Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów... Jako że szukając przyczyny stuków w układzie kierowniczym i ustaleniu, że przyczyna leży w maglu zauważyłem olej na przewodach intercoolera i samej turbiny oraz prawej łapie silnika....

Oczywista oczywistość ... Trzeba szukać drugiej turbiny....

 

MIałem kilka przygód z zakładami regenerującymi .... Ktoś poleci coś pewnego i sprawdzonego?

Na allegro pełno tego .... Aczkolwiek jak wspomniałem nie chcę się użerać ze spiepr.... regeneracją na chińskich częściach .... Co daradzicie i gdzie wysłąć ewentualnie zakupić drugą regenerowaną?

Opublikowano

Miejscowość Siedlce.... to jakieś 90 km na wschód od Warszawy.....

Ale podejrzewam, że to żadnej różnicy nie robi ....

Opublikowano
Kolejny temat maglowany o turbine. Nie regeneruje się turbiny bo jak napisałeś sam, będziesz miał w połowie chińską turbine.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

chińska jak chińska... wg mnie da się zregenerować turbinę tak, że będzie miała lepsze parametry niż fabrycznie nowa....

Aczkolwiek mam problem ze znalezieniem odpowiedniego zakładu, który to ogarnia....

 

Nowej zapewne nie kupię.... podejerzewam że cena to ok 4k ..... cena nie jest zbyt niska w stosunku do wieku auta i jego wartości rynkowej....

Opublikowano

placilem za nowa T do 530xd e60 lci (nie wiem czy jest jakas roznica z twoja/pewnie nie) chyba 3200 z wysylka i vat nowa (bez zdawania starej!!!)

po odliczeniu vat i netto w koszta wyszlo "na klate" okolo 2100 pln. (rozumiem, ze jak sie prywatnie placi to jest inaczej) Zalozona... zrobione na niej 20tys i zero sladow wyciekow, odglosow dziwnych itp

Uzywke to kazda jest super, sciagnieta z auta co ma 10tys przebiegu a gwarancje sprzedawca daje czesto 2door... czyli jak zamkniesz drzwi za soba to gwarancji juz nie ma

Jezeli wiesz jakie czesci z jakiegos zrodla i jakiej jakosci gosc uzywa do regeneracji oraz jakiej klasy maszynami wywaza pozniej calosc to czemu nie... jasne, ze moze to byc zrobione "jak fabryka"... tyle ze togo nie wiesz, prawda? A jezeli wiekszosc wiesza psy na regeneracjach to w wiekszosci uzywana zlych czesci albo je zle montuja/wywazaja, prawda?

Dodajmy do tego fakt, ze wymiana T to kupa roboty i dodatkowe koszta (jakies uszczeleczki, olej... kilka ladnych stow, prawda?)

Nigdy w zyciu nie bralbym regeneracji bez montazu - tylko z montazem i wypisana gwarancja na papierze - w razie fuckupu idziesz do goscia i mowisz "napraw" bez ponoszenia kosztow (poza czasem i uziemieniem auta) - wolalbym doplacic i miec gwarancje na 2 lata (jezeli jest taka mozliwosc)

Przemek

P.S.

turbina poza klopotami z wyciekami czy wyszczerbionymi wirnikami ma mechanizm sterowania... on tez sie czasem wali i jak sie zwali np pol roku po regeneracji to pech, prawda?

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
Wybór padł na nową turbosprężarkę..... Czy w wersji przedliftowej siedzi GT2260V ? Nie zaglądałem i nie sprawdzałem numerów to pytam :)
Opublikowano
chińska jak chińska... wg mnie da się zregenerować turbinę tak, że będzie miała lepsze parametry niż fabrycznie nowa

 

Boże widzisz a nie grzmisz. ......

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano

Nie każdą ale się da.... Znajomy sowjego czasu gdzieś woził i z tego co wiem do dnia dzisieszego latają na autach... A już kilka lat minęło....

