Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W 2020 roku ma pojawic sie w ofercie BMW nastepca 3er GT jako 4-Series GT w wersji electric, ktory ma stanowic konkurencje dla modelu Tesli 3. Auto ma miec osiagi na poziomie obecnego 335d przy zasiegu 500 km. Moze to byc ciekawa oferta nawet jako auto dlugodystansowe, jesli podobnie jak w Tesli mozliwy bedzie proces szybkiego ladowania, ktory w bodajze 30 minut ma pozwolic na nabicie baterii do 80%.

 

 

ad2df3f4cf4422d0.jpg

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-4-series-gt-electric-key-firms-future-plans

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja zrobilem w 2 dni 2 trasy po 900km

predkosci przelotowe 180-200km/h

super stabilne prowadzenie mimo ulewy i złych warunkow atmosferycznych

pasazerowie zachwyceni podroza

spalanie 9.9l

ja odchodzilem 150-250km/h Octavia RS, Golfom GTI, 3.0 Dieslom itd

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 2020 roku ma pojawic sie w ofercie BMW nastepca 3er GT jako 4-Series GT w wersji electric, ktory ma stanowic konkurencje dla modelu Tesli 3. Auto ma miec osiagi na poziomie obecnego 335d przy zasiegu 500 km. Moze to byc ciekawa oferta nawet jako auto dlugodystansowe, jesli podobnie jak w Tesli mozliwy bedzie proces szybkiego ladowania, ktory w bodajze 30 minut ma pozwolic na nabicie baterii do 80%.

 

 

 

Tylko gdzie znajdę taką stację?

Przecież to obecnie ma sens jedynie na trasie dom - praca...

Jeszcze jak dołożą cenę jak za teslę...

 

 

 

Sent with handy.

Opublikowano
ja zrobilem w 2 dni 2 trasy po 900km

predkosci przelotowe 180-200km/h

super stabilne prowadzenie mimo ulewy i złych warunkow atmosferycznych

pasazerowie zachwyceni podroza

spalanie 9.9l

ja odchodzilem 150-250km/h Octavia RS, Golfom GTI, 3.0 Dieslom itd

 

Zastanawialem sie dlaczego kiedys napisales, ze na jazdach probnych miales wrazenie, ze touring jest stabilniejszy i lepiej trzyma sie drogi na autostradzie. Przy duzych predkosciach GT jedzie jak po szynach, z ponad 300-konnym silnikiem na pewno zamiata lewy pas dajac przy tym wysoki komfort pasazerom.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Moja też biała i ma już 5 mcy , zobaczcie temat niżej czy Wam też klikają klocki

 

Masz hamulce sportowe M ?

Opublikowano
Moje piszcza po wymianie klockow. Szczegolnie jak jest sucho i goraco, a caly pyl, kurz i zabrudzenia zostaja na klockach.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

Witam! Jestem właśnie na etapie zamówienia auta BMW 3GT, po objeżdżeniu kilkukrotnym Superbów, Passatów, Audi A5, C klass uważam że jest to naprawdę najlepsza propozycja jeżeli chodzi o samochód który łączy komfort podróżowania ze sportowym charakterem.

Zamówiłem samochód BMW 3 GT 320i z pakietem M bez Xdrive i bardzo proszę o opinię czy dobrze zrobiłem że wybrałem opcję zawieszenia sportowego M (bo w konfiguratorze u Dealera można było o tym zdecydować czy chce się zawieszenie komfortowe czy sportowe). Druga kwestia to opony-sprzedawca poinformował mnie że do felg które są w standardzie w pakiecie M (18cali) nie ma opon zimowych szczególnie chodzi o tył 255 które mają homologację-bardzo proszę użytkiwników o ustosunkowanie się do tej kwestii, napiszcie czy na te felgi da się założyć opony zimowe i czy ta homooagacja ma jakieś znaczenie jeżeli chodzi o ewentualną gwarancję np na elementy zawieszenia itp. i czy da się zamontować zwykłe opony ( nie run flaty).

