Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
http://fotoo.pl//out.php?i=1182076_343434.jpg Edytowane przez mihoo888
Opublikowano

No więc takie to cacko.

Idealne

Ma wady ale mimo to- dla mnie idealne !

Jakieś tam szumy są- ale które auto nie szumi?

Nie pływa, nic nie stuka, dobrze się prowadzi.

Pewnie są cichsze, szybsze i mniej palące.

Ale ten jest super.

Idealny dla mnie ! :D

Pali tyle ile chcę że by palił- nie po to się w końcu bierze ponad 250 KM żeby jeździć eko-sreko.

Jakby mial palić mało to bym kupił jakiegoś diesla albo hybrydę.

Ale BMW to się chyba (a nawet nie chyba) kupuje jak się lubi czerpać przyjemność z jazdy.

Nie przyjemność z niskiego spalania a z jazdy- nie mylic proszę :naughty:

Pękło 5000 km w pierwszym miesiącu :dance:

Pozdrawiam i polecam 3GT każdemu

:modlitwa:

Opublikowano
Gratki! Złośliwy by powiedział, że strzeliłeś foty w naturalnym środowisku auta - na stacji paliw :D. Ale w pełni podzielam Twoje opinie.
Opublikowano

Marioogt- wrzuć jakieś fotki.

Chęnie zobaczę w białym wydaniu.

Jesli czarne wszystkie dodatki to musi wyglądać git!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dużo osób pisze, że GT brakuje finezji i wygląda ciężko.

Patrząc na zdjęcia i twoje GT w życiu tak nie wygląda. Wiadomo, Grand Coupe to nie jest, ale to w sumie zupełnie inny samochód.

Gratki ii przyjemności z użytkowania samochodu. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Mineralweiss wydaje sie dobrze pasowac do GT, nawet w wersji luxury bez mpakietu.

 

6525ff9d2de6c3d9.jpg

 

8469c736e7b321eb.jpg

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Na drugim zdjęciu widać zachwianie proporcji w GT3. Podobny efekt jest na drodze, jakoś auto jest za wąskie w stosunku do wysokości...ale i tak mi się podoba
Liczy się tylko bmw!!:)
Opublikowano

Tak- czasem faktycznie pod pewnymi kątami brakuje harmonii w linii auta.

Ale za to pod innymi auto wygląda super.

Ogólnie auto naprawdę może się podobać.

 

Miałem kiedyś superba II w sedanie- temu to dopiero brakowało linii i harmonii...

Był praktyczny ale linia była przyciężka

Opublikowano

Przed 3GT mialem 3 touring.

Auto naprawdę ładne o przyjemnej linii i przyjemne w prowadzeniu.

 

Długo zastanawialem się nad wyborem następnego auta.

Wiedzialem, że chcę coś trochę innego niż 3 w kombi.

Coś ciut większego i praktyczniejszego.

Jednocześnie nie chciałem rezygonować z przyjemności jazdy jaką daje BMW.

 

Zastanawiałem się też nad 4GC, X3 i X4.

Ostatecznie mój wybór padł na 3GT.

I naprawdę nie żałuję.

Znowu wybrałbym to auto.

Dla mnie jest świetne.

Nie wiem co mają na myśli ci, którzy piszą o gumowatym układzie kierowniczym czy nie o końca pewnym prowadzeniu.

Moj egzemplarz prowadzi się doskonale.

A naprawdę potrafię pogonić to autko :lol:

Może robotę robi adaptacyjne zawieszenie, 19" koła i servotronic.

Mie wiem.

Nie mam porównania.

Innym 3GT nie mialem przyjemności jeździć jak moim.

I jeżdżę praktycznie zawsze w podstawowym ustawieniu comfort.

Tryb sport aż tak bardzo nie różni się tu od trybu comfort.

 

Ale to naprawdę inne auto w prowadzeniu niż 3 Touring.

Tam też było adaptacyjne zawieszenie.

Ale auto bylo bardziej nerwowe i w trybie zawieszenia sport bardziej twarde.

