Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czekam na nowe F15, mam drugi komplet pełnowymiarowy do E70, który zamierzam sprzedać wraz z autem bo podobno nie pasuje do nowego, tak zapewniali mnie 2x "experci" w ASO w W-wie. I co teraz?? Na pewno pasują czy sprzedawać :?:
Opublikowano
Mam na pewno taki co pokazuje czy cisnienie jest ok. W takim przypadku nie ma zadnych czujnikow w kolach. Samochod ustala to na jakiejs innej podstawie. Jezeli sa czujniki w kolach to pokazuje dokladnie cisnienie.

 

pewnie na podstawie czujników z ABSu,

ale potwierdza to tym bardziej, że jeśli nie ma żadnych czujników, to koła od E70/E71 pasują do F15

Myślę ,że to raczej kwestia kodowania ,u mnie oryginalnie było tylko ,,ok'' lub ,,low'' po kodowaniu pokazuje dokładne wartości dla każdego z kół :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Europa i Stany maja rozne mechnizmy monitoringu cisnienia powietrza, wiec mysle, ze to moze byc nie tylko kwestia kodowania.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Czekam na nowe F15, mam drugi komplet pełnowymiarowy do E70, który zamierzam sprzedać wraz z autem bo podobno nie pasuje do nowego, tak zapewniali mnie 2x "experci" w ASO w W-wie. I co teraz?? Na pewno pasują czy sprzedawać :?:

 

A umiesz kolego czytac ze zrozumieniem ? Walkujemy ten temat juz dosc dlugo i dalej pojawiaja sie takie same pytania. Dla nich z Aso jak nie ma czegos w katalogu to nie pasuje , no i lepiej zebys wydal jeszcze troche i kupil nowy komplet . Zapewniam ze pasuja na 100 % , mam Ci zrobic zdjecie? Choc bedzie troche zachodu bo juz letnie zalozylem.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Europa i Stany maja rozne mechnizmy monitoringu cisnienia powietrza, wiec mysle, ze to moze byc nie tylko kwestia kodowania.

Jestem pewien ,że w europejskiej wersji również można zakodować wyświetlanie wartości dla każdego z kół :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pewnie tak, tylko jesli europejski okrojony system dziala na podstawie czujnikow ABS (nie jestem tego pewien, ale wydaje mi sie, ze tak jest), to chyba system nie bedzie mial danych szczegolowych dla poszczegolnych kol

 

w stanach z tego co sie orientuje system nie dziala na podstawie czujnikow ABS i zawsze sa w kolach czujniki

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Myślę jednak, że nie da się zakodować w taki sposób aby pokazywało dokładnie ciśnienie. Nie bez powodu jest opcja w cenniku CZUJNIK CIŚNIENIA W OPONACH (S02VB).
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Trzeba pewnie zapytać kolegów z działu kodowania ,u mnie też nie działało a po wizycie u ,,magika'' mam teraz pomiar z każdego koła... :D
Opublikowano
To musisz mieć czujniki w kołach bo wydaje mi się ,że ma takiej technicznej możliwości aby pokazywało bez nich..
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Tak ,w Stanach czujniki montują chyba w każdym BMW ,ale funkcjonalność musiałem zakodować (fabrycznie jest tylko ok lub nie). Co ciekawe działa to dopiero po ,,rozgrzewce'' ,nie można np. sprawdzić po uruchomieniu w garażu :?: Wartości ciśnienia pojawiają się po krótkim czasie w trakcie jazdy.
Opublikowano
Tak ,w Stanach czujniki montują chyba w każdym BMW ,ale funkcjonalność musiałem zakodować (fabrycznie jest tylko ok lub nie). Co ciekawe działa to dopiero po ,,rozgrzewce'' ,nie można np. sprawdzić po uruchomieniu w garażu :?: Wartości ciśnienia pojawiają się po krótkim czasie w trakcie jazdy.

 

No to potwierdza sie ze pomiar musi być pewnie przez czujniki ABSu - musi zacząć jechać i dokonać pomiarów aby pokazać

  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdaje się, że obecnie produkowane modele mają standardowo czujnik ciśnienia w oponach (0zł w cenniku). Co będzie więc po założeniu "nieoryginalnych" felg np. na zimę?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie macie opinie na temat zimówek RF? Lepiej kupić dojazdówkę i zwykłe opony czy RF też dają radę? W dziale X3 ludzie narzekali, że są twarde ale X5 ma bardziej komfortowe zawieszenie.

