Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich!mianowicie mam problem z moja bunia 330 benzyna z 2008r automat!Rano lub po dłuższym postoju auto odpala na nie wszystkich cylindrach!faluja obroty!po ok minuty pracy silnik zaczyna pracować dobrze!na ciepłym silniku jak odpalam wszystko jest ok!co myślicie?swiece moze któraś z cewka!auto było podlanczane do auto-coma i nic nie pokazało!dzieki i pozdrawiam
Opublikowano
Tematów nt. podobny jest kilka,podłącz pod Inpę zobaczysz błędy,równie dobrze mogą być wtryskiwacze,sondy lambda czy wreszcie błąd czujnika NOX. :(
Opublikowano
Dzis podczas jazdy wyskoczył mi komunikat ze moc silnika jest zredukowana!po wyłączeni silnika i włączeniu wszystko wróciło do normy!dzis rano samochód zapalił mi dobrze!bez żadnego kulamia i falujacych obrotów!jutro spróbuje wymienić świece i zobaczymy!watpie żeby to był wtrysk!dlaczego mie ma żadnych objawów na ciepłym siniku!a wrazie jak sie cos dzieje to tylko na zimnym i dosłownie ok 1 minuty po odpaleniu!
Opublikowano

Pisałem niedawno o podobnym przypadku dla 335i.

I okazało sie ze jednak wtrysk padł. Aczkolwiek najpierw bylo nierówno na zimnym bez bledów, a potem juz wskakiwaly błedy.

Na cieplym pracował rowniutko. nawet jak sie go zgasilo 5 min po uruchomieniu to już chodził rowno.

I takze zdarzały sie dni gdzie nawet z rana pracował rowniotko - ale zdazalo sie to coraz zadziej

Ale jak ci wskakuje redukcja mocy to chyba musi byc jakiś błąd.

Na twoim miejscu zaczął bym od swiec (choc watpie aby to była przyczyna).

Potem cewki ew vanosy bo tanie i padają, a potem dopiero wtryski bym wymienił.

Aczkolwiek jak koledzy pisali moga to byc takze inne rzeczy.

Bez podłaczenia pod kompa szkoda inwestować.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej wlasnie jestem po wymianie wszystkich swiec i cewek!i to samo!

Auto było podlanczane do kompa i nic nie pokazało!

Dzis ktoś mi poradził ze to moze odma!gumowa rura która idzie od pokrywy zaworów gdzieś na dół silnika!moze ktoś wie o która rurę chodzi?prawdopodobnie wystarczy to przedmuchac!dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

sprawdź wszystkie przewody czy może gdzieś Ci powietrze nie ucieka bokiem.

Wsadź głowę pod maskę i niech ktoś pedał gazu naciśnie parę razy (oczywiście ustaw skrzynie na "P" :D) i nasłuchuj czy nic tam nie "świszczy".

 

Ja bym obstawiał jakieś przepływomierze.

 

M4R

Opublikowano
Jeśli miałes komunikat o redukcji mocy to błąd musi zostać zapisany jako twardy i można go odczytać. :)
Opublikowano

a mozesz podac bledy ktore wyskakuja zanim zmienisles cewki lub swiece ? bo to morze byc zle ustawienie valvetroniku albo niedomagajacy silniczek valvzetroniku i wtedy blad sie nie bedzie pokazywal dopoki dosczetnie nie umrze. To jest bardzo czesty przypadek dosyc trudny do zdiagnoezowania no bo pierwszy lepszy mechanik szuka bledu swiec lub cewek lub przeplywki. Zobacz czy nie masz bledu 1023 lub 1024 ktore jest zapisany w pamieci (jako P) jezeli tak to bym dogladnal silniczek Valvetronika, towarzysza mu znikajace bledy zaplony typu 301 302 itd

 

