Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
coś z nim nie tak,,, skoro oc / przegląd jest do czerwca 2014 czyli musiał zrobić je rok temu i od tamtej pory nie sprzedał... z ameryki chyba też?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
coś z nim nie tak,,, skoro oc / przegląd jest do czerwca 2014 czyli musiał zrobić je rok temu i od tamtej pory nie sprzedał... z ameryki chyba też?

No tu masz rację , to jest argument :cry2:

Opublikowano

że był uszkodzony przy sprowadzenie to zdaje sobie sprawę, miał wymienione 4 drzwi, tylny zderzak lampy tył i przód, tył to już w Polsce dojechał go ktoś.

Wymienione przednie błotniki, bo ponoć one się do klepania nie nadają (aluminium?)

Gość od sprowadzenia jednym właścicielem mimo że to autohandel.

Opublikowano

W USA na aukcji typowy dla naszych kupujących opis All Over.

 

http://tiny.pl/q4ht9

 

No i aukcja na Copart na Newburgh. W USA to była kupa złomu.

Jak dla mnie i zdjęć nie trzeba szukać. Kupione do Polski ze zdjęcia, bo na żywo nikt by jej nie kupił.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Dlaczego piszesz od razu, że kupa złomu? Rownie dobrze "All over" może mieć uszkodzone 5 elementów blacharskich i już dostanie ten status. W czym taki pojazd jest gorszy jeżeli miał wymienione, np. maske, drzwi, pokrywe bagażnika,zderzak,błotnik na nowe? A status takiego auta będzie all over. Ale jak piszesz równie dobrze mógł być po jakimś karambolu i nie przypominać E90 :)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Oglądałeś na żywo auta z aukcji w Newburgh na Copart ? Bo my tak i wiedz, że tam sprzedawany jest najgorszy szmelc jaki oferowany jest w promieniu 400 mil od tego miejsca. Jak szukam samochodu dla siebie lub pod zamówienie, to tam nawet nie zaglądam, bo to pewna strata czasu. Opis All Over to wisienka na torcie. Brak odczytu przebiegu, brak szacowanych kosztów naprawy. Naprawdę więcej nie trzeba. Auto to było na 99,99% kupione, podpicowane i odsprzedane przez kolesi co tylko się takim procederem zajmują i czekają na internetowo-zdjęciowego jelenia, gdzie wyciągają cenę na taką jaka ich zadowoli. Zobacz sobie na wątek obok takiego jednego X5, gdzie zderzak w połowie zespawali, aby tylko do zdjęć auto na aukcji jakoś wyglądało. Z jednej strony ma dziurę na pompkę do spryskiwaczy, z drugiej już nie. To auto przeszło w USA podobną ścieżkę zdrowia. Alternatywa mogła być tylko jedna, mogło być dawcą części do innych aut i to co zostało z wyprutym środkiem, bez komputerów, byle na zdjęciach jakoś wyglądać, było sprzedawane. Wtedy cena wylicytowana była bardzo niska, z tym, że nie chciałbyś remontować takiego auta, gdzie w każdym miejscu miałeś braki.

 

Masz tu auto z 2006r z przebiegiem 58 tys km, to mniej niż moje 535xi z 2008, którym robię 5 tys km na rok i w mojej galerii masz udokumentowanie przebiegu tego auta. Nie mam teraz dostępu do Autochecka żeby sprawdzić ile ono miało w USA parę miesięcy po odjechaniu z salonu w momencie crasha i ile zrobił ktoś km w Polsce tym autem przez ostatnie 7 lat. Jak tylko będę miał dostęp uzupełnię o tę informację.

 

Jeszcze wracając do samej aukcji. Weź sobie i wejdź w tej chwili na stronę copart.com w zakładce szukaj/kalendarz popatrz sobie na ofertę w trzech lokacjach: jutro na Long Island, w czwartek właśnie w Newburgh i w piątek w Filadelfii. Zrób sobie stosunek aut najmłodszych, z rocznika 2013 i 2014 do całej reszty.

...