Niestety kontakt się urwał... W e60 siedzą już ze zmienną geometrią... To mój świeży nabytek tak więc jestem jeszcze mało obeznany z autem, silnikiem i jego osprzętem.... Również nie po drodze wywalanie złotówek na zakup w nowej turbiny, ale po postach kolegów o notorycznych problemach po regeneracji zdecydowałem się na zakup nowej.... To chyba nie druciarstwo... Autem zamierzam parę lat polatać.... A nowa turbawka do świeży oddech silnikowi i może ze 100k km wytrzyma....

Opublikowano
W odpowiedniej exploatacji nawet 300tys z rana w niskich temperaturach nie deptac a także po ciskaniu i po długiej trasie wychladzac
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
chińska jak chińska... wg mnie da się zregenerować turbinę tak, że będzie miała lepsze parametry niż fabrycznie nowa

 

Boże widzisz a nie grzmisz. ......

 

Na co ma grzmieć? Owszem zdarzają się sztuki po regeneracji, które mają lepsze parametry niż nowe i nie ma w tym nic dziwnego, ale firm które tak umieją zregenerować w PL znam tylko jedną.

Opublikowano

A ktoś pamięta jaki model turbawki siedział w modelach przedliftowych? moje auto jest z 2003 roku.....

Próbowałem odczytać numery ale od góry jest to nie możliwe bez wyciągania kolektora

 

udało mi się jedynie odczytać z korpusu 503.10-1

Opublikowano
chińska jak chińska... wg mnie da się zregenerować turbinę tak, że będzie miała lepsze parametry niż fabrycznie nowa

 

Boże widzisz a nie grzmisz. ......

 

Na co ma grzmieć? Owszem zdarzają się sztuki po regeneracji, które mają lepsze parametry niż nowe i nie ma w tym nic dziwnego, ale firm które tak umieją zregenerować w PL znam tylko jedną.

 

 

No proszę cię.....fabryki nie poprawisz.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano

Kto jest niby zielony?

Ja sie przyznaje bez bicia, ze auto jest moim świeżym nabytkiem ....

Ma swoje mankamenty fabryczne które muszę odkryć ... Czasami prościej zapytać/podpytac ....

Opublikowano

To jak koledzy? pomoże ktoś? Jak mniewam eu3 to system recyrkulacji spalin....

Czyli mam zakupić 11657789083 ? Zgadza się?

Opublikowano

Czyli widzę że większość ludzi z forum jedynie teoretyzuje i jeździ po warsztatach co by rączek nie pobrudzić :duh: :D

A kto wie, ten nowemu nie podpowie.... Ehhh... Sam rozgryzę.....

Opublikowano

Witam.

Jeśli EU3 to skrót od Euro3, to są to normy czystości spalin.

Na początku produkcji E60 530D 218 KM Euro3 wychodziło bez DPF z turbosprężarką sterowaną podciśnieniowo, o taką:

http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-bmw-e60-e61-530-3-0-d-218-km-i4024500541.html

Później 530D 218KM miało DPF, spełniało normy Euro4 , a turbo było sterowane elektronicznie:

http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-bmw-e60-e61-530-3-0-d-218-km-i4024513517.html

Jeśli masz E60 530D z 2003 roku bez DPF, to masz u siebie turbo sterowane podciśnieniem. :)

Opublikowano
Łączę się w bólu, bo u mnie turbosprężarka również stwierdziła, że silnik wymaga smarowania z zewnątrz. :wink:
Opublikowano
Kupujesz u pośrednika czy bezpośrednio u producenta? Moje autko jeszcze stoi u mechanika, który twierdzi, że to zapchana odma mogła być przyczyną tego syfu. Czekam aż je poskłada, bo jeszcze przekładnia nie wróciła z regeneracji. Jak będę miał 100% pewności, że to turbo, to wtedy będę się martwił. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.