Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Olej po prawej stronie silnika, kopcenie na niebiesko i większe spalanie. Jak zobaczyłem silnik na podnośniku, to wszystko wskazywało na turbo, ale po zdjęciu przewodów i "pomacaniu" wirnika wygląda na to, że turbawka jest ok. Mechanik mi się przyznał, że jak kilka tysięcy kilometrów temu zabierał się za odmę, to tylko separator wymienił, a nie cały komplet z obudową. :mad2:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

w beemach 3d zasilanie T jak i odplyw oleju jest przynajmniej czescioo na gumowych wezach ... ta guma w 10letnich dziadziach jest w roznych stanie. Proponuje zasilanie takze zmienic (odplyw mozna sobie cbhyba podarowac bo wraca do michy a zanim daje pojdzie w silnik idzie przeciez przez filtr... zasilanie jednak idzie prosto w T... jest paproch i idzie w T

Sa jakiesz uszczelki do przykrecenia T do kolektora i wydechu ale zalozenie starych nie niesie ryzyka dla T ale grozi wyciekami itp (kazdy wybiera wg siebie czy to zmieniac)

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Uszczelki już leżą od pewnego czasu i czekają.....

Co do przewodów to sprawdzę organoleptycznie po wyjęciu....

I tak muszę dolot rozbierać i całość wymyć.... Łącznie z intercoolerem....

 

 

Olej i filtr też już czeka .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.