Skocz do zawartości

[E34]m20 525i Problem z silniczkiem krokowym


boro1345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z silnikiem krokowym otóż jak się odpala auto normalnie trzyma te 950 - 900 obrotów natomiast gdy doda się gazu, obroty idą w góre a potem zamiast się obniżyć do poprzednich obrotów auto gaśnie. Dodam że przekombinowana jest rurka od silniczka gdyż oryginalnie był taki : http://image.ceneo.pl/data/products/13709860/i-silnik-krokowy-bmw-e34-e36-1-6-1-8-89-94.jpg natomiast teraz wymieniłem na taki http://e36.pl/photos/silniczek-krokowy-bmw-e34-e36-m50-vanos-24v-silnik-2021484457.jpg i ta rurka jest maksymalnie zgięta.

Pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc czemu wymieniłeś na inny niż powinien być? Z tego co mówisz to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jak rurka jest zagięta to może nie pracować poprawnie i raczej nie pracuje, nie mówiąc już o tym że skoro jest inny to może mieć inne parametry.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Oba bosch na 3 piny więc musi być ok.Odepnij klemy żeby zrobić reset pośmigaj i musi się zaadoptować.

Ja w swoim e34 też mam krokowca z e39 bo idzie je kupić w dużo lepszym stanie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.