Jakie wyniki:

Long Island: 41 aut z 800

Filadelfia: 31 z 875

Newburgh: 130 z 833

...

Wynika z tego, że Newburgh chyba jest najbogatszym miastem na wschodnim wybrzeżu. A wiedz, że na Long Island fajne wózki czasami są sprzedawane i tam bidy raczej nie widać.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zgodnie z obietnicą wklejam brakujące informacje o tym samochodzie z bazy Autocheck:

 

Vehicle: 2006 BMW 3-Series 325xi (WBAVD13556KV10281)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

05/06/2006 NEW YORK, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

06/19/2006 NEW YORK, NY 6 mil Motor Vehicle Dept. TITLE

07/31/2006 SUFFOLK COUNTY, NY State Agency COLLISION WITH ANOTHER VEHICLE (Case #:31887194)

10/28/2006 NEW YORK COUNTY, NY State Agency COLLISION WITH ANOTHER VEHICLE (Case #:32017005)

12/22/2006 NY Motor Vehicle Dept. TITLE

12/22/2006 NY Motor Vehicle Dept. SALVAGE

01/25/2007 NEW YORK, NY Independent Source VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

 

W sumie nie wiadomo jaki był przebieg tego auta w momencie importu do Polski, bo w USA więcej stało po przygodach niż się poruszało.

Po trochę więcej jak miesiącu po zarejestrowaniu była pierwsza przygoda, trzy miesiące później druga przygoda (inne case'y).

Powyżej wklejona aukcja miała miejsce 2 miesiące po październikowym wypadku. Tyle z tego można wyczytać.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Szkoda, że nie widziałem wcześniej tematu.

 

Auto oglądałem rok wcześniej, w Katowicach :)

Auto dłubane mocno,

 

 

Blacharsko:

Po pomiarze lakieru stwierdzono:

Auto wg mnie w dużej mierze lakierowane – trudno znaleźć element który posiada nominalną wartość lakieru –

a jeśli tak jest i element nie wygląda na lakierowany to ma oznaki demontażu i ponownego montażu – zachodzi

obawa czy to są elementy z tego pojazdu.

Lakierowany tył auta – błotniki, klapa tylna, lakierowany lewy bok auta – obie pary drzwi, lakierowana maska,

ściągane oba błotniki przednie oraz prawa para drzwi.

Dodatkowo szpachlowana maska (350-500 um), błotnik lewy przedni 150-900 um), słupek środkowy prawy

(350-450 um) oraz dach na wysokości szyberdachu (450-900 um).

Wygląda na to, że auto dość mocno dostało w przód oraz prawy bok – drzwi z prawej strony mogą pochodzić

nie od tego auta.

Ze względu na powyższe – auto wg mnie JEST po poważnej naprawie blacharsko lakierniczej.

 

Technicznie:

Podczas oględzin stwierdzono:

Silnik uruchamia się dość łatwo, bez większych problemów wchodzi na obroty, sprzęgło chodzi poprawnie, hamulce w stanie dobrym.

Silnik chodzi dość poprawnie, na wolnych obrotach czasem brakuje mu regularności, na wyższych obrotach nie słychać niepokojących dźwięków, osprzęt elektryczny cały działa, klimatyzacja, wspomaganie sprawne.

Wnętrze, kierownica nie nosi większych śladów zużycia, podobnie pedały czy fotel kierowcy i mogą odpowiadać przebiegowi.

Tarcze i klocki hamulcowe są w dość dobrym stanie – wg mnie wymiana będzie potrzebna za ok. 30-40 tys km.

Diagnostyka komputerowa nie odbyła się ze względu na brak zgody właściciela

Opony przednie to SEMPERIT, z 2004r, pozostało może 30% bieżnika, opony tylne to MICHELIN, z 2004r, pozostało ok. 80% bieżnika.

Podczas wizyty na stacji diagnostycznej widać uszkodzenia prawej części podłogi, pospawany próg po stronie prawej.

Zawieszenie w stanie perfekcyjnym, hamulce bez niepokojących objawów czy owalizacji, amortyzatory mają po ok. 74% wszystkie, napędy suche, skrzynia sucha, silnik suchy.

