Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego a czy ten dżwiek się nasila po dodaniu gazu? bo jak nasila to podobny widziałem na YT jak wał jest pękniety..ale to tylko gdybanie

 

Niech się mądrzejsi wypowiedzą

Opublikowano
Z tego co mi się wydaje to masz m47 bez klapek. Mi wyglada to na przedmuchy na wydechowym. Założę się ze słynne ASO coś zawaliło.
Opublikowano
Miałem podobny przypadek.... mam m57 w automacie czyli z klapkiami, wciągneło mi klapkę i tak właśnie chodził jak twój.... skoro ty nie masz klapek to ta kwestia odpada. Naprawiając swój silnik okazało się, że nie wciągneło mi klapki tylko sam trzpień na którym owa klapka się obraca więc szkody były znikome... wyjąłem trzpień, delikatnie tłoczek przeszlifowałem od czoła tylko aby zlikwidować kilka rys które pozostawił trzpień. Planowanie głowicy itd. wszystko chodzi śmiga. Zrobiłem może 1000km na spokojnej jeździe, a później trafił mi się Galant v6 2.5 mały wyscig i nagle przy 200km/h BMW zwolniła i dalej ciągnie ( pomyślałem że chyba przy 200 włączyła dopiero 5 bieg przynajmiej takie to było odczycie) kiedy zwolniłem okazało się, że znowu wali tak jak przy wciągnięciu klapki, w głowę zachodziłem jakim cudem jak klapki wyjęte. Po rozebraniu okazało się, że tłok na który wcześniej wciągnęło trzpień od klapki zatarł się, po prostu spuchł i zatarł się. Widocznie jego poprzednia przygoda z trzpieniem zmieniła jego objętość, po czym był bliżej tulei cylindrycznej i przy większej temperaturze i rozszerzeniu materiału złapał o tuleję. Temat streszcza się do tego że wciągnięta "klapka" i zatarcie tłoka dają niemal że identyczny efekt... Może zatarłeś?
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
Sorki, nie myslalem ze masz 320d a nie 330d. Tak wiec jesli to manual to klapek byc nie powinno, chyba ze… :) jak robili ci glowice to zamontowali jakis inny kolektor albo cos im wpadlo i zrobilo podobne uszkodzenia. Bez rozebrania nie zgadniesz.
Opublikowano
Po zdjeciu kolektora widac: cylinder 6 brak kompresji i ona tak wali, zawot ssacy jest nie domkniety lub cos takiego, mechanik mowi ze cialo obce. Sa dwie opcje teraz, albo cos sie urwalo z turbo, albo im cos wpadlo
Opublikowano

Podpowiedzcie prosze jakie uszczelki zamowic teraz jak bede zwalal glowice?

Wiadomo ze pod glowice, ale czy inne uszczelki skoro byly wymienione tydzien temu (~200km temu) to juz chyba ich nie musze zamawiac?

Opublikowano
Podpowiedzcie prosze jakie uszczelki zamowic teraz jak bede zwalal glowice?

Wiadomo ze pod glowice, ale czy inne uszczelki skoro byly wymienione tydzien temu (~200km temu) to juz chyba ich nie musze zamawiac?

 

 

Ja to bym się całkiem wstrzymał z kupowaniem czegokolwiek. Nie chcę krakać, ale najpierw zrzuć głowicę - będziesz miał jeszcze czas na zamawianie uszczelek w razie czego.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Marcin, a z tym sławnym ASO już skończyłeś?

 

Pytam, bo cała ta Twoja przygoda jest łudząca podobna do mojej. Bałem się jak diabli ale ostatecznie zwróciłem ponownie auto i bez kosztowo naprawili swój błąd...

Szukam BMW e90 150 km, benzyna :)
Opublikowano

bylem dzis u nich po tym jak mechanik zdjal kolektor, nagralem film i im pokazalem.

ejuhC <- twierdza ze to jest stare auto i wszystko moglo sie stac i ze to nie ma nic wspolnego z ich naprawa.

tak wiec im zakomunikowalem, ze powoluje rzeczoznawce i jesli to co blokuje zawor, bedzie element znajdujacy sie tam nie naturalnie to spotykamy sie w sadzie.

 

i teraz tylko pytanie czy oplaca sie powolywac rzeczoznawce jesli to okaze sie cos innego, stracone pieniadze.

 

ebane prawo, jak sam rozbiore to pozniej mi nikt nie uzna tego, w pn bedzie zdejmowana glowica i mam spotkanie z prawnikiem. zobaczymy co z tego wyjdzie

Opublikowano
Stary, ale co masz do stracenia? Parę PLN? No ale zyskać możesz w najlepszym razie nowy silnik. Walcz, nie daj się, bierz rzeczoznawców, inwestuj, jak nie ten, to inny, weź dobrego prawnika - Niemcy pokpili sprawę - walcz więc o swoje. Nawet, jeśli okaże się to tylko zbiegiem okoliczności - trudno. Za dużo można wygrać, żeby odpuścić z powodu ryzyka.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Weź jeszcze pod uwagę urwanie kawałka nagaru z kolektora ssącego obklejenie zaworu i brak ciśnienia na początek przed zdjęciem głowicy radze kamerka przez kol ssący zajrzeć do kanału ssącego potem przez wtrysk jeśli zawór sie nie obkleil to preparat do czyszczenia przepustmic do cyl na 10 min wlac pokrecic rozr. I to powtórzyć parę razy. Parę razy miałem takie przypadki w różnych samochodach. Na pewno najpierw kamerka i jeśli zawory będą proste a cykl cale to zawsze da się cis zrobic bez zdejmowania czapki
www.Car-los.pl
Opublikowano
bylem dzis u nich po tym jak mechanik zdjal kolektor, nagralem film i im pokazalem.

ejuhC <- twierdza ze to jest stare auto i wszystko moglo sie stac i ze to nie ma nic wspolnego z ich naprawa.

tak wiec im zakomunikowalem, ze powoluje rzeczoznawce i jesli to co blokuje zawor, bedzie element znajdujacy sie tam nie naturalnie to spotykamy sie w sadzie.

 

i teraz tylko pytanie czy oplaca sie powolywac rzeczoznawce jesli to okaze sie cos innego, stracone pieniadze.

 

ebane prawo, jak sam rozbiore to pozniej mi nikt nie uzna tego, w pn bedzie zdejmowana glowica i mam spotkanie z prawnikiem. zobaczymy co z tego wyjdzie

 

 

Moim zdaniem też raczej tylko rzeczoznawca przy rozbieraniu - ja się w moim przypadku kontaktowałem z dwoma i oboje podpowiadali mi by to była ostateczność, najpierw iść na ugodę z warsztatem, a jak to nie pomoże to wtedy dopiero ich usługi - bo potem cała procedura, trwa dość długo. Pojechałem do mechanika i naprawił swój błąd, ale tu Niemcy totalnie olali sprawę... nie ma co..

Szukam BMW e90 150 km, benzyna :)
Opublikowano

Ja w moim e46 miałem tak że kiedyś odpalam silnik a tutaj mi stuka i trzęsie całym silnikiem. Wciskam gaz a tu mi obroty maleją. Dzwonie do mechanika a on mi , że remont silnika. Przestraszyłem się jak diabli ...... okazało się że winą jest spalona cewka , która kosztuje na allegro 40 zł.

Więc może sprawdź cewki na początek i świece. To nic prawie nie kosztuje a przynajmniej cię nie naciągną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.