Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i zajrzałem. Łańcuch luźny, luz na tarczkach jakby jednej brakowało, na pompie i koszu delikatne rysy. Na łożyskach nie czuć luzu ale profilaktyczne zmienię. Uszczelniacze i ślizgacze też do wymiany. Czy ktoś może podpowiedzieć u kogo sprawdzonego pytać o części?
Opublikowano

Ja kupowałem u różnych dostawców bo żaden nie miał wszystkiego od ręki:)

Większość rzeczy w Stando, olej w Midparts i wkońcu kosz sprzęgła w GearMar z częstochowy

Opublikowano
Witajcie Panowie, chciałem zapytać ponieważ mam w posiadaniu letnie opony 235/50/18 wszystkie z tego samego rocznika oraz tygodnia pomierzyłem obwody (pewnie nie jest to idealny pomiar) ale wychodzi następująco: 1 opona: 216,1 / 2 opona: 216,2 / 3 opona: 216,9 / 4 opona: 217. Szerokość felg taka sama (8J). Pytanie czy nie są to za duże różnice aby je założyć i nie będą miały wpływ na xdrive. Autko to bmw x3 e83.
Opublikowano
dziękuję za odpowiedź :) oponki mam uniroyale rainsport 3 model dla SUV (rocznik 2015) a koła styling 280 zastanawiam się jeszcze czy dodanie jednakowych dystansów na każde koło np. 15mm żeby wypchnąć schowane koła (obecne et felgi to 46) nie będzie miało złego wpływu na skrzynkę rozdzielczą? gdyby dystanse były różnej szerokości na daną oś to pewnie źle? ale jak wszystkie będą takiej samej szerokości...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dystans nie ma nic wspolnego z praca reduktora. Mozesz zalozyc dowolna konfiguracje.
Opublikowano
Panowie szybkie pytanie, zmieniłem koła na 235/50/18 (wszystkie felgi tej samej szerokości) ciśnienie w kołach dali mi wszędzie 2,5 bara. Na tabliczce powinno być 2.2 przód a tył 2.4 (najlepsze jest to, że teraz nie mam żadnych stuków z tyłu przy skręcaniu - stuki były na zimowych). Facet od opon mówił, że ciśnienia na tabliczce stosuje się do opon run flat i nie wiem czy wracać do 2.2 i 2.4 czy jednak zostawić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj tak, jak na tabliczce. Po to ona jest. Ja miałem kiedyś E83 i zwykłe opony, ciśnienie z tabliczki i wszystko było idealne, zero problemów.
Benzyna zamiast krwi...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam jestem nowy na forum. Mam problem i chciałbym polecić się w sprawie opon. Dziś zmieniłem felgi z 18 cali na 19, miałem założone przód 225/40 tył 255/35 na 19 założyłem przód 8,5 235/35 tył 9,5 255/35 i czuję że szarpie mocniej xdrive. Rozmiary chyba ok mi się wydaje dobralem. Jak myślicie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Skoro szarpie to jak ok? Podziel sobie 235 na 35 a następnie 255 na 35 i zobacz jaką kosztowną gafe strzeliles chlopie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
255/30/19
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co i tak nie gwarantuje sukcesu ponieważ e83 bardzo nie "lubi" 19tek i jeśli opony z Chin to i tak będzie szarpala jak pokrecona.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ah, no tak. Przecież to ja mam szukać czym jeździsz pisząc w dziale o x3 e83...Jeśli Bridgestone to zmiana na 255/30 powinna załatwić sprawę.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przycztałem, większośc postów ale może przeoczyłem.

Mam dwie opony 2mm tył i dwie 5mm przód. Chciałem dotrwać do zimy i na lato zmienić opony. Pewnie zrobie jeszcze z 5 tyś km hmm może. Moje pytanie czy 3mm różnicy zaszkodza skrzynce xdrive ? Chodzi o f01

Opublikowano

Ja kupiłem auto opony na przodzie

235/50r18 97v


Na tyle 255/45 r18 99v


Widać że ktoś kombinował.

Zmieniać jak najszybciej ??





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupiłem auto opony na przodzie

235/50r18 97v


Na tyle 255/45 r18 99v


Widać że ktoś kombinował.

Zmieniać jak najszybciej ??





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To jest odpowiedni rozmiar do tego auta.

Opublikowano
Ja kupiłem auto opony na przodzie

235/50r18 97v


Na tyle 255/45 r18 99v


Widać że ktoś kombinował.

Zmieniać jak najszybciej ??





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To jest odpowiedni rozmiar do tego auta.

 

Patrzę na tabliczkę i faktycznie, jest ok,

Ale na przodzie mam zjechane a na tyle dużo bieżnika, wydaje mi się że za duża różnica jest,

Olej w skrzynce zmieniłem był bursztynowo czarny.




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Aldik,Ja bym juz teraz wymienil opony,2mm bieznika to raczej kiepsko

Wiem wiem, ale co ciekawe auto świetnie trzyma sie drogi :) Dlatego myslałem przetrzymac te 2 miesiące :) A mam kilka innych sporych wydatków.

Opublikowano

Witam, Mi po wymianie z zimowek na letnie zalozyli uzywki 18'l (Opony tuningowe pasujące do samochodu BMW X3 (E83) 2007 2.0d)

235/50 R18#255/45 R18 (z takimi kupilem) z przodu innej marki chyba Continental a z tylu tez inne i [BAD] wczesniej mialem zimowki dunlopa i wszystko chasalo w tym wymiarze , teraz mam odpiety naped zeby jezdzic i k,,wa nikt nic nie wie to masakra wiec chyba kupie nowe z gwiazdkami wielosezony tylko nie ma z gwiazdka w tych wymiarach tego samego produceta to dopiero akcja moze ktos cos? wie albo kupie felgi cztery te same sam juz nie wiem co robic


Mozna tylko pirelki wielosez do przodu i dunlopy do tylu a mechanicy ze maja byc ci sami producenci bo sie roznia nominalowe wymiary miedzy producentami Akcja normalnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.