 

Ogólnie:

Wnętrze utrzymane w stanie wręcz bardzo dobrym – bez widocznych śladów zużycia.

Wszystkie plastiki na miejscu, nic nie połamane, tunel środkowy sztywny, klimatyzacja, elektryka szyb lusterek działa bez zarzutu, silnik odpala bez problemu, chodzi poprawnie, podczas wolnych obrotów odczuwalne delikatne falowanie obrotów i pewna nieregularność pracy silnika.

Ze względu na brak zgody sprzedającego na diagnostykę nie mogłem zdiagnozować przyczyny.

Sprzedawca to 30 – kilkuletni właściciel auta.

Nie ma problemu, aby podjechać z autem na jazdę próbną, na diagnostykę do ASO czy na stację kontroli pojazdów.

Opublikowano
s. W czym taki pojazd jest gorszy jeżeli miał wymienione, np. maske, drzwi, pokrywe bagażnika,zderzak,błotnik na nowe? :)

 

Większych bredni nie słyszałem :mad2: ważne ze jest tani kupuj :cool2: wybaw sprzedawcę :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

A tak na marginesie fotki dla tej 325xi, których wcześniej nie mogliśmy znaleźć:

 

Pozycja nr 11439426 - 2006 BMW 325XI

 

Wartość rzeczywista (ACV): $31 975 USD

Koszt naprawy: $0 USD

Tytuł: stan/typ: NY MV-907A SALVAGE CERTIFICATE

Licznik przebiegu: 1 NOT ACTUAL

Uszkodzenia główne: ALL OVER

Uszkodzenia dodatkowe:

VIN: WBAVD13556KV10281

Styl nadwozia: SEDAN 4DR

Kolor: SILVER

Silnik: 3.0L 6

Napęd: ALL WHEEL DRIVE

Cylindrów: 6

Paliwo: GAS

Kluczyki: NO

 

NY - NEWBURGH

Data licytacji: 12/21/06

 

No i fotki:

https://images.copart.com/website/data/pix/20061031/11439426_1X.JPG

... (podmiana 1 na 2,3,...)

https://images.copart.com/website/data/pix/20061031/11439426_9X.JPG

https://images.copart.com/website/data/pix/20061031/11439426_AX.JPG

 

Długo czekała na jelenia, co dobrze zapłaci, ponad 1,5 miesiąca. Ale i tak daleko do rekordzistów, co to po 12-14 razy są w stanie być sprzedawane na tej aukcji, aż do upolowania zakładanej kwoty.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Hahaha, nie żebym się popisywał czy coś - ale zacytuje sam siebie jak oglądałem te auto w Katowicach:

 

Blacharsko:

Po pomiarze lakieru stwierdzono:

Auto wg mnie w dużej mierze lakierowane – trudno znaleźć element który posiada nominalną wartość lakieru –

a jeśli tak jest i element nie wygląda na lakierowany to ma oznaki demontażu i ponownego montażu – zachodzi

obawa czy to są elementy z tego pojazdu.

Lakierowany tył auta – błotniki, klapa tylna, lakierowany lewy bok auta – obie pary drzwi, lakierowana maska,

ściągane oba błotniki przednie oraz prawa para drzwi.

Dodatkowo szpachlowana maska (350-500 um), błotnik lewy przedni 150-900 um), słupek środkowy prawy

(350-450 um) oraz dach na wysokości szyberdachu (450-900 um).

Wygląda na to, że auto dość mocno dostało w przód oraz prawy bok – drzwi z prawej strony mogą pochodzić

nie od tego auta.

Ze względu na powyższe – auto wg mnie JEST po poważnej naprawie blacharsko lakierniczej.

 

 

11439426_1X.JPG

11439426_2X.JPG

11439426_3X.JPG

11439426_4X.JPG

11439426_5X.JPG

11439426_6X.JPG

11439426_7X.JPG

11439426_8X.JPG

11439426_9X.JPG

11439426_AX.JPG

 

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/938/1962394170.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.