Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od 2017r o ile sie nie myle to kazdy model bedzie miec CarPlay. strzelam, ze modele od wrzesnia 2016 tez beda posiadac ale dokladnej daty nie pamietam

 

CarPlay nie bedzie takze kompatybilne wstecz, niestety.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Również ma się pojawić silnik diesel B47 w wersji 25d o mocy 224KM będzie to ciekawa opcja ;) zwłaszcza, że moment obrotowy 450Nm będzie dostepny w dużo większym zakresie tj. 1500-3000 obr/min

http://www.bimmertoday.de/2016/04/07/bmw-3er-gt-facelift-2016-f34-lci-infos/

http://paultan.org/2016/06/02/f34-bmw-3-series-gt-lci-new-looks-kit-and-engines/

Opublikowano
To rzeczywiscie ciekawa opcja bazujaca na biturbo, powinna rozwiazac problem z deficytem mocy na niskich obrotach. Mogli sie jednak troche bardziej postarac i wyciagnac moc na poziomie passata tdi biturbo, ktory ma 24o KM.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tu będzie trochę zdławiony, zresztą tak samo jak w nowej serii 1. W X5 ma już 231KM i 500NM
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wow to jednak wrócili do biturbo, fajnie. Po chipie może być interesująco :8)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A te zmiany które w 2015 były to jak nazwiecie?

Nowe silniki czy było coś jeszcze?

 

With mobilephone sent.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Słyszałem ze od jakiegoś czasu 25d to single turbo na twin scrollu ale mogłem sie pomylić.
Opublikowano

Ja mam 325d GT i z tego co czytałem to są dwa turba. Ma 218 km w tej wersji.

 

http://www.unixnerd.demon.co.uk/n57.html

 

tu widać wyraźne rozdzielenie od single.

 

Ma ktoś doświadczenia z power boxów dostępnych na sieci np w niemczech ? jest sens czegoś takiego szukać żeby nie stracić gwary (manipulacja ECU itp odpada bo gwara do 10.2017)

widziałem PB dedykowane do biturbo @250 a nawet 270 ale w to już raczej nie wierzę...

Opublikowano
Tu będzie trochę zdławiony, zresztą tak samo jak w nowej serii 1. W X5 ma już 231KM i 500NM

 

Staraja sie chyba utrzymac odstep aby nie tworzyc wlasnej konkurencji dla duzo drozszego 30d.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

7 tys KM moim 3GT 320d xdriva już za mną

co mogę powiedzieć ? samochód dalej mnie zachwyca wszystkie jest na plus w porównaniu do VOLVO

codziennie spalanie wg komputera na poziomie 6,6-6,8

na trasie 6,4

jedyny minus przy wyższych prędkościach lekko buja ( nie tak jak w XC60 ) ale jednak

zastanawiam się czy wymiana opon na takie z mniejszym profilem by pomogła

w tej chwili mam R17/225/55

Opublikowano
W GT nie zauwazylem bujania, wrecz przeciwnie mam wrazenie, ze prowadzi sie ono wyjatkowo pewnie przy duzych predkosciach. Na 17-calowych zimowkach auto tez zachowuje sie stabilnie

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tez od dwóch miesięcy jeżdżę białym 3GT x drive. Wszystko byłoby super, żeby nie dziwny terkot przy 3 tys. obrotów dochodzący gdzieś z tyłu. Dwie wizyty w serwisie i nie znaleźli przyczyny. Trochę mnie to zirytowalo.
Liczy się tylko bmw!!:)
Opublikowano

witam

moja pierwsza usterka :)

poluzowała się miska pod skraplaczem klimy woda lała się do środka ...

naprawione w ASO na gwarancji

w trakcie naprawy miałem okazję pojeździć 520 D x drive

bardzo przyjemnie dużo lepiej trzyma się drogi

zastanawiam się czy wymienić moje R17 225/55 na R19 225/45 tył 255/40 (albo nawet 35 ) pomoże ?

Opublikowano
witam

moja pierwsza usterka :)

poluzowała się miska pod skraplaczem klimy woda lała się do środka ...

naprawione w ASO na gwarancji

w trakcie naprawy miałem okazję pojeździć 520 D x drive

bardzo przyjemnie dużo lepiej trzyma się drogi

zastanawiam się czy wymienić moje R17 225/55 na R19 225/45 tył 255/40 (albo nawet 35 ) pomoże ?

 

Witam

 

ja też ostatnio byłem z klimą - przestała chłodzić, szybka diagnoza u znajomego - brak czynnika...

 

Okazało się, że skraplacz nieszczelny - ale brak uszkodzeń mechanicznych, śladów uderzenia itp.

Pojechałem do ASO Olszowiec Poznań, przyjęli na gwarancji - ale nie dali auta zastępczego!?

 

Podobno należy się tylko ja auto przyjeżdża na lawecie? jakaś słabość ale nic tam...

Proponowali za 99 netto serię 1 lub elektryka i3 ale olałem.

 

wymienili wszystko do popołudnia o 16 odebrałem umyty i jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.