Jak chodzi o odme czy mozeesz podav dokladny model silnika ktora masz ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dzis wyjąłem z filtra powietrza czujnik maf!przeczyscilem,umyłem i złożyłem jutro rano zobaczymy!ktos mi doradził ze ten czujnik mógłby wszystko pieprzyć!odpowiedzislny on jest za ilośc dostarczania paliwa do wtryskow!jutro dam znac co i jak!
Opublikowano
[BAD] to samo!czy ten valvetronic to chodzi o silniczek korkowy?dzis rozbiore przepustnice obejrzę i przeczyszcze!mianowicie dzis rano zauważyłem jakies dziwne nie regularne stuki wtedy gdy auto kuleje!slychac to w okolicach filtra i przepustnicy!dziwne!gdy auto wraca do prawidłowej pracy te stuki znikają!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnika krokowego, nie korkowego, nie ma w tym silniku. Od tego jest valvetronic. Przeputnicy nie masz co czyscic bo ona nie dziala/nie pracuje jezeli jest sprawny valvetronic. Sprawdz kolektor ssacy, moze jest gdzies nieszczelny albo auto po dzwonie i ktos go kleil, widzialem ostatnio taka rzezbe. Koles wymienial valvetronic, przeplywki a winny byl partacko poklejony kolektor.
Krzysztof
Opublikowano
Witam , moze przemyj tez vanosy,moze cos da ,tylko ze te stuki troche dosc powazne . Jak to mycie vanosow ci nic nie da ja bym sciagnal kogos dobrego żeby to zobaczyl, moze nawet zdjac pokrywe zaworow. Tylko dziwne ze nie ma zadnych bledow.
Opublikowano

Co do odmy i dmuchania w nią ... Dmuchnąć to sobie można ... :-)

 

Na forum nie raz podawałem jak wymienić odmę i dawałem linki do foto relacji z forów amerykańskich, poszukaj sobie.

Niestety ta procedura nie jest banalna. Jest uciążliwa i dość skomplikowana.

 

Pozdrawiam

Szymon

Opublikowano

Brat w 330i miał taki przypadek i niestety poleciał wtrysk. Po wymianie problem ustał. Jak wywali Ci jeszcze raz błąd to jedź na komputer i niech sczytają błędy.

W przypadku mojego brata w bardzo łatwy sposób sprawdzono o który wtrysk chodzi. Po tym jak wywaliło engine check mechanik zamienił miejscami cewki + świece. Tym sposobem ustalił który wtrysk idzie do wymiany. Walnięta odma to to raczej nie jest, ja miałem walniętą odmę i auto jeździło normalnie. Z vanosami też miałem do czynienia i walnięte vanosy nie generowały problemu z nierówną pracą silnika na zimnym. Jedź do dobrego mechanika zanim wymienisz masę niepotrzebnych części:)

Opublikowano
Hej!sluchajcie dzis dzwoniłem do BMW i mianowicie wszystkie wtryski i cewki zapłonowe były wymienione rok temu na gwarancji!byla jakaś większa afera jeśli chodzi o wtryskiwacze i cewki!auta były wzywane do serwisu na bezpłatna wymianę!takze to odchodzi dzis ktos mi doradIl za to moze cos z oxygen sensor?
Opublikowano
jak juz wszystko wymienisz wszystko to w koncu sprawdzisz ten motorek Vanosa z 5 postuczy czy sziala nalezycie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam ten sam problem. Mam misfire na drugim cylindrze, wymienilem wtrysk i cewke (swiece tez mam nowe) nic to nie dalo, wymienilem wczesniej NOX sensor tez nic sie nie zmienilo.

Za jakis czas tak czy inaczej daje wszystkie wtryski na sprawdzenie bo jestem pewien ze ktorys leje!

Dam znac co i jak, bo kolega co wystawil ten post nic sie nie odzywa.

Opublikowano

Możesz poobserwować korekty na poszczególnych cylindrach i wartości STFT/LTFT (w inpie lambda adaption additive/multiplicative).

Jeśli masz lambda adaption na minusie (powiedzmy na poziomie chociaż -10%) to znaczy, że:

- paliwa jest za dużo - bo wtryski leją

- lub powietrza za mało - ale w tym przypadku spodziewałbym się innych błędów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.