Trochę żal miejsca w bagażniku na zapasówkę ale z drugiej strony nie mam jakoś zaufania do RF ogólnie. Do tego różnica w cenie w stosunku do zwykłych opon pokrywa z zapasam koszt zakupu dojazdówki.

Opublikowano

Od kilku lat uzywam w X3 wielosezonowe RF Pirelli i nie narzekam pomimo bardzo ostrych/snieznych ostatnich zim.

Sa rzeczywiscie twardsze ( wiekszy halas) ,ale wychodze z zalozenia,iz producent wie co robi wyposazajac w nie nowe auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli nie bedziesz mial czujnikow, to bedziesz mial komunikat na desce i pewnie gong za kazdym razem kiedy bedziesz ruszal (a moze i dluzej). Nie wiem czy to dobre rozwiazanie w takim samochodzie. Nie do konca wiem jakie czujniki uzywane sa w Europie. W US kupuje sie dodatkowy zestaw czujnikow i montuje sie w dodatkowym komplecie kol.

 

Zdaje się, że obecnie produkowane modele mają standardowo czujnik ciśnienia w oponach (0zł w cenniku). Co będzie więc po założeniu "nieoryginalnych" felg np. na zimę?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja zdecydowanie nie kupuje tematu run flatow. Po 50k milach kiedy dojechalem oryginalne Micheliny RF (bardzo dobre), przesiadlem sie na zwykle Micheliny (jeszcze lepsze). Nie mam zapasu. Mam assistance oraz zestaw naprawczy.

 

A jakie macie opinie na temat zimówek RF? Lepiej kupić dojazdówkę i zwykłe opony czy RF też dają radę? W dziale X3 ludzie narzekali, że są twarde ale X5 ma bardziej komfortowe zawieszenie.

Trochę żal miejsca w bagażniku na zapasówkę ale z drugiej strony nie mam jakoś zaufania do RF ogólnie. Do tego różnica w cenie w stosunku do zwykłych opon pokrywa z zapasam koszt zakupu dojazdówki.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od kilku lat uzywam w X3 wielosezonowe RF Pirelli i nie narzekam

Zdarzyło mi się przejechać X3 (przez wiarę w nawigację...) przez wiele znanych kurortów narciarskich we Włoszech przy skrajnej śnieżycy i braku łańcuchów. Obawiam się, że wielosezonowe by się poddały.

Z uwagi na zamiłowanie do nart wolę więc zimówki :)

Opublikowano
Ja zdecydowanie nie kupuje tematu run flatow. Po 50k milach kiedy dojechalem oryginalne Micheliny RF (bardzo dobre), przesiadlem sie na zwykle Micheliny (jeszcze lepsze). Nie mam zapasu. Mam assistance oraz zestaw naprawczy.

 

A jakie macie opinie na temat zimówek RF? Lepiej kupić dojazdówkę i zwykłe opony czy RF też dają radę? W dziale X3 ludzie narzekali, że są twarde ale X5 ma bardziej komfortowe zawieszenie.

Trochę żal miejsca w bagażniku na zapasówkę ale z drugiej strony nie mam jakoś zaufania do RF ogólnie. Do tego różnica w cenie w stosunku do zwykłych opon pokrywa z zapasam koszt zakupu dojazdówki.

 

Może w Kaliforni to dobre rozwiązanie, ale miałem przypadek że przy 200km/h w Niemczech dostałem komunikat o niskim ciśnieniu w oponie. Oczywiście wytracenie prędkości i zjazd na stację - okazało się, że najechałem na coś bo opona (lewy przód ) rozcięta na długości ok. 5cm. Nie chciałbym takiego zdarzenia na normalnych oponach bo pewnie bym tu nie pisał :(.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikomu nie probuje odebrac wiary w moc RF... Kazdy niech sie kieruje swoim rozumem. Czytalem juz wielokrotnie historie zwolennikow RF, jak to RF uratowal im zycie. Jesli to prawda, chwala RF :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.