Może to efekt niższego profilu opony i krótszego rozstawu osi.

Może.

 

Tak czy inaczej 3GT jest the best!

Opublikowano

Teraz korci mnie na podniesienie mocy.

Już przyzwyczaiłem się do 252 KM.

I choć nie często jest okazja je wszystki zaprzęgnąć do akcji to jest apetyt na więcej.

Zastanawiałem się nad tym jak go dłubnąć.

I w sumie rozważam zakup i instalację boxa.

Albo od AC Schnitzer albo od Hamman Motorsport.

I chyba wybór padnie na pierwszego z producentów.

Cenowo wychodzi podobnie, ale dostępnością AC Schnizer bardziej przekonuje.

Mam ofertę od jednego z dealerów BMW- dają gwarancję na 2 lata na auto więc to jest argument.

Parametry obaj producenci dają takie same- z 252 KM i 350 Nm na 300 KM i 420 Nm.

Powinno dac się odczuć różnicę.

W maju zrobię przegląd olejowy po dotarciu (6 kkm) i wedy chyba box.

Ciekawe czy ktoś już dłubał ten motor- nie wiecie?

Opublikowano

Mam ofertę od jednego z dealerów BMW- dają gwarancję na 2 lata na auto więc to jest argument.

Parametry obaj producenci dają takie same- z 252 KM i 350 Nm na 300 KM i 420 Nm.

Możesz coś więcej powiedzieć o tej ofercie? Jaka metoda? Czy to oficjalnie? No i jeśli możesz to jaka cena?

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co więcej napisać

Podniesienie mocy jest przez power boxa

Montaż w ASO BMW w PL- ASO jest przedstawicielem AC Schnizer

 

Tak mi napisali:

"Powerbox jest dodatkowym urządzeniem więc po otwarciu maski fizycznie go widać i nie czyta go tester BMW.

BMW nie zaleca stosowania jakiegokolwiek podnoszenia mocy.

Ewentualne roszczenia z tytułu napraw gwarancyjnych są przenoszone (w przypadku nie uwzględnienia ich przez BMW) na dealera sprzedającego i dalej na AC Schnitzer Polska."

 

Czyli dla mnie gwarantem jest dealer AC Schnizer (a także ASO BMW w jednej osobie- a raczej w jednej i tej samej firmie) a dla nich AC Schnizer Polska.

Gwarancja jest na 2 lata (od pierwszej rejestracji auta) ograniczone limitem 100.000 km.

Czyli montować czym prędzej tym lepiej.

 

U nas w PL popularne jest chipowanie sterownika- mówi się wszędzie (to znaczy w PL się tak mówi) że to bardziej profesjonalne niż power boxy.

Ale jak widzę w jakich warunkach (w większości ) jest to robione...

I kto się tym zajmuje....

Chłopak popracuje chwile gdzieś i już sam uznaje się za "fachowca" i sam "dłubie" w autach.

A tak naprawdę przy programowaniu mówimy o tysiącach map w silniku!!!

A oni to robią czasem w chwilę.

 

A jak porównac rynek w PL i w DE?

Przecież Niemcy to dużo większy rynek samochodowy (i tuningowy) i wg mnie tam mają dużo większe doświadczenie.

I tam się stawia na power boxy.

Tam nikt nie dłubie na 'pałę' w oryginalnym sterowniku.

 

Dziś power box to nie jeden układ i kawalek kabla.

Dziś to już kilka/ kilkanaście wtyczek i czujników (temperatury silnika,oleju, ciśnienia czy obrotów).

W razie przekroczenia któregos z parametrów, silnik ma obcięte parametry ze wzgledu na bezpieczeństwo jednostki.

Wydaje mi się to o wiele bardziej rozsądnym rozwiązaniem.

Zobacz sobie na str np.: http://www.hamann-motorsport.com/en/about-us/hamann/

Jak wygląda siedziba takiego tunera.

Jakie auta robią i jakie auta mają w ofercie.

Jakoś na to zarobili.

Więc chyba się znają na robocie (?)

To budzi moje zaufanie.

