Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja miałem błąd 5 cewki. WYkasowałem go nic to nie dawało. Wymieniłem od razu i wykasowałem i dopiero auto chodziło normalnie i nie prychało z wydechu. I nie miało drgawek.
Opublikowano

Ogarnijcie sie i grzeczniej troche.

 

Napisz skad jestes.

Opublikowano
sorry za tak długo nie pisałem co było ale byłem w delegacji udało mi się w końcu zdiagnozować usterkę przyjechał do mnie chłopak z kompem i wyszły błędy cewek i wypadania zapłonu okazało się ze stał olej w gniazdach świec tak jak wcześniej chłopaki pisali wymiana świec i uszczelek i po problemie :D dobra diagnoza i mechanik przy tym samochodzie bo nie będę pisał kto bo nie chce nikogo oceniać ale chciał już pół silnika rozbierać a niby spec od bmw... dzięki wszystkim za podpowiedzi i pomoc...
Opublikowano
Witam. Problem wcale nie musi dotyczyć elektroniki,mogły się posypać katalizatory. Co do samej diagnozy przy pomocy komputera to też bym polemizował,kolega wyżej pisze o wymianie czujników które wskaże komputer i niestety nie ma racji. Nadal wiele osób wierzy w impe jak w jakiś cudowny program,pomijając fakt,że czytać jej wskazań nie umieją,to program ten nigdy pewnych spraw celnie nie wskaże. Silniki Bmw i ich elektronika to sieć zależności o których wiele osób nie ma bladego pojęcia. Np. podpinamy inpe do nierówno pracującej V8 i co? inpa wywala: sondy,cewkę na 2 i 4 garze,misfire,sporadyczny błąd czujnika wałka. Niejeden z was by się załamał bo w sklepie za te klamoty wołają prawie patyka,a po zakupie i wymianie dalej to samo,zero poprawy,a faktycznie trzeba było wywalić przepływke o której inpa nic nie pisała. Kolejny przykład,w modelach 540 przed liftem świeci się kontrola trakcji inpa głupieje ludzie wymieniają czujniki,a tu zonk bo to znowu przepływomierz. Uwierzcie mi jest tego dużo i do tego modelu i innych V8 potrzeba wiedzy,a do diagnostyki lepszy jest gt1 i analizator spalin o którym już wielu zapomniało.
Opublikowano
no u mnie winne okazały się świece po wymianie auto jedź bez problemów przy okazji wymieniłem też uszczelki kolektora wydechowego co miałem zrobić już dużo wcześniej.... u mnie też się świeci kontrolka trakcji ale zaczęła się świecić po wymianie drążka centralnego bo o nie ustawiłem geometrii dopiero po jakiś kilku dniach teraz komp pokazuję błąd czujnika skrętu jak będę miał czas to zrobię gdzieś kalibracje mam nadzieje ze to rozwarze problem :)
  • 4 lata później...
Opublikowano
U mnie problem rozwiazalo zatankowanie paliwa SHELL VPOWER RACING 100. Mialem ten sam problem co ty po zatankowaniu paliwa na orlenie zwyklej 95. Jak tankujecie na orlenie 540I to tylko VERVA 98 :cool2:. Tankujcie tylko w shellu paliwo najlepiej :cool2:
Opublikowano
U mnie problem rozwiazalo zatankowanie paliwa SHELL VPOWER RACING 100. Mialem ten sam problem co ty po zatankowaniu paliwa na orlenie zwyklej 95. Jak tankujecie na orlenie 540I to tylko VERVA 98 :cool2:. Tankujcie tylko w shellu paliwo najlepiej :cool2:

 

Na serio w to wierzysz, że paliwo rozwiązało problem z telepaniem i wywalaniem błędów czujników?! :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.