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Witam. Kupiłem nie dawno BMW 3 GT. Podczas jazdy mam czasem wrażenie jakby zawieszenie pływało albo odjeżdżało spod auta. Myślałem, że to problem z oponami, ale wymieniłem i sytuacja trochę się poprawiła ale problem nadal jest. Samochód miał sprawdzaną zbieżność na serwisie i wychodzi na to że jest ok. Czy ktoś z was miał podobny problem? Jak właściwości jezdne w waszych 3 GT?

 

Wczesniej mialem 3 GT 320d RWD i prowadzilo sie bezproblemowo.

Obecnie mam 330d xdrive i podobne odczucia. Brakuje nieco precyzji prowadzenia, uklad kierowniczy jest "gumowaty" w niewielkim zakresie, po czym stawia wiekszy opor. Uczucie jakby luzu na kierownicy lub wybitych wahaczy, chociaz z autem jest wszystko w porzadku. Wysokoprofilowe, miekkie opony zimowe powoduja nasilenie problemu. Wydaje mi sie, ze nieprecyzyjne prowadzenie wynika glownie z zestrojenia ukladu kierowniczego servotronic w wersjach z xdrive. Moje auto bylo dwukrotnie sprawdzane w servisie gdzie nie stwierdzono zadnych nieprawidlowosci. Napisz jesli uda sie Tobie znalezc rozwiazanie problemu.

 

Pytanie do użytkowników które maja wrażenie że ich GIETEK się źle prowadzi-czy wasz samochód jest wyposażony w układ kierowniczy Servotronic i zawieszenie sportowe M bo myślę ze ma to istotne znaczenie jeżeli chodzi o prowadzenie auta. Ja na jeździe testowej jeździłem 328i z zawieszeniem adaptacyjnym M i prowadziło się w mojej skromnej ocenie doskonale, a naprawdę jeździłem wieloma autami i mam porównanie. Mam nadzieję że ten który ja zamówiłem (320i Servotronic z zawieszeniem sportowym M-bez adaptacji też będzie dawał radość z jazdy na zakrętach).

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witaj dziadek 88. Mam F34 320i RWD bez M pakietu. Mam tylko servotronic. Układ kierowniczy w trybie comfort jest gumowaty mocno. Mi to przeszkadza. Sytuacja robi się normalna w trybie sport. Co do radości z jazdy w zakrętach, to przy F34 nie wiem czy M pakiet zrobi dużą różnicę. To auto ma zbyt duży rozstaw osi żeby prowadziło się "jak po szynach". Ale to zależy o jakich zakrętach mówimy i do jakich aut to prowadzenie porównujemy :) . Ja z perspektywy moich 4 miesięcy przygody z tym autem przede wszystkim bym pomyślał o 330i zamiast 320i (przy tych środkach). Dla mnie 320i jest fajne (w końcu je mam), ale brakuje mu trochę :) . I w mojej ocenie 320i jest po prostu przyzwoity, ale to tylko d...wóz.
Opublikowano
Witam! Jestem właśnie na etapie zamówienia auta BMW 3GT, po objeżdżeniu kilkukrotnym Superbów, Passatów, Audi A5, C klass uważam że jest to naprawdę najlepsza propozycja jeżeli chodzi o samochód który łączy komfort podróżowania ze sportowym charakterem.

Zamówiłem samochód BMW 3 GT 320i z pakietem M bez Xdrive i bardzo proszę o opinię czy dobrze zrobiłem że wybrałem opcję zawieszenia sportowego M (bo w konfiguratorze u Dealera można było o tym zdecydować czy chce się zawieszenie komfortowe czy sportowe). Druga kwestia to opony-sprzedawca poinformował mnie że do felg które są w standardzie w pakiecie M (18cali) nie ma opon zimowych szczególnie chodzi o tył 255 które mają homologację-bardzo proszę użytkiwników o ustosunkowanie się do tej kwestii, napiszcie czy na te felgi da się założyć opony zimowe i czy ta homooagacja ma jakieś znaczenie jeżeli chodzi o ewentualną gwarancję np na elementy zawieszenia itp. i czy da się zamontować zwykłe opony ( nie run flaty).

