Skocz do zawartości

Trzask i pisk paska przy gaszeniu i odpalaniu 320d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem, podczas odpalania i gaszenia silnika 320d 136km, wystepuje trzask przy starcie i pisk przy gaszeniu. Dodam, że przed wymianą paska, trzasku nie było, a pisk dochodził na 100% z paska, bo po spryskaniu środkiem, przez jakiś czas była cisza, później znów to samo. Wymiana paska, jakiś czas spokoju, później problem znów wrócił. Gdzieś wyczytałem, że należy założyć pasek ORI bmw, bo ten contitech co mam aktualnie to chyba jakaś podróbka, skoro pomogła chwilowo. Jakieś sugestie? Z góry dzięki :) Wygląda to identycznie jak w filmiku:

Gdzie dorwać oryginalny pasek? W serwisie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak odpalales to mi brzmi na kolo pasowe, mialem dok. taki sam pisk przy odpalaniu tylko ze z czasem jak sie rozgrzal to jescze bardzie cwierkalo a pozniej to juz cwierkal az niemilo :mrgreen:

 

Ori pasek dostaniesz w ASO BMW

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Może napinacz paska już nie domaga i pasek ma troszkę luzu zanim zaskoczy.

W moim 330D są aż 2 napinacze paska osprzętu. Z tego co patrzę po schematach 320D to chyba jest jeden, ale może wypowie się ktoś bardziej obeznany.

 

U Ciebie to chyba nr 2 na wykresie: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=11_3662&hg=11&fg=18

 

https://www.google.pl/search?q=11287790447&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Kk0pU-HKEoWI4gTjvIGoDw&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1920&bih=955

 

Przed wymianą koła pasowego zacząłbym od tego. W końcu 150zł to nie 750zł :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, jest jeden napinacz. Sprawdz tez wszystkie rolki ktore tam sa czy lekko i cicho chodza. A na sam koniec kolo pasowe.

 

Ps. Gdyby pasek byl trefny to by caly czas piszczalo.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Gdzieś czytałem, że wymiana paska dopiero na ORI BMW z serwisu z tym meszkiem pomogała, na innych piszczało. Jak spryskam pasek środkiem na piski to jest cisza, więc może to wina napinacza. Sprawdzę jutro dokładnie co jest pięć. I jak wygląda sprawa luzu na napinaczach. Po spryskaniu środkiem pisk ustaje, ale zostaje jeszcze "świergot". Poniżej filmik mojego autorstwa:
tak to tutaj wygląda
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mialem wlasnie bardziej na mysli zeby tym psiknac i wykluczyc pasek a nie kupywac kolejnego.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Mialem wlasnie bardziej na mysli zeby tym psiknac i wykluczyc pasek a nie kupywac kolejnego.

Ale jak psikne to pisk ustępuje, zostaje tylko ten świergot jak na filmiku, który wrzuciłem, jutro nagram filmik, za dnia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.