznie (meyle HD) leciutko chodzą sobie po odkręceniu ich od piasty, nie maja tyle luzu zeby stukały ale lekko chodzą, czy to moze byc przyczyna czy szukac dalej ?? tuleja wahacza przedniego poliuretan bez luzów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.