Fakt- tanio nie jest.

Ale jak kupujesz nowe auto u dealera za 200-300.000 zł (albo i wiecej) to chyba stać cię i na taki wydatek (?)

To chyba nie wstawisz takiego auta do garażu domoroslego "fachowca" z laptopem z media markt który ci profesjonalnie ulepszy twoje nowe BMW (?)

Ja przynajmniej decydując się na niemiecką myśl techniczną jaka jest BMW pozostanę wierny swojemu wyborowi i jesli zdecyduje się coś w tym aucie ulepszyć to także postawię na niemcką myśl techniczną.

Myślę, że chłopaki zza Odry mają większe pojęcie o produkcji aut i ich ulepszaniu niz nasi rodacy.

Bez urazy :lol:

Edytowane przez mihoo888
Opublikowano
Zrobię boxa - będzie miał 40wtyczek. Nie mówi mi to nic ile kanałowy jest. Miałem szkolenie z BOX'ow ten kto mówi, że jest to świetne urządzenie i przyrównuje to do Chip tuningu to sory ale dla mnie albo dał sie naciągnąć na marketing albo jest debilem. Sami producenci nie wierzą w to co sprzedają. Boxy na ogół są 2-3kanalowe Max czyli gowno sie z nich da zrobić. Dostałem szczegółowe dane który kanał co robi w przypadku diesla i benzyny to szło sie załamać. Wole pojechać do stodoły na Chip i wgranie jakiegokolwiek gotowca niż założenie boxa który wszystko sztucznie robi jak to sie robiło 15lat temu w grupie VAG czyli zmiana napięć i nic więcej bo to tylko na tej zasadzie działa.
Opublikowano
Nie wiem co więcej napisać

Podniesienie mocy jest przez power boxa

Montaż w ASO BMW w PL- ASO jest przedstawicielem AC Schnizer

 

Tak mi napisali:

"Powerbox jest dodatkowym urządzeniem więc po otwarciu maski fizycznie go widać i nie czyta go tester BMW.

BMW nie zaleca stosowania jakiegokolwiek podnoszenia mocy.

Ewentualne roszczenia z tytułu napraw gwarancyjnych są przenoszone (w przypadku nie uwzględnienia ich przez BMW) na dealera sprzedającego i dalej na AC Schnitzer Polska."

 

Czyli dla mnie gwarantem jest dealer AC Schnizer (a także ASO BMW w jednej osobie- a raczej w jednej i tej samej firmie) a dla nich AC Schnizer Polska.

Gwarancja jest na 2 lata (od pierwszej rejestracji auta) ograniczone limitem 100.000 km.

Czyli montować czym prędzej tym lepiej.

 

U nas w PL popularne jest chipowanie sterownika- mówi się wszędzie (to znaczy w PL się tak mówi) że to bardziej profesjonalne niż power boxy.

Ale jak widzę w jakich warunkach (w większości ) jest to robione...

I kto się tym zajmuje....

Chłopak popracuje chwile gdzieś i już sam uznaje się za "fachowca" i sam "dłubie" w autach.

A tak naprawdę przy programowaniu mówimy o tysiącach map w silniku!!!

A oni to robią czasem w chwilę.

 

A jak porównac rynek w PL i w DE?

Przecież Niemcy to dużo większy rynek samochodowy (i tuningowy) i wg mnie tam mają dużo większe doświadczenie.

I tam się stawia na power boxy.

Tam nikt nie dłubie na 'pałę' w oryginalnym sterowniku.

 

Dziś power box to nie jeden układ i kawalek kabla.

Dziś to już kilka/ kilkanaście wtyczek i czujników (temperatury silnika,oleju, ciśnienia czy obrotów).

W razie przekroczenia któregos z parametrów, silnik ma obcięte parametry ze wzgledu na bezpieczeństwo jednostki.

Wydaje mi się to o wiele bardziej rozsądnym rozwiązaniem.

Zobacz sobie na str np.: http://www.hamann-motorsport.com/en/about-us/hamann/

Jak wygląda siedziba takiego tunera.

