Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki za wskazowke!

 

BLEDY:

 

30E9- nitrogen-oxide catalityc converter, ageing

2A2B- Mixture Control

29CE- Combustion misfires, cylinder 2

 

Jesli chodzi o INPE to dopiero bede mial w nastepnym tyg. wiec wszystko prze demna.

 

Blad katalizatora moze byc powodem lejacego wtrysku.

Jesli po sprawdzeniu wtryskow bedzie ok w co watpie tzn ze katalizator skonczyl zycie lub tez pękł.

 

Wtryski maja 4 lata przejechane 50 tys kilo. koncowka -09

Opublikowano

@Rivasi -

330i - n53b30-O0 w tym silniku nie ma valvetronica.

@Radoslaw -

wg mnie leje wtrysk.

Czy bierze olej?

Czasem duzy nagar na zaworach daje podobne objawy/brak bledow. Sprawdz/wyczysc dolot z nagaru.

N57
Opublikowano

@Scotty - sprawdz sobie jakie masz zasiarczenie Nox-a w inpie oraz czy silnik pracuje w trybie jednorodnym.

 

Czy po wymianie czujnika nox zostala zrobiona adaptacja?

 

Czy robisz krotkie trasy? (2a2b?)

 

W serwisie mozna wymusic wypalanie noxa ale nie zawsze pomaga/ew. dluzsza jazda po autostradzie z obr pow 3500rpm

N57
Opublikowano

Tak bierze olej , najwiecej w trasie. po miescie jakos wolniej ubywa.

 

NIe robilem adaptacji lambdy NOX.

 

Inpe bede mial dopiero za kilka dni z kablem z VIAKENA, mam nadzieje ze bedzie smigac.

 

Tez mi sie wydaje ze wtrysk. na cieplym ma problem z powrotem na 600 obrotow (nie zawsze) i jak sie zatrzymam to wksazowka MPG (spalania) dojdzie czasem do 15 mpg (stojac w miejscu na luzie) i dopiero wraca do zera.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wyslalem wtryski do sprawdzenia i okazalo sie ze kazdy z nich w jakims procencie leje.

Gosc mi napisal ze niektore sie zawieszaja (weeping) i ze czesc (dripping) brak dokladnego tlumaczenia.

Napisal tez ze sprawdzone byly na cisnieniu 5 barow, przy czym cisnienie dochodzi zwykle do 100 barow. :duh:

Jednym slowem stwierdzil ze najlepiej bedzie wszystkie wymienic :shock:

Tak czy inaczej zamowilem 6 nowych sztuk i zobaczymy co bedzie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I problem rozwiazany!!! :cool2:

Wymiana wszystkich wtryskow na nowe i na zimnym nawet nie drgnie. :8)

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Pierwsze info w papierach na temat problemow z wtryskami datowane jest na 86 tys mil (138 tys km)

Info z BMW : Injectors (all) Remove and refit. Nie wiem czy wyczyscili czy je wymienili, mialy koncowke -09

Teraz auto ma 140 tys mil (225 tys km)

 

Jesli BMW wymienilo na nowe tzn ze wtryski wytrzymuja okolo 100 tys kilometrow :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.