 

Dzisiaj jeździłem właśnie takim samochodem na jeździe próbnej bo również taki rozważam. Moje wnioski są takie, że gdybym zamawiał to wybrałbym standardowe zawieszenie bo od F34 oczekuje wiecej komfortu. To auto ma charakter bardziej rodzinny niż sportowy. Zawieszenie M jak najbardziej do F31.

 

Ciekawa informacja z tymi oponami. Czyli z M pakietem przychodzą inne opony na tył i przód?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam! Jestem właśnie na etapie zamówienia auta BMW 3GT, po objeżdżeniu kilkukrotnym Superbów, Passatów, Audi A5, C klass uważam że

Zamówiłem samochód BMW 3 GT 320i z pakietem M bez Xdrive i bardzo proszę o opinię czy dobrze zrobiłem że wybrałem opcję zawieszenia sportowego M (bo w konfiguratorze u Dealera można było o tym zdecydować czy chce się zawieszenie komfortowe czy sportowe). Druga kwestia to opony-sprzedawca poinformował mnie że do felg które są w standardzie w pakiecie M (18cali) nie ma opon zimowych szczególnie chodzi o tył 255 które mają homologację-bardzo proszę użytkiwników o ustosunkowanie się do tej kwestii, napiszcie czy na te felgi da się założyć opony zimowe i czy ta homooagacja ma jakieś znaczenie jeżeli chodzi o ewentualną gwarancję np na elementy zawieszenia itp. i czy da się zamontować zwykłe opony ( nie run flaty).

 

Pozdrawiam!

 

 

W mpaku255 z tyłu a 225 z przodu.

Zwykły układ kierowniczy jest Oki.

Zawieszenie stałe m poprawi prowadzenie i nie traci się jak dla mnie komfortu a przynajmniej buda tak nie buja....

320i trochę mało do auta o takich gabarytach, jeżeli ktoś jeździ spokojnie to wystarczy zawsze można w przyszłości zawirusowac jak będzie mało.

Pozdrawiam

PS mam rwd i przy 330i niepptrzebny mi x drive chyba że w górach mieszkasz....

Buda GT cięższa i 184 konie i rwd to dobry wybór.

male-bmw-2.png
Opublikowano
Ogumienie mieszane w M-pakiecie nie ma homologacji na zime. W skrajnym przypadku ubezpieczalnie moze odmowic odszkodowania lub ASO moze szukac pretekstu do nie uznania napraw gwarancyjnych.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

Na zimę polecam 17". Dużo przyjemniej się jeździ a i kupić można za rozsądne pieniądze felgi+opony+czujniki. Przekładanie samych opon przy współczesnych BMW to niepotrzebne koszty, ryzyko i zamieszanie.

 

Pozdrawiam

marioo

 

PS. Ja kupiłem takie:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/17-5x120-f10-orginalne-225-55r17-nokian-wra4-rft-i6478684458.html

wyszło mnie 5320 zł.

Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie szczególnie do użytkowników 3GT którzy twierdzą że samochód się nie najlepiej prowadzi: czy wasz egzemplarz jest wyposażony oprócz servortonic w ZMIENNY SPORTOWY UKŁAD KIEROWNICZY o kodzie S02VL. Bo słyszałem m.in z testów Pertyn na youtubie że zmienia to całkowicie przednie zawieszenie, a mój sprzedawca nie zaproponował mi tego w opcjach, nawet w konfiguratorze na polskiej stronie BMW tego niema, na bmw.de już jest za symboliczną dopłatą 250EUR. Bardzo proszę o odpowiedzi.
Opublikowano
Moj ma servotronic i xdrive bez sportowego ukladu kierowniczego. Jest za miekko zestrojony i prowadzi sie niepewnie, dopiero po przelaczeniu na sport daje jako tako rady. Na miekkich zimowych oponach 17" auto jest dosyc niestabilne.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Majster w ASO twierdzi, ze niby jakis czas temu zmieniono nastawy servotronic. W moim GT z konca 2015 roku przy normalnej jezdzie wspomaganie dziala zbyt intensywnie i miekko. Na autostradzie i w trybie sport jedzie jak po szynach. Nizszy profil tez sporo poprawia prowadzenie, na 18 calowych felgach jest wiele lepiej.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.