Jakie auta robią i jakie auta mają w ofercie.

Jakoś na to zarobili.

Więc chyba się znają na robocie (?)

To budzi moje zaufanie.

Fakt- tanio nie jest.

Ale jak kupujesz nowe auto u dealera za 200-300.000 zł (albo i wiecej) to chyba stać cię i na taki wydatek (?)

To chyba nie wstawisz takiego auta do garażu domoroslego "fachowca" z laptopem z media markt który ci profesjonalnie ulepszy twoje nowe BMW (?)

Ja przynajmniej decydując się na niemiecką myśl techniczną jaka jest BMW pozostanę wierny swojemu wyborowi i jesli zdecyduje się coś w tym aucie ulepszyć to także postawię na niemcką myśl techniczną.

Myślę, że chłopaki zza Odry mają większe pojęcie o produkcji aut i ich ulepszaniu niz nasi rodacy.

Bez urazy :lol:

Dziekuję Ci bardzo. O to mi chodziło :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chłopaki zza Odry to mają pojęcie jak coś w aucie wymienić albo wstawić, ale żeby coś zrobić, naprawić już nie... ot taka smutna prawda.

Oni nie bawią się w wyjęcie sterownika, ustawianie mapy, czy co tam jeszcze, tylko najlepiej wstawić gotowy box...

Szybciej a zysk ten sam...

 

Nie oznacza to że bronię czy wychwalam chip-tuning.

 

Sent with handy...

Opublikowano (edytowane)

Ehhh

Tak prawdziwie po Polsku

Od razu debile i inne epitety

Jak ktoś nie myśli tak jak ja to już debil i wogóle głupek.

Przecież racja jest zawsze jedna. Moja.

Gatuluję kubaj123

 

Nie wychwalam power boxów.

Nie mówię, że to lepsze rozwiązanie niż chip tuning.

Mówię za to o innym podejściu do sprawy i biznesu.

 

Raz robilem chip tuning.

Jakiś tydzień się 'nacieszyłem'.

Padła turbina i coś tam jeszcze.

'fachowiec' rozłożyl ręce.

Zostawłem sam z kosztami naprawy auta.

Nawet za usługę podniesienia mocy nie było mowy o zwrocie kosztów.

Jasne- mogłem iśc do sądu...

 

Zastanawiam się która z firm podnoszących moc w Polsce przejmie na siebie gwarancj na auto za np 300.000 zł?

Która z takich firm w razie awarii zapłaci za wymianę turbiny (grubo powyzej 10.000 zł) i sterwnika na nowy oryginalny w ASO BMW?

Myślę że wtedy profesjonalizm się kończy.

(no nie udało się)

 

Porównując jakość wiedzy i umiejętności polskich i niemieckich fachowców- u nas auta się w serwisie szpachluje- tam wymienia elementy.

jak polski fachowiec nałoży szpachę to wygląda jak nówka.

Więc po co przepłacac?

Mi to jednak robi róznicę.

 

Jasne- jest wiele dziedzin w których my Polacy jesteśmy fachowcami.

Jednak w dziedzinie znajomości na motoryzacji wybacz kolego- ale zaufam Niemcom.

Przypominam, że chyba wszyscy tu (na formum) jeżdzimy niemieckimi BMW.

Ciekawe który z Was zastanawiał się choc przez chwilę nad zmianą swojego BMW na Syrenę ?- najnowsze osiągnięcie rodzimej myśli technicznej.

Kto z was wydałby 1.000.000 zł na Arrinera Hussarya a nie na Porsche, BMW czy Mercedesa?

Jednak to my w dziedzinie motoryzacji wydajemy nasze pieniądze za Odrą a nie na odwrót.

Skoro u nas jest tylu świetnych znawców chip tuningu to dlaczego większość ich warsztatów wygląda tak jak wygląda?

Który z polskich znawców branży ma swoje przedstawisielstwa w innych krajach europy i świata?

Bo taki np Hamman ma przedstawicieli w USA, Japonii, Hong Kongu, Australii, w calej europie a nawet w Rosjii.

I sprzedaje tam wszędzie swoje rozwiązania.

Prosze poczytać sobie na forach- jak to polscy tunerzy czekają na programy i zdjęce zabezpieczeń w nowych modelach/ silnikach od swoich kolegów z Niemiec.

 

Zdaję sobie sprawę, że taki chip tuning za 1800 czy 2500 zł to jedyne dostępne rozwiązanie dla kogoś kto wydał 25.000 czy 40.000 zl na swoje wymarzone auto.

Że wtedy raczej dysponując takim budżetem nikt nie wyda 12-15.000 zl w takiej firmie jak ABT, AC Schnitzer, Hamman czy MTM.

Box boxowi nie równy.

Tak samo jak chip tuning.

 

Może kiedyś tak się robiło boxy.

Może kiedyś takie były rozwiązania.

Ale jesli ktoś mi pisze o rozwiązaniach sprzed 15 lat i porównuje je do dzisiejszych boxów- że to tak samo dziś i wtedy to przepraszam, ale chyba nie mamy o czym rozmawiać.

Bo w taki sposób nie porównuje sie dwóch roziwązań.

To dla mnie nie jest argument.

I chyba dla nikogo trzeźwo myślącego pasjonata motoryzacji.

 

Pozdrawiam wszystkich fanów BMW, motoryzacji, chip tuningu i power boxów :nana:

Edytowane przez mihoo888
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem co sądzić... jak uważasz - czy lepiej wymienić cały kompresor, jak chciało ASO niemieckie czy przyktęcić śrubę (jak zrobiłem)? Koszt? Robota w ASO 1000€ koszt śruby w ASO 2,50€+ parę godzin na świeżym powietrzu...

Oczywiście w Polsce też przeginają w drugą stronę.

A tak przy okazji wiesz jak działa box?

 

Sent with handy...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co do tuningowania chipem czy też boxem, bezsprzecznie wgranie oprogramowania do komputera silnika ma rzeczywisty wpływ na jego parametry z bieżącą analizą bez "oszukiwania" jak to czynią boxy... Ale nie o wyższości jednego czy innego rozwiązania chciałem napisać, tylko w ogóle o możliwości poprawy osiągów. Niestety moja jednostka to N47 - i okazuje się, że legalnie (tzn. bez utraty gwarancji) nie da się nic zrobić :( . BMW nie ma power kitów do tego diesla, AC Schnitzer nie ma oprogramowania (pytałem- poinformowano mnie, że był kłopot ze współpracą z automatyczną skrzynią i poddali się). Pozostaje szemrany box nie wiadomo jak działający (próbowałem w V-Tech ale opinie klientów firmy mnie zniechęciły) czekanie na koniec gwarancji (tylko, że ja mam akurat przedłużoną :duh: )... lub cieszenie się tym co się ma. W końcu te 400 Nm to też coś. :)

Pozdrawiam

Opublikowano
Co do tuningowania chipem czy też boxem, bezsprzecznie wgranie oprogramowania do komputera silnika ma rzeczywisty wpływ na jego parametry z bieżącą analizą bez "oszukiwania" jak to czynią boxy... Ale nie o wyższości jednego czy innego rozwiązania chciałem napisać, tylko w ogóle o możliwości poprawy osiągów. Niestety moja jednostka to N47 - i okazuje się, że legalnie (tzn. bez utraty gwarancji) nie da się nic zrobić :( . BMW nie ma power kitów do tego diesla, AC Schnitzer nie ma oprogramowania (pytałem- poinformowano mnie, że był kłopot ze współpracą z automatyczną skrzynią i poddali się). Pozostaje szemrany box nie wiadomo jak działający (próbowałem w V-Tech ale opinie klientów firmy mnie zniechęciły) czekanie na koniec gwarancji (tylko, że ja mam akurat przedłużoną :duh: )... lub cieszenie się tym co się ma. W końcu te 400 Nm to też coś. :)

Pozdrawiam

 

Chodzilo Tobie chyba o